هرشل واکر به جمهوریخواهان در مورد “بیداری” تاکید می کند

چنین تحولاتی معمولاً یک نامزد جمهوری خواه را غرق می کند، اما واکر شرط می بندد که زمینه محافظه کارانه ای که در طول مبارزات انتخاباتی به دست آورده است، در نهایت بر رأی دهندگانی که به طور منحصر به فردی علاقه مند به تغییر کرسی دموکرات ها و بازپس گیری اکثریت سنا هستند، پیروز خواهد شد.

واکر خطاب به جمهوری‌خواهان، لبخند را حفظ می‌کند، اما در سمت چپ سخت‌تر عمل می‌کند، به‌ویژه در مورد حقوق تراجنسیتی‌ها.

او گفت: «ما این را تلاش مذبوحانه سیاستمداران می‌دانیم تا یا قدرتی را که دارند حفظ کنند یا با تلاش برای تحریک افراط‌گرایان در پایگاه خود، قدرت را به دست آورند.»

واکر می گوید وارناک “مردان را در ورزش زنان می خواهد.” دستیاران مبارزات انتخاباتی او به طور جداگانه به رأی سنا در مورد اصلاحیه جمهوری خواه اشاره می کنند که بودجه فدرال را برای هر مؤسسه آموزشی محدود می کند «که به هر دانش آموزی که جنسیت بیولوژیکی مرد است اجازه می دهد در یک برنامه ورزشی یا فعالیت ویژه زنان یا دختران شرکت کند.» این اصلاحیه با رای حزبی شکست خورد.

با این حال، ستاره سابق فوتبال دانشگاه جورجیا که همه گرجی‌ها را «خانواده من» می‌خواند، زمینه‌های محافظه‌کارانه آشنا را در آشکارترین شکاف‌های اجتماعی آمریکا مطرح کرده است، که ظاهراً با وعده‌های او برای اتحاد در تناقض است. واکر می‌گوید کسانی که دیدگاه او را نسبت به کشور ندارند می‌توانند ترک کنند، و او رقیب خود، سناتور رافائل وارناک، و حزب دموکرات را به‌عنوان تامین‌کنندگان واقعی تفرقه مورد انتقاد قرار می‌دهد. واکر اصرار دارد که “بیداری” آنها در مورد نژاد، حقوق تراجنسیتی ها و سایر مسائل، قدرت و هویت ایالات متحده را تهدید می کند.

در کمپین حقوق بشر، وتروفسکی استدلال می کند که حملات گسترده به “بیداری” میان رای دهندگان را تحت تاثیر قرار نمی دهد و در نهایت می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

واکر هر شکایت فرهنگی را به وارناک ربط نمی دهد، