وزارت امور خارجه به دلیل نگرانی های ایمنی هشدار سفر را برای کشور محبوب کارائیب صادر می کند

مسافران همچنین می توانند در برنامه ثبت نام مسافران هوشمند وزارت امور خارجه ثبت نام کنند تا هشدارها را دریافت کنند “و پیدا کردن شما در مواقع اضطراری آسان تر شود.”

وزارت امور خارجه به مسافرانی که به جمهوری دومینیکن می روند هشدار می دهد که به دلیل جرم و جنایت و نگرانی های ایمنی، احتیاط بیشتری را رعایت کنند.

وزارت امور خارجه توصیه‌هایی درباره سفر و هشدارهای سفر صادر می‌کند تا «به شما کمک کند خطرات سفرهای بین‌المللی را برای خودتان ارزیابی کنید و در هنگام تصمیم به رفتن به خارج از کشور چه اقداماتی را برای اطمینان از ایمنی خود انجام دهید». این توصیه‌ها می‌توانند برای کل کشور یا یک منطقه خاص از کشور صادر شوند و می‌توانند بر اساس منطقه متفاوت باشند.

مقاله اصلی در مورد سفر و اوقات فراغت را بخوانید.



منبع

با این حال، این وزارتخانه اشاره کرد که به دلیل «توسعه یک پلیس حرفه‌ای توریستی، ایجاد سیستم 911 در بسیاری از نقاط کشور و تمرکز منابع در مناطق تفریحی، خطر کمتری در مناطق تفریحی محبوب وجود دارد». بنابراین، این مناطق “بهتر از مناطق شهری مانند سانتو دومینگو” کنترل می شوند.

مسافرانی که به جمهوری دومینیکن می روند باید از محیط اطراف خود آگاه باشند، هرگز در برابر هرگونه تلاش برای سرقت مقاومت فیزیکی نکنند و از نشان دادن نشانه های ثروت (مانند پوشیدن ساعت های گران قیمت یا جواهرات) خودداری کنند.

برای اخبار بیشتر درباره سفر و اوقات فراغت، حتما در خبرنامه ما ثبت نام کنید!

به گفته وزارت امور خارجه، این کشور محبوب کارائیب از مجموع چهار اخطار سطح 2 قرار گرفت. این بخش به طور منظم توصیه های سفر را برای کشورهای سراسر جهان به روز می کند و مجدداً منتشر می کند.

به مسافران توصیه می شود احتیاط بیشتری را رعایت کنند.

<p>ماسیمو بورچی/آتلانتید فتوتراول/گتی ایماژ</p>