لفاظی های ضد دگرباشان جنسی می تواند افراط گرایان را تحریک کند


BOISE، آیداهو (AP) – از آنجایی که سخنان نفرت انگیزی که افراد دگرباش جنسی را هدف قرار می دهد در میان برخی از تأثیرگذاران راست افراطی و سایر افراد آنلاین افزایش می یابد، کارشناسان هشدار می دهند که گروه های افراطی ممکن است این سخنان را به عنوان یک فراخوان برای اقدام تلقی کنند.

سوفی گفت که ممکن است زمانی که 31 نفر از اعضای گروه نئونازی جبهه میهن پرستان در Coeur d’Alene، آیداهو، روز شنبه دستگیر شدند و به توطئه برای شورش در یک رویداد پراید متهم شدند، چنین بود. انسان‌شناسی در دانشگاه واندربیلت، که جنبش ملی‌گرای سفید، نژادپرستی و جنایات نفرت را در ایالات متحده مطالعه می‌کند.

او گفت: “رابطه بسیار واضحی بین عادی سازی این محتوای نفرت انگیز و گروه های افراطی که در اقدامات نفرت انگیز در اطراف آن بسیج می شوند وجود دارد.” ما می توانیم رابطه مستقیمی بین طیف لفاظی های ضد دگرباشان جنسی از سوی خانه های دولتی و این گروه های افراطی ببینیم.”

بیورک جیمز گفت که گروه‌های افراطی داخلی محافظه‌کاران را متحدان بالقوه می‌دانند و آنها دریافته‌اند که احساسات ضد دگرباشان جنسی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای «ایجاد ائتلاف گسترده‌تر میان راست‌های رادیکال» است.

او گفت: «متاسفانه، من فکر می‌کنم این یک استراتژی است که کار می‌کند.

ماه گذشته، یک کشیش بنیادگرا در آیداهو به اجتماع کوچک خود در بویز گفت که همجنس‌گرایان، لزبین‌ها و افراد تراجنسیتی باید توسط دولت اعدام شوند. کشیش بنیادگرای دیگری از تگزاس موعظه های مشابهی ایراد می کند.

نماینده هیدر اسکات، یک قانونگذار جمهوری‌خواه از آیداهو، اخیراً به حضار گفت که درگ کوئین‌ها و دیگر حامیان LGBTQ «جنگ انحرافی علیه فرزندان ما» به راه انداخته‌اند. و هفته گذشته، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا گفت که در نظر دارد خدمات محافظت از کودکان را برای بررسی والدینی که فرزندان خود را به نمایش می برند، بفرستد.

وزارت امنیت داخلی هفته گذشته هشدار داد که ناسیونالیست ها و برتری طلبان سفیدپوست از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و تیک تاک برای ارائه چارچوبی مغرضانه از مسائل تفرقه افکنانه مانند سقط جنین، اسلحه و زنان استفاده می کنند. حقوق دگرباشان جنسی، که به طور بالقوه باعث می شود افراط گرایان به مکان های عمومی حمله کنند. ایالات متحده. ماه های آینده

سوابق دادگاه آنلاین هنوز نشان نمی دهد که آیا اعضای جبهه میهن پرستان وکیل گرفته اند یا خیر. همه پس از پرداخت 300 دلار وثیقه از زندان آزاد شدند و هنوز تاریخ دادگاه برای اتهامات جنحه مشخص نشده است.

توماس روسو، 23 ساله اهل گریپیوین، تگزاس، توسط مرکز حقوقی فقر جنوبی به عنوان بنیانگذار جبهه میهن پرستان شناسایی شد و در میان دستگیر شدگان بود. او بلافاصله به ایمیلی که به دنبال نظر بود پاسخ نداد.

پلیس می‌گوید که این افراد در یک کامیون U-Haul انباشته شده‌اند که کلاه‌هایی به تن داشتند و لباس‌های ضد شورش به تن داشتند و قصد داشتند در پارکی که خانواده‌ها، کودکان و حامیان آن برای جشن گرفتن جامعه LGBTQ تجمع کرده بودند، شورش کنند. دستگیرشدگان حداقل از 11 ایالت از جمله ایلینوی، آرکانزاس و ویرجینیا بودند.

رئیس پلیس کورد آلن، لی وایت، دوشنبه گفت که از زمان دستگیری‌ها، آژانس او ​​نزدیک به 150 تماس دریافت کرده است که به طور مساوی بین افرادی که از افسران برای جلوگیری از شورش تشکر می‌کنند و مردم خشمگین از دستگیری‌ها تقسیم شده است. لی گفت که بسیاری از تماس‌ها شامل تهدید به مرگ می‌شد و برخی از آنها از نروژ دورتر بودند.

