نامزد مورد حمایت ترامپ گفت: سقط جنین یک “عمل شیطانی” و “فداکاری کودکان” است

میشیگان انتخابات مقدماتی را برای تعدادی از رقابت های انتخاباتی از جمله وزیر امور خارجه برگزار نمی کند. در عوض، احزاب نامزدهای انتخابات عمومی را در کنوانسیون های حزبی تایید و معرفی می کنند. کارامو در انتخابات نوامبر با جوسلین بنسون، دموکرات فعلی روبرو خواهد شد.

او همچنین سقط جنین را “بزرگترین جنایت تاریخ ملت ما” خواند.

در قسمت دیگری از پادکست، در سپتامبر 2020، او گفت که “تسخیر شیطان واقعی است” و می تواند از طریق “داشتن روابط صمیمانه با افرادی که تحت تسخیر شیطان هستند یا تحت ستم قرار دارند” منتقل شود.

سقط جنین واقعا چیز جدیدی نیست. قربانی کردن کودک یک عمل بسیار شیطانی است و سقط جنین دقیقاً همین است. کارامو، استاد کالج محلی، در یکی از قسمت‌های اکتبر 2020 پادکست خود گفت و ما باید آن را به این شکل ببینیم.

او خود را یک «میهن‌پرست مسیحی مغرور» می‌نامد که برای تصدی پست وزیر خارجه میشیگان برای «جنگیدن برای اطمینان از اینکه انتخابات با رأی قانونی تعیین می‌شود» نامزد می‌شود.

KFILE CNN قبلاً در مورد سایر نظرات نگران کننده ای که کارامو در گذشته انجام داده بود، از جمله حملات به جامعه LGBTQ و رابطه جنسی قبل از ازدواج گزارش داده بود. او حتی قبل از همه‌گیری کووید-19 خود را «ضد وکس» می‌نامید و یک بار ادعا کرد که زنان تراجنسیتی که سعی می‌کنند ورزش‌های زنانه را انجام دهند به «بزرگ‌سالان بیمار روانی که لباس‌های آراسته بازی می‌کنند» است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

کریستینا کارامو، نامزد جمهوری خواهان مورد تایید دونالد ترامپ برای وزیر امور خارجه میشیگان، بر اساس کلیپ هایی از یک قسمت پادکست 2020 که توسط KFILE CNN کشف شد، ادعاهای مضحکی در مورد سقط جنین و تسخیر شیطانی مطرح کرده است.

استقبال کارامو از تئوری‌های توطئه – از جمله دروغ‌های ترامپ درباره انتخابات 2020 و ادعاهای نادرست مبنی بر اینکه آنارشیست‌های چپ پشت شورش 6 ژانویه 2021 بودند – سال گذشته مورد تایید رئیس جمهور سابق قرار گرفت.