هرشل واکر می‌گوید بزرگ‌ترین دستاورد او پدر خوب بودن است، اما از او درخواست حمایت از فرزند برای پسر دومش شد.

هرشل سال‌ها پیش زمانی که ازدواج نکرده بود صاحب یک فرزند شد. او از کودک حمایت می‌کند و به این کار ادامه می‌دهد. او به فرزندانش افتخار می‌کند. به این فکر می‌کند که هرشل کودک را «پنهان می‌کند» زیرا از او در سیاست‌های خود استفاده نکرده است. اسکات پارادایس، مدیر کمپین واکر، به دیلی بیست گفت.

دیلی بیست گزارش داد، اگرچه واکر برای پسر دومش هدایای تعطیلات و تولد می فرستد، اما در غیر این صورت در امر تربیت نقشی نداشته است و این کودک با برادر ناتنی خود کریستین ملاقات نکرده یا با او صحبت نکرده است.

واکر موقعیت خود را به‌عنوان والدین در جریان کمپین انتخاباتی و در مصاحبه‌ها جشن گرفته و بر اهمیت حضور در گفتگو با شخصیت‌های دیاموند و سیلک در یوتیوب تأکید کرده و گفته است: «از یک زن بچه دارید، حتی اگر مجبور باشید آن را ترک کنید. زن… تو بچه را رها نمی کنی.»

کمپین واکر به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بازیکن سابق NFL که تبدیل به سیاستمدار شده بود، در سال 2013 درخواست پدری و حمایت از فرزند را داشت.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    نامزد حزب جمهوریخواه گرجستان برای مجلس سنا مرتباً با پسرش کریستین، شخصیت اینترنتی 22 ساله اش ظاهر شده و علناً در مورد آن صحبت کرده است، اما هیچ اشاره ای به فرزند دیگرش در رویدادهای تبلیغاتی یا در وب سایت رسمی خود نمی کند، و شایعاتی را ایجاد می کند که بازیکن سابق NFL به او تبدیل شده است. سیاستمدار رابطه خود را پنهان می کرد.

    هرشل واکر

    در حالی که واکر مرتباً با پسرش کریستین ظاهر می شود و در مورد آن صحبت می کند، از فرزند دوم خود صحبتی نمی کند.

    هرشل واکر گفت مصاحبه 2019 که چشمگیرترین موفقیت او یک پدر خوب است.

  • بر اساس این طومار، واکر و مادر فرزندش که نامش فاش نشده است بین سال‌های 2008 تا 2011 با هم رابطه داشتند. آنها فقط هشت ماه قبل از تولد کودک از هم جدا شدند.

    هرشل واکر گفت مصاحبه 2019 با وجود اینکه چندین سال قبل از او درخواستی برای اثبات پدر بودنش و پرداخت حمایت مالی برای فرزندش که از او جدا شده بود، چشمگیرترین دستاورد او یک پدر خوب است.

    هرشل واکر، نامزد جمهوری‌خواه سنا، در تجمعی با حضور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق در پری، گا، در 25 سپتامبر 2021 سخنرانی می‌کند.شان ریفورد/گتی ایماژ

    • در دادخواست سال 2013 توسط آندرس آلونسو، شریک زندگی، آمده است: “مادر کودک دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه کلمبیا است که برای تامین مخارج زندگی خود تلاش می کند. متاسفانه، آقای واکر تاکنون تصمیم گرفته است که مسئولیت مالی کامل مراقبت از پسر ادعایی خود را بر عهده نگیرد.” با شرکت حقوقی آلونسو کرانگل. “ما امیدواریم که با تشکیل دادخواست، آقای واکر در نهایت به میزان واقعی تعهدات حمایتی خود اذعان کند.”

      واکر در مصاحبه ای در سال 2020 گفت: “من می خواهم از جامعه آفریقایی-آمریکایی عذرخواهی کنم، زیرا خانه بدون پدر یک مشکل بزرگ و بزرگ است.”