همه آنها می ترسند. آنها باید.’

نماینده آدام کینزینگر گفت ترامپ و متحدانش پس از جلسه استماع اخیر کمیته منتخب در 6 ژانویه “ترس” دارند.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    در یک سری از توییت ها، او تأکید کرد که کوین مک کارتی از شرکت در جلسات استماع امتناع کرد.

    کینزینگر – جمهوری‌خواه ایلینوی و منتقد ترامپ – یکی از دو عضو جمهوری‌خواه است که در کمیته منتخب 6 ژانویه حضور دارند. مک کارتی مورد حمایت ترامپ این فرصت را داشت که پنج نماینده را برای کمیسیون معرفی کند، اما پس از رد نامزدی نمایندگان جیم جردن از اوهایو و جیم بنکس از ایندیانا، از شرکت در آن انصراف داد.

    • کسیدی به دنبال جلب توجه نیست، اما او با افتخار مجبور است. او حتی مجبور نبود مانند کوین، الیز، کریستی نوم و دیگران به قانون اساسی سوگند یاد کند. اما او داوطلب شد که سوگند یاد کند تا بگوید چه چیزی او می داند. او از همه آنها بهتر است.”

      پس از شهادت هاچینسون، وفاداران ترامپ به عنوان “واقعا شوکه” توصیف شدند، که شامل گزارش هایی مبنی بر اینکه رئیس جمهور سابق به یکی از اعضای سرویس مخفی هجوم آورد و سعی کرد در جریان حمله 6 ژانویه خود را به ساختمان کنگره برساند.

      “این کمیته دو حزبی توانسته است چیزهایی را کشف کند که تا همین اواخر توسط راستگویان 6 ژانویه انکار می شد، بنابراین آنها در تلاش برای بدنام کردن یک زن جوان با شجاعت بیشتر از آنچه در طول عمرشان می توانستند جمع آوری کنند، مانده اند. کار نمی کند، “کینزینگر توییت کرد.

      کینزینگر گفت اوایل این هفته شاهدان جدیدی در تحقیقات پس از شهادت هاچینسون مطرح شدند.

      آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در یک سری توئیت یکشنبه گفت که دونالد ترامپ و متحدانش، از جمله رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، به دنبال شهادت هفته گذشته کسیدی هاچینسون در برابر کمیته منتخب 6 ژانویه “ترس” دارند.

      کینزینگر “همه می ترسند.” اضافه. “آنها باید.”

      کینزینگر با اشاره به شهادت اخیر کسیدی هاچینسون، افزود: “آنها باید باشند.”