هیلاری کلینتون خطاب به ملانیا ترامپ: تابستان شما چگونه می گذرد؟

هیلاری کلینتون در پاسخ به سوال یکی از تماشاگران که چند بار در روز با خود می‌گوید «من به شما گفتم»، پس از مشاهده چگونگی دوران ریاست‌جمهوری ترامپ، گفت: «صادقانه از ذهن من عبور می‌کند… اما هیچ‌گونه آرامشی ایجاد نمی‌کند. به من من خیلی ناراحتم، خیلی ناراحتم که تمام اتفاقاتی که در مدت حضور او در آنجا افتاد و بعد از آن امتناع او از پذیرش انتخابات و دامن زدن به خشونت، دلخراش است. امیدوارم مردم (از هر حزبی) فقط بگویند: «نه، بس است! ما دیگر اجازه نخواهیم داد که این نوع تفرقه و اختلال در کشور ما وجود داشته باشد. خیلی مهم است که آن را متوقف کنیم.»

و برای قاضی دیوان عالی کلارنس توماس، که می خواهد برابری ازدواج را پس از تخریب دادگاه در نظر بگیرد. رو در مقابل وید: “نمی خواهی بازنشسته شوی؟”

براوو

“من هیچ یک از آنها را تماشا نکرده ام. من آن را زندگی کرده ام. هیچ دلیلی برای تماشای آن وجود ندارد.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در یک حضور صریح و طوفانی در برنامه چت براوو اندی کوهن آنچه اتفاق می افتد را به صورت زنده تماشا کنید در کنار دخترش چلسی کلینتون (که در هیئت مدیره IAC، شرکت مادر دیلی بیست حضور دارد) برای تبلیغ برنامه تلویزیونی جدید خود، جسوروزیر امور خارجه پیشین در صحبت درباره «فرقه اسیر» حزب جمهوری خواه که هنوز در تسخیر ترامپ است، با تعصب مبارزه می کند و اینکه چرا از خط «تأسف بار» خود پشیمان نیست، حرفی نزد.

هیلاری کلینتون با خشکی پاسخ داد: «نه، ما آن را از دست دادیم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

کوهن از کلینتون پرسید بزرگترین گاف او چه بوده است؟ اوه خدای من، من گاف های زیادی زده ام. وقتی تا زمانی که من در معرض دید عموم بودید، اشتباه صحبت می‌کنید، خسته هستید، چیزی می‌گویید که معلوم می‌شود کمی بد است. بنابراین من نمی‌توانم به یکی از این موارد فکر کنم.» دخترش به یاد می آورد که مادرش یک بار با داوطلب کردن او، چلسی، برای رقصیدن در حالی که در کمپین انتخاباتی سنا در بوفالو در سال 2000 حضور داشت، از گاف زدن خودداری کرد و گفت: “دخترم دوست دارد این کار را انجام دهد.”

هیلاری کلینتون در تریلر «Gutsy» درباره ازدواجش صحبت کرد

کوهن از هر دو زن پرسید که آیا کتاب کوشنر را خوانده‌اند.

کلینتون گفت: “مردم چیزها را اشتباه می گیرند یا اشتباه می شنوند یا متن کامل را نمی فهمند.” من متاسفم که یا مردم داستان کامل آنچه را که گفتم متوجه نشدند یا متن کامل آنچه را که گفتم متوجه نشدند، اما نه اینکه من آن را گفتم.

زنان، به‌ویژه زنان جوان، برای رای دادن ثبت‌نام می‌کردند رو در مقابل وید کلینتون گفت که «به تعداد بی‌سابقه حکم می‌کنند، زیرا آنها می‌دانند که این یک چالش جدی برای حقوق، انتخاب و سلامت آنها است».

به عنوان یک سناتور سابق، از کلینتون پرسیده شد که کدام سناتور بزرگترین ضربه زننده است یا بوده است. اوه، برای شمارش زیاد است. من باید بگویم تد کروز یک ضربه ابدی است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

براوو

او برای مقابله با آن افزود: “شما مردمی را شکست می دهید که می خواهند حقوق شما را سلب کنند.” کسانی که در دیوان عالی و مجالس ایالتی تحت رهبری جمهوری خواهان به حقوق و آزادی‌های مدنی حمله می‌کنند «با انگیزه‌های فرهنگی مذهبی، ایدئولوژیک، حزبی و منافع مالی انجام می‌شوند – و بنابراین سعی می‌کنند نظرات خود را بر دیگران تحمیل کنند، حتی اگر اکثر ما با آنها موافق نیست شما نمی توانید امیدوار باشید که از بین برود. شما باید برنده شوید. شما باید آنها را شکست دهید. آن وقت شاید دوباره یک حزب جمهوری خواه را برگردانیم که فرقه اسیر دونالد ترامپ و افرادی مانند او نیست.»

