هزاران نفر بر اساس لایحه آیووا که توسط قانونگذاران حمایت می شود کمک های خود را از دست می دهند

دموکرات‌ها همچنین به تحلیل قانونی اشاره کردند که برآورد می‌کرد این تغییرات منجر به از دست دادن 42 میلیون دلار از بودجه فدرال در آیووا تا سال 2027 خواهد شد.

سنا قبلاً این مصوبه را تصویب کرده بود که تنها با حمایت جمهوری خواهان هر دو مجلس را تصویب کرد. این لایحه اکنون به رینولدز می رسد، جمهوری خواه که انتظار می رود آن را امضا کند و به قانون تبدیل شود.

فرای گفت: «اگر واجد شرایط این مزایا هستید، این مزایا را دریافت خواهید کرد. “این برنامه را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند محافظت می کند، و من به شما پیشنهاد می کنم که امروز در حال ایجاد یک شبکه ایمنی هستیم که برای دراز مدت پایدار باشد.”

بث وسل-کروشل، نماینده دموکرات، گفت: «این لایحه افراد را به دلیل اختلافات از اسنپ حذف می کند. تصور کنید، بچه‌ها غذا را از دست می‌دهند، زیرا والدینشان برخی اعداد را معکوس می‌کنند یا اطلاعات اشتباه را در ستون اشتباه قرار می‌دهند.»

دموکرات‌ها استدلال کرده بودند که این لایحه دریافت‌کنندگان واجد شرایط را حذف می‌کند و موانع بیشتری برای ساکنان آیوایی ایجاد می‌کند که در حال حاضر با هزینه‌های بالای غذا و مسکن دست و پنجه نرم می‌کنند. آنها بر کاهش اسنپ تمرکز کردند و خاطرنشان کردند که درصد بالایی از دریافت کنندگان این برنامه کودکان و افراد معلول هستند.

سازمان‌های ایالتی باید از منابع مختلف فدرال، از جمله داده‌های خدمات درآمد داخلی و تامین اجتماعی استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که افرادی که به دنبال کمک هستند واجد شرایط هستند. همچنین متقاضیان برای تعیین اینکه آیا واجد شرایط دریافت مزایا هستند یا خیر، با بررسی‌های منظم‌تری مواجه می‌شوند و اگر در مدت 10 روز به سؤالات ایالت پاسخ ندهند، کمک خود را از دست خواهند داد.

مجلس ایالتی این لایحه را تصویب کرد که الزامات واجد شرایط بودن را تغییر می‌دهد و مستلزم بررسی‌های بیشتری برای واجد شرایط بودن افراد برای دریافت مزایا است که در نهایت منجر به حذف حدود 1 درصد از دریافت‌کنندگان و صرفه‌جویی حدود 8 میلیون دلاری سالانه از سال 2027 به ایالت می‌شود. یک تحلیل قانونی نشان داد. که 1٪ به معنای حذف حدود 8000 دریافت کننده Medicaid و 2800 دریافت کننده برنامه کمک تغذیه تکمیلی است که به عنوان کوپن غذا نیز شناخته می شود.

این لایحه به هیچ خانواری که بیش از 15000 دلار دارایی نقدی و دارایی شخصی داشته باشد، مزایای اسنپ را اجازه نمی دهد. خانه متقاضی و همچنین یک ماشین با هر ارزشی و یک ماشین دوم با ارزش کمتر از 10000 دلار شامل این سقف نمی شود.

احتمالاً یک شرکت خصوصی برای اجرای قوانین جدید استخدام خواهد شد.

DES MOINES، آیووا (AP) – انتظار می رود هزاران نفر از ساکنان آیووا بر اساس لایحه ای که روز پنجشنبه تصویب نهایی شد و به فرماندار کیم رینولدز ارسال شد، مزایای Medicaid و کوپن غذا را از دست بدهند.

این اقدام تغییری نسبت به قانون فعلی است که دارای سقف درآمد است اما محدودیتی برای دارایی ندارد.

جوئل فرای نماینده جمهوری خواه گفت این لایحه چیزی را از افرادی که واجد شرایط دریافت مزایا هستند کم نمی کند.

علاوه بر کسانی که مزایای Medicaid و SNAP را از دست می‌دهند، یک تحلیل قانونی نشان داد که صدها نفر دیگر احتمالاً از برنامه بیمه سلامت کودکان که کودکانی را که خانواده‌هایشان واجد شرایط دریافت Medicaid نیستند و برنامه سرمایه‌گذاری خانواده که پول نقد موقت ارائه می‌دهد، حذف خواهند شد. کمک به خانواده ها



منبع