تور انتقام ترامپ در کارولینای جنوبی به پیروزی رسید

میس بارها بر حمایت شخصی خود از ترامپ تاکید کرد و به حامیانش گفت که او همچنان در کنار آنها ایستاده است. زن کنگره غرور خود را قورت داد و غر زد. در شب ابتدایی نتیجه داد.

با این حال، در تابستان 2021، والدین جرد کوشنر به عملیات سیاسی هیلی کمک مالی کردند و چارلی کوشنر، پدر جرد، پیش‌بینی کرد که هیلی «اولین رئیس‌جمهور زن» خواهد بود.

از سوی دیگر، به نظر نمی رسد جلسات استماع کمیته ویژه مجلس نمایندگان بر نتایج در ایالت پالمتو تأثیری داشته باشد. در واقع آنها بی ربط بودند.

در جای دیگری در کارولینای جنوبی، کیتی آرینگتون، قانونگذار سابق ایالتی مورد حمایت ترامپ، رقابت خود را با نماینده کنونی، نانسی میس، پذیرفت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به طور قابل توجهی، میس از حمایت فعال نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر ترامپ در سازمان ملل متحد برخوردار شد که خود را در «غیبت» با ترامپ می‌بیند. در روزهای قبل از انتخابات مقدماتی، هیلی با میس در بیخ و بن ظاهر شد.

رایس تا آخر توبه نکرد. رایس گفت: «من عصبانی بودم. من سوگند یاد کردم که از قانون اساسی محافظت کنم و آن موقع این کار را کردم و فردا دوباره این کار را خواهم کرد.»

چت استرنج

محدودیت‌های پیرامون حمایت ترامپ دوباره به نمایش گذاشته شد، درست مانند مواردی که در جورجیا و پنسیلوانیا چند هفته پیش بود. در ایالت هلو، ترامپ بیته نوایر شب‌های خوبی را سپری کرد، فرماندار برایان کمپ در حال حرکت به سمت نامزدی مجدد بود و برد رافنس‌پرگر، وزیر امور خارجه که درخواست ترامپ را برای «یافتن 11780 رأی» رد کرد، از دور دوم انتخابات اجتناب کرد. رفتار ترامپ همچنین مورد توجه هیئت منصفه ویژه است که توسط دادستان منطقه فولتون تشکیل شده است.

کارولینای جنوبی عاشق دونالد ترامپ است. در سال 2016، او در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری این ایالت موفق شد و مارکو روبیو و تد کروز را با دو رقمی شکست داد. روز سه شنبه، ترامپ دوباره در آنجا قدرت نشان داد. این بار اما با نتایج متفاوتی روبرو شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

از نگاه همه چیز، نوامبر در حال شکل گیری یک موج قرمز است. دموکرات ها دیگر نمی توانند رای اسپانیایی ها را مسلم بدانند. در واقع، ممکن است برای آنها خیلی دیر باشد که هر کاری انجام دهند.

رابطه هیلی با رئیس سابقش، به بیان ملایم، پیچیده است. در 7 ژانویه 2021، هیلی به کمیته ملی جمهوری خواه گفت که ترامپ “به شدت در سخنانش اشتباه می کرد.” او افزود که “اقدامات او از روز انتخابات به شدت توسط تاریخ مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.”

پیروزی‌های آن‌ها پس از آن به دست آمد که مهمت اوز تنها با حمایت ترامپ توانست در پنسیلوانیا یک برد ناچیز کسب کند. به عبارت دیگر، ترامپ همچنان بر وفاداری پایگاه جمهوری‌خواهان فرمان می‌دهد، اما نه لزوماً آرای آنها در درگیری‌های درون حزبی. او دیگر پایگاه را کنترل نمی‌کند – اگر این کار را کرده باشد.

چت استرنج

ابتدا، در ناحیه هفتم کنگره کارولینای جنوبی، راسل فرای، قانونگذار ایالتی مورد تایید رئیس جمهور سابق، نماینده فعلی تام رایس را شکست داد. برای ترامپ، پیروزی فرای شخصی بود. رایس پس از قیام به استیضاح او رای داد.

میس آرینگتون را به دلیل از دست دادن مجوز امنیتی خود به عنوان یک غیرنظامی در پنتاگون مورد حمله قرار داده بود. کارولینای جنوبی خانه تعداد زیادی از کهنه سربازان است. این امر ترامپ را از حمایت از آرینگتون منصرف نکرد – اقدامی که بیشتر به خشم او نسبت به رئیس جمهور فعلی مربوط می شود تا نظر او در مورد رقیب او.

سپس، چند ماه بعد، ترامپ در مورد هیلی گفت: “خب، هر بار که او از من انتقاد می کند، حدود 15 دقیقه بعد از من انتقاد نمی کند.”

گناه میس؟ او با رأی دادن به جو بایدن به عنوان برنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 ترامپ را آزرده خاطر کرد. او همچنین از قیام انتقاد کرد. میس حتی وقتی علیه استیضاح رای داد، دروغ بزرگ را به طور کامل پذیرفت.

اگرچه ترامپ دوباره مجبور شد روایت‌های احتمالی را مرتب کند، اما شب خوبی برای جمهوری‌خواهان بود. در یک انتخابات ویژه در تگزاس، مایا فلورس از عصر سه‌شنبه آماده شد تا صندلی آبی مجلس را قرمز کند.

رایس در ازای آن خشم ترامپ و تهدیدهای حامیان رئیس جمهور سابق را به مرگ برانگیخت. از دست دادن او جای تعجب نداشت. زمامداری او را نجات نداد.

هفته‌ها بعد، هیلی به پولیتیکو گفت که ترامپ «تا این حد سقوط کرده است» و او «عمیقاً از اتفاقی که برای او افتاده است ناراحت است».

هیلی علیرغم تلنگرهایش، ایالت و حزب خود را می‌داند. حمایت او وزن دارد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





Source link

یکی از مرتدهای ترامپ در کارولینای جنوبی زنده می ماند، در حالی که دیگری سقوط می کند