چلسی کلینتون افزود: “و ما همچنان آن را از دست خواهیم داد.”

کوهن همچنین فاش کرد که در دهه 1990 با یکی از ماموران سرویس مخفی هیلاری کلینتون “رابطه مخفی شگفت انگیز” داشته است. او با خنده پاسخ داد: «TMI». کوهن اضافه کرد که مامور فقط بهترین چیزها را در مورد کلینتون ها برای گفتن داشت، همانطور که او در تمام این سال ها فقط بهترین خاطرات را از این مامور داشت.

هیلاری کلینتون گفت که رقیب احتمالی ترامپ در سال 2024، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، معمار بدنام قانون “نگو همجنسگرا” آن ایالت و همچنین سایر حملات قانونی به جوانان ترنس، “جنگ فرهنگی به راه انداخته و بیشتر و بیشتر می شود.” افراطی تر.» او گفت که فکر می‌کند او «بهتر می‌دانست» و «باید یک جمهوری‌خواه مستقل باشد»، اما «تصمیم گرفته بود که کنار آمدن با افراطی‌ترین دیدگاه‌های حزب آسان‌تر است».

او ترامپ را به دلیل “حجم اصلی نفرت در کشور ما” محکوم کرد و گفت که به یاد نمی آورد، طبق حکایتی در کتاب جدید جرد کوشنر، ایوانکا از طرف پدرش به شام ​​دعوت شده باشد.

چلسی کلینتون گفت: «زن بودن در آمریکا به معنای سیاسی بودن است، زیرا سیاستمداران در تلاش هستند برای ما تصمیماتی بگیرند که ما باید برای خودمان بگیریم».

در یک بازی «موافقم، مخالفم» – پس از اینکه هیلاری کلینتون از حمایت کامل کوهن از تکیلا/فرسکا به عنوان نوشیدنی (او ظاهراً نمی‌دانست که فرسکا هنوز در حال فروش است) تعجب کرده بود) – هر دو زن گفتند که شاهدانه باید غیرقانونی شود و هیلاری کلینتون، برخلاف گفته‌های معروف میشل اوباما، موافقت کرد که وقتی «آنها پایین می‌آیند»، گاهی اوقات جواب دادن با پایین‌تر رفتن اشکالی ندارد. مادر و دختر هر دو موافق بودند که جوراب نمادین ترین گربه کاخ سفید بود.

کوهن از کلینتون پرسید که آیا او معتقد است که باید محدودیت هایی برای قضات دیوان عالی وجود داشته باشد؟ او پاسخ داد: “قبلاً این کار را نکرده بودم.” من مایلم با انتخاب کنگره ای که ازدواج همجنس گرایان را مدون می کند، حق انتخاب زنان را مدون می کند، بسیاری از این مسائل مهم حقوقی را که دیوان عالی نمی تواند در مورد آنها کاری انجام دهد، رد می کند، رد شود.»

برای مارک زاکربرگ: «آیا اجازه می‌دهی؟ شما بچه ها به فیس بوک می روند؟»

کوهن در مورد دوستی زنان پرسید. چلسی گفت: «می‌توانم بگویم ما با هم دوست بودیم. “او کسی نیست که من به آن زنگ بزنم…اگر در مورد تصمیم زندگی بحث می کردم، اما قطعاً با هم دوست بودیم و او به سمت تاریکی رفت.”

هیلاری کلینتون به کوهن گفت که از این که حامیان ترامپ را «تاسف‌بار» یا حتی تاریخی‌تر خوانده است، پشیمان نیست، «فکر می‌کنم می‌توانستم در خانه بمانم و کلوچه بپزم و چای بنوشم، اما آنچه تصمیم گرفتم انجام دهم این بود که حرفه‌ام را انجام دهم.»

درست است که من در نوامبر 2016 با ایوانکا صحبت کردم، آخرین باری که با او صحبت کردم. به یاد ندارم که به شام ​​دعوت شده باشم.»

هیلاری کلینتون یک سوال از ملانیا ترامپ دارد – در حالی که دونالد ترامپ با تحقیقات و اتهامات جنایی احتمالی روبرو است: “تابستان شما چگونه می گذرد؟”