استعفای معلمان باعث ناراحتی والدین در جلسه هیئت مدیره مدرسه Loudonville-Perrysville شد


LOUDONVILLE – هفت معلم از منطقه مدرسه Loudonville-Perrysville استعفا داده اند و والدین ناراحت هستند که دستمزدهای پایین را مقصر می دانند.

هیئت مدیره مدرسه روز دوشنبه استعفای معلمان را پذیرفت13 ژوئن جلسه ای که حدود 40 نفر از ساکنان را به خود جلب کرد.

دو والدین، شورای آموزش و پرورش را به دلیل “عدم رسیدگی” به معلمان مقصر می دانند.

قراردادهای معلم: معلمان در جلسه هیئت مدیره مدرسه Loudonville-Perrysville برای قرارداد منصفانه تلاش می کنند

مادر میشل دامیکو به جمعی که معلمان زیادی را شامل می شد گفت: “می خواهم کیفیت معلمان منطقه مدرسه خود را ستایش کنم.” آنها ارزش هر پنی را دارند که در بودجه مدرسه ما وجود دارد.

D’Amico به کمبود بودجه پیش بینی شده منطقه در پیش بینی مالی پنج ساله که در جلسه 9 می تصویب شد اشاره کرد.

دامیکو گفت: «بر اساس این پیش‌بینی، کسری بودجه در هفت سال از 10 سال گذشته پیش‌بینی شده بود، اما در واقعیت، تنها یک سال بود که واقعاً در سال 2013 با کسری مواجه بودیم. «این اصرار بر جدی بودن وضعیت مالی ما ترفندی است برای اینکه معلمان خود را بهتر نپردازند. به خاطر این اقدام و این نگرش ما معلمان خوب را از دست می دهیم. اولویت ما باید حفظ این معلمان باشد.

“ما معلمان جوان خوب را به سایر مناطق مدرسه از دست می دهیم”

مادر مگان رنر موافقت کرد.

رنر گفت: “ما معلمان جوان خوب را در سایر مناطق مدرسه از دست می دهیم، زیرا آن مناطق دیگر از داشتن معلمان خوب قدردانی می کنند، در حالی که هیئت مدیره ما بی توجهی نشان می دهد.” وقتی این معلمان می روند، این بچه های ما هستند که آسیب می بینند. باید برای یکی از فرزندانم توضیح دهم که چرا معلمی که دوستش داشت رفت. من نمی دانم چگونه می خواهم به آنجا برسم.

استعفای معلمان آلیسا راباتین، هنرهای زبان کلاس هشتم پذیرفته شد. لیندسی فرانک، متخصص مداخله؛ مگی توماس، هنرهای زبان در کلاس هفتم. جاستین آبشیر، علوم پایه پنجم; مری باورز، متخصص مداخله؛ ریچل کلی، مدیر گروه کر؛ و جاش میلر، علوم فیزیکی و STEM.

جان کارول، رئیس هیئت مدیره، از سرپرست کاترین پاستر پرسید که آیا می‌توان از مصاحبه‌های خروج با کارکنان در حال خروج اطلاعاتی در مورد دلیل ترک منطقه به دست آورد.

کارول گفت: “ما متاسفیم که آنها را از دست دادیم.”

جودی بریگز، عضو هیئت مدیره، افزود: «در این فهرست معلمان بزرگی وجود دارند.

ارتقاهای تایید شده از دیگ بخار به پشت بام تا توالت

در اقدامات دیگر، هیئت مدیره لیست بلندبالایی از پروژه های جایگزین و ارتقاء در سراسر ناحیه مدرسه را تصویب کرد. این اقدام باعث ایجاد گفتگوی بین کارول، که در کمیته ساختمان‌ها و زمین‌ها است، و عضو هیئت مدیره دیو هانتر، که خاطرنشان کرد برخی از پیشرفت‌ها به عنوان پروژه‌های آتی فهرست شده‌اند که باید توسط مالیات بهبود دائمی تامین مالی شوند.

دیوید شکارچی

دیوید شکارچی

هانتر گفت: «با این حال، من می بینم که شما با کمک های مالی ESSER (امداد بیماری همه گیر) به آنها کمک مالی می کنید. من هیچ مشکلی با آن ندارم، زیرا بسیاری از پروژه‌های دیگر وجود دارد که می‌توانیم با بودجه بهبود دائمی خود تأمین مالی کنیم.»

پروژه های انتخاب شده برای بودجه ESSER شامل تعویض دیگ بخار در مدرسه ابتدایی مک مولن، 49980 دلار در دو، یکی در ژوئن و دیگری در آگوست نصب می شود. ارتقاء به اسکرابر سواری برای ورزشگاه دبیرستان، 12800 دلار. نیروی کار برای بازسازی سقف، ساختمان ثانویه I، 49950 دلار، و مصالح، 72،435 دلار. سقف، ساختمان 2، 49900 دلار نیروی کار و 72636 دلار نیروی کار; ساختمان 3، 34630 دلار نیروی کار و 63884 دلار در مصالح. سفارشات دیگ بخار، مدرسه مک مولن، 73،148 دلار، مدرسه باد، 79،048 دلار و دبیرستان، 127،098 دلار.

