یک کارمند 24 ساله فناوری کالیفرنیا که پس از ارسال یک TikTok با جلسه شرکتش در پس‌زمینه اخراج شد، می‌گوید «رد کردن، تغییر جهت است».

سرنا گفت که بعد از این تجربه نگرش مثبتی را حفظ کرده است.

میشل سرنا گفت که او پس از کشف یکی از ویدیوهای TikTok توسط منابع انسانی شغلش اخراج شد.

  • سرنا گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که رد کردن، تغییر مسیر است، و وقتی چیزهای بدی برای شما اتفاق می‌افتد، شاید اخراج شدن از یک شغل نیست، اما چیزهای بدی اتفاق می‌افتد و همه چیز از ریل خارج می‌شود.» “اگر به طور مداوم ذهنیت خود را با “مهم نیست، من به پیشروی ادامه خواهم داد” حفظ کنید، فکر نمی‌کنم گزینه‌ای جز موفقیت برای شما وجود داشته باشد. ممکن است خطی نباشد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    منابع انسانی به سرنا گفتند که او بلافاصله به دلیل ساخت یک ویدیوی شخصی در شبکه های اجتماعی در حین کار، عدم رضایت از همکاران یا شرکت برای ضبط مکالمه محرمانه و نقض اعتماد شرکت به او به عنوان یک کارمند، بلافاصله از شرکت اخراج شد.

    میشل سرنا توسط میشل سرنامیشل سرنا

    • لپ تاپ او در اتاق دیگر بود، اما در ویدئو، او گفت که بینندگان می توانند جلسه ساعت 4:30 صبح او را در پس زمینه بشنوند.

      سرنا بلافاصله پس از اخراج شرکت خود را راه اندازی کرد. او گفت: “من به نوعی گفتم: “خوب، بعدش چی؟”

    سرنا گفت که شرکت خودش را در همان روز اخراجش راه اندازی کرده است.

    او به Insider گفت که وقتی نماینده منابع انسانی او را به جلسه فراخواند، انتظار نداشت که اخراج شود.

    او گفت: “هیچ، هرگز. حتی یک جمله.”

    Visionable Global وقتی برای اظهار نظر تماس گرفت پاسخی نداد.

    HR گفت: در ویدیوی حذف شده، جلسه شرکت در پس‌زمینه شنیده می‌شود.

  • سرنا گفت: “مدیر ارشد تولید من، من او را دوست داشتم. بنابراین، وقتی او با من خیلی عصبانی بود، من خیلی صدمه دیدم زیرا واقعاً او را دوست داشتم. دوست داشتم برای او کار کنم. احساس می کردم چیزهای زیادی از او می آموزم.” .

    سرنا که در مورد تجربه خود در یک ویدیوی ویروسی TikTok پست کرده است، گفت که پس از انتشار ویدیویی در TikTok که در آن جلسه ای در پس زمینه داشت، از شغل خود به عنوان مدیر محصول در Visionable Global، یک شرکت فناوری بریتانیا که بر مراقبت های بهداشتی متمرکز است، اخراج شد. .

    سرنا گفت: “او فردی بود که در ابتدا من را استخدام کرد و ما یک رابطه بسیار بسیار نزدیک و یک رابطه بسیار شخصی داشتیم.” “بنابراین، برای او غیرعادی نبود که فقط بگوید: “هی، یک ثانیه برای چت کردن داری؟” بنابراین، من نه عصبانی شدم و نه هیچ چیز دیگری.”

    سرنا گفت که در ساعت 5 صبح روز اول آگوست یک ویدیوی حذف شده را در TikTok منتشر کرده است که نشان می‌دهد قهوه‌سازش در حال ریختن قهوه در سراسر پیشخوان بعد از اینکه فراموش کرده است یک لیوان را زیر آن قرار دهد.

    سرنا گفت که HR به او دستور داده است که این ویدیو را حذف کند که به گفته او قبل از حذف فقط 2500 بازدید داشته است.

    میشل سرنا

    یک کارگر فناوری کالیفرنیا که شرکت خود را راه‌اندازی کرده است، می‌گوید پس از ارسال ویدیوی TikTok که در پس‌زمینه جلسه آن‌ها قرار داشت، از شغل خود در پزشکی از راه دور اخراج شد.

    سرنا گفت آنچه واقعاً آزاردهنده بود دیدن عصبانی شدن مدیر سابق خود بود زیرا به او گفت که شرکت اعتماد کامل به او را از این اشتباه از دست داده است.

    سرنا که به مدت هشت ماه در شرکت بوده است، گفت که برای مدت طولانی ناراحت نبوده، به اشتباه خود پایبند بوده و می‌خواهد به جلو برود.

    سرنا گفت: “فکر می‌کنم شاید پنج دقیقه گریه کردم. اما منظورم این است که در نهایت آنقدر شوکه شدم که چیزی بسیار جزئی باعث می‌شود کسی را که چند هفته قبل افزایش حقوق گرفته بود اخراج کنند.” در شرکت هرگز به عنوان یک موضوع مطرح نشد.

    میشل سرنا 24 ساله به اینسایدر گفت: «تا زمانی که اخراج نشدم متوجه نشدم که ملاقاتم در پس زمینه بوده است.

    سرنا می‌گوید: «این زمان‌بندی عالی به نظر می‌رسد و من همیشه می‌دانستم که می‌خواهم این شرکت را راه‌اندازی کنم. “این شرکت چیزی است که من در مورد آن زیاد صحبت کرده ام، که حتی در بیماری کووید، چیزی بود که قبلاً روی آن کار می کردم و سعی کردم انجامش دهم و فقط نتوانستم آن را انجام دهم زیرا یک موقعیت تمام وقت داشتم.”

    سرنا گفت: “لزوما قبول ندارم که آنها فکر می کردند دلیلی برای اخراج است، اما من مالک آن هستم. اشتباه کردم و باید بیشتر مراقب بودم.” “من ناراحت بودم، اما در عرض چند دقیقه، به نوعی گفتم، “خوب، بعد چی؟”

    روز بعد، سرنا گفت که در ساعت 3 بعد از ظهر به جلسه ای با منابع انسانی و مدیر ارشد محصولش دعوت شده است. سرنا گفت که شخصی از شرکت ویدیوی او را گزارش کرده بود.