هرشل واکر به دلیل گزارشی مبنی بر اینکه کلیسای او «مردم فقیر را به خیابان اخراج می کند» به وارناک انتقاد می کند.

حتی پسر بازیکن سابق فوتبال NFL، کریستین واکر، پدرش را در یک سری اظهارات ویدئویی محکوم کرد و گفت که او “دروغ ها را تمام کرده است.” واکر جونیور او را متهم کرد که خانواده اش را در دوران کودکی رها کرده است و او را به دلیل حمایت از دیدگاه های طرفدار زندگی و ادعای اینکه “مرد خانواده” است، منافق خواند.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنا جورجیا، پس از آن که یک گزارش انفجاری فاش کرد که کلیسای وی تهدید کرده است که مستاجران کم درآمد را از ساختمانی که در اختیارش بود در طول همه گیری همه گیر، بیرون می کند، حریف خود، سناتور دموکرات فعلی رافائل وارناک را مورد هدف قرار می دهد.

در طول بحران کووید-19، وارناک از تمدید تعلیق اخراج فدرال، که به طور غیرقانونی توسط CDC به عنوان یک اقدام بهداشت عمومی تحمیل شده بود، حمایت کرد. او از جمهوری‌خواهان به دلیل بی‌توجهی به آمریکایی‌های فقیر با خواستار پایان دادن به ممنوعیت طولانی‌مدت اخراج انتقاد کرد.

در گذشته، Warnock نیز داشته است دوبله شده خود یک “کشیش طرفدار انتخاب” است که بسیاری از رای دهندگان مسیحی آن را متناقض می دانند. با این حال، واکر هفته گذشته پس از اینکه ادعاهایی مبنی بر پرداخت هزینه سقط جنین دوست دختر سابقش چندین سال پیش مطرح شد، خود را در آب داغ دید. این تحولات جمهوری خواهان را دچار انشعاب کرده است زیرا این حزب در تلاش است تا اکثریت خود را در کنگره در انتخابات میان دوره ای آتی به دست آورد.

مزایای بیکاری منقضی شده است، اجاره امروز سررسید است و بسیاری از خانواده های گرجستانی در وسط یک بیماری همه گیر در معرض خطر اخراج هستند. مخالفان من قرار است در واشنگتن به مردم خدمت کنند، اما آنها به وضوح فقط به فکر تامین منافع خود هستند. توییت کرد در آگوست 2020

کلیسای باپتیست Ebenezer، جایی که وارناک به عنوان کشیش خدمت می کند، از طریق شبکه ای از سازمان های پوسته وابسته به یک موسسه خیریه، صاحب ساختمانی است که سعی در حذف ساکنان ناتوان از نظر مالی به دلیل ناتوانی در پرداخت مبلغ اندک اجاره معوقه دارد. واشنگتن فری بیکن گزارش شده است.

از اوایل سال 2020، 12 دعوی تخلیه علیه ساکنان برج کلمبیا در دهکده MLK تشکیل شده است که طبق گزارش ها بیش از 15 میلیون دلار بودجه عمومی دریافت کرده است. کلیسای Warnock مالک 99 درصد از مجموعه است. یکی از ساکنان، فیلیپ وایت، به آن گفت فانوس دریایی این ساختمان در 20 سپتامبر به او هشدار داد که او را با 192 دلار اجاره بهای سررسید شده اخراج خواهد کرد. این نشریه کشف کرد که طبق گزارش ها، کلیسا به وارناک 7417 دلار برای کمک هزینه مسکن ماهانه می پردازد.

من هرگز واعظی را ندیده‌ام که حتی پس از تولد نیز سقط جنین را دوست داشته باشد، نفقه فرزندش را نپردازد و مردم فقیر را به خیابان‌ها بیرون کند. من مبلغ 4500 دلار را به عنوان اجاره بهای سررسید ذکر شده در این مقاله خبری پرداخت خواهم کرد تا نگه دارم @ReverendWarnock واکر در واکنش به این گزارش در توییتر نوشت.

هرشل واکر به دلیل گزارشی مبنی بر اینکه کلیسای او «مردم فقیر را به خیابان اخراج می کند» به وارناک انتقاد می کند.