جنیفر مک کوی، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی جورجیا، گفت که وقتی افراد با نفوذی مانند سیاستمداران، ستارگان ورزش یا سرگرمی، رهبران مذهبی یا شخصیت‌های رسانه‌ای در لفاظی‌هایی علیه گروه‌های خاص شرکت می‌کنند، حامیان ممکن است آن را به عنوان فراخوانی برای اقدام تفسیر کنند.

مک کوی روز دوشنبه در ایمیلی نوشت: «این می‌تواند بدون توجه به هدف یا عبارت خاص پیام اتفاق بیفتد، و در زمینه‌های بسیار قطبی‌شده مانند ایالات متحده که در حال حاضر تجربه می‌کند، رایج است.

برای Bree Latimer، یک زن ترنس 22 ساله از Boise، خبر دستگیری ها نگران کننده بود. لاتیمر گفت، حتی در Boise، یکی از مترقی ترین شهرهای آیداهو قرمز تیره، آزار و اذیت یا خصومت یک خطر روزانه است. همین هفته گذشته، پلیس Boise در حال بررسی پس از سرقت یا آسیب دیدن ده ها پرچم پراید در یک بلوار دیدنی در این محله برای دومین سال متوالی بود.

“همیشه وقتی از کنار مردم در راهروهای خواربارفروشی ها رد می شوم فکر می کنم: آیا آنها می دانند که من ترنس هستم؟ اگر بدانند چیزی می گویند؟ آیا آنها دنبال من می آیند داخل پارکینگ؟ آیا قرار است به خودم بگویم آرایشگر یا آرایشگر لاتیمر می‌گوید چه؟

وقتی مردم از لفاظی های ضد دگرباشان جنسی به عنوان “جنگ فرهنگی” یاد می کنند، ناامید می شود و می گویند که بسیار نگران کننده به نظر می رسد.

«آن چیزی را که ما از سر می گذرانیم کم می کند. ما احساس می کنیم که تقریباً یک نسل کشی ترانس قریب الوقوع وجود دارد،” لاتیمر گفت. او می‌گوید: «آنها از ما می‌خواهند که دسترسی به هورمون درمانی خود را متوقف کنیم، از صحبت کردن با افراد ترنس جوان محروم شویم – آنها می‌خواهند شما آنقدر از زندگی خود ناراضی باشید که خود را بکشید. و اکنون سخنان نفرت انگیزتر شده است.

با این حال، او سعی می کند بر روی مطالعات کامپیوتری خود در دانشگاه ایالتی بویز تمرکز کند. آخر هفته‌ها، او با دوستانش بازی‌های رومیزی می‌کند یا گاهی اوقات برای یک شب بیرون از مرکز شهر بیرون می‌رود.

لاتیمر گفت: «ترنس بودن بخش بزرگی از شخصیت من است، اما قطعاً همه چیز نیست. با این حال، واقعیت این است که در حال حاضر ترنس بودن در آمریکا ترسناک است.

شمال آیداهو مدت‌هاست با گروه‌های افراطی، به ویژه ملل آریایی، که اغلب در دهه 1990 به تیتر اخبار تبدیل می‌شد، مرتبط بوده است.

پس از اوج شکوفایی ملل آریایی، بسیاری از مقامات محلی تلاش کردند تا منطقه را از افراط گرایی جدا کنند. اما در سال های اخیر، برخی از سیاستمداران، رهبران مدنی و مشاوران املاک و مستغلات محافظه کاری شمال آیداهو را برای جذب افراد همفکر تبلیغ کرده اند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه، شهردار Coeur d’Alene، جیم هاموند گفت که این شهر دیگر محل نفرت نیست.

ما به روزگار ملت‌های آریایی برنمی‌گردیم. ما از آن گذشته ایم.»

اسکات، قانونگذار شمال آیداهو که گفت درگ کوئین ها در حال انجام “جنگ انحرافی” علیه کودکان هستند، به درخواست ایمیل برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در جاهای دیگر کشور، مقامات منطقه خلیج سانفرانسیسکو در حال بررسی یک جنایت احتمالی ناشی از نفرت هستند، پس از اینکه گروهی از مردان ظاهراً در جریان ساعت داستانی Drag Queen در کتابخانه سان لورنزو این آخر هفته فریاد زدند و توهین‌های ضد LGBTQ را فریاد زدند.



Source link