پروژه های دیگر عبارتند از ارتقاء سیستم دوربین مدرسه مک مولن، 24562 دلار. سیستم دوربین مدرسه Budd، 12918 دلار؛ سیستم دوربین دبیرستان، 24562 دلار; سیستم دوربین گاراژ اتوبوس، 3970 دلار; و سیستم دوربین استادیوم 3970 دلار; تعویض سرویس بهداشتی طبقه دوم مک مولن، 6480 دلار. و جایگزینی ادرار طبقه اول در مک مولن، 32980 دلار.

بودجه ESSER نیز برای جایگزینی سیستم ظرفشویی دبیرستان، 12982 دلار است.

هیئت مدیره مدرسه مشارکت FFA را تأیید می کند و کمک های مالی را می پذیرد و کارکنان را استخدام می کند

هیئت مدیره حضور در کنوانسیون ملی FFA در 25 تا 29 اکتبر ایندیاناپولیس را تایید کرده است.

کمک های مالی، از جمله یک نیمکت پارک جدید Trex (کامپوزیت پلاستیکی بازیافتی) از باشگاه شیرهای Perrysville پذیرفته شد. Perrysville و Loudonville Lions پلاستیک را بازیافت می کنند و به ازای هر 500 پوند پلاستیک جمع آوری شده برای بازیافت، نیمکت هایی مانند این را دریافت می کنند.

کمک های تشویقی به کارکنان کلیسای نازاری در لودونویل نیز پذیرفته شد.

هیئت مدیره استیون فاولر را به عنوان مدیر خدمات دانشجویی استخدام کرده است. فاولر که 13 سال از 17 سال تحصیلی خود را مدیریت می کند، اخیراً در دو سال گذشته به عنوان مدیر خدمات دانشجویی در نیو لندن خدمت کرده است.

هیئت مدیره استعفای بازنشستگی راننده کامیون مواد غذایی منطقه راس هامفری را پذیرفت. و Sierra Burkhalter فراحرفه ای مدرسه Budd.

بریگز با پر کردن دو موقعیت غیر اتحادیه، ارتقای جولی سبو، هماهنگ کننده کتابخانه و رسانه منطقه به سمت جدید به عنوان مدیر نوآوری و فناوری، و آنجلا لیتون به عنوان مربی سوادآموزی که در چارچوب الزامات ایالتی جدید برای آموزش نارساخوانی کار می کند، رای منفی داد.

کاترین پوستر

کاترین پوستر

در توضیح این اقدام، پوستر گفت که در چند سال گذشته تلاش کرده است بدون برخی سمت‌های اداری، از جمله هماهنگ‌کننده فناوری و مدیر ورزشی، کار کند و این یک “فاجعه” بود.

او گفت: “من این پست ها را می سازم تا از فجایع بیشتر جلوگیری کنم.”

بقیه اعضای هیئت مدیره، در غیاب بروس دیویس عضو، پر کردن پست ها را تایید کردند.

پوستر گفت که هنوز باید یک هماهنگ کننده کتابخانه و رسانه جدید استخدام کند.

بریگز همچنین از اقدام برای جابجایی شری هانان از دستیار اداری در مدرسه باد به منشی مدرسه انتقاد کرد.

بریگز گفت: «هنان با وجود اینکه در موقعیت جدیدی با مسئولیت بیشتری کار می‌کند، همانگونه که راه‌اندازی می‌شود، حقوق یکسانی دریافت می‌کند». هانتر به او اطلاع داد که برنامه حقوق و دستمزد که توسط قرارداد اتحادیه تایید شده است، نشان می دهد که حقوق جدید هانان چقدر خواهد بود. ما نمی توانیم قرارداد را تغییر دهیم.

بریگز درخواست کرد که یادداشتی به قرارداد هانان ضمیمه شود و متذکر شود که او به دلیل موقعیت جدیدش مستحق پول بیشتری است.

او به همراه بریس مک کاسکی و هانا بل به عنوان متخصصان مدرسه مک مولن به سمت جدید هانان رأی دادند.

هیئت مدیره همچنین جورج لی را به عنوان دستیار ناظر حمل و نقل، به ماسبق تا 31 می، استخدام کرد. تیفانی زیگلر به عنوان معلم انگلیسی کلاس هفتم. و جان کرتیس به عنوان معلم کلاس سوم.

لیست کارکنان مدرسه تابستانی و کارگران تعمیر و نگهداری تابستانی نیز تایید شد.

خواندن نتایج آزمون می تواند بهبود یابد

دایانا مک میلن، مدیر برنامه و پوستر، تحلیلی از برنامه منطقه را بررسی کرد که نشان می‌دهد منطقه می‌تواند نمرات آزمون خواندن خود را بهبود بخشد.

Puster گفت: “من بر این عقیده هستم که اگر دانش آموزی نتواند بخواند، نمی تواند بنویسد یا در یادگیری های دیگر موفق باشد.”

مک میلن گفت: دستورات جدید نارساخوانی ایالت به توسعه حرفه ای بیشتری با تمرکز ویژه بر خواندن نیاز دارد.

کارول به عنوان عضو هیئت مدیره مدرسه برای بیش از 10 سال گواهی قدردانی دریافت کرد.

این شورا پشت درهای بسته تشکیل جلسه داد تا در مورد مذاکره با کادر آموزشی و بررسی وضعیت استخدام و پرداخت غرامت یک کارمند یا کارمند دولتی صحبت کند.

این مقاله در اصل در روزنامه Ashland Times منتشر شد: 7 معلم Loudonville-Perrysville استعفا دادند، والدین هیئت مدیره مدرسه را مقصر دانستند



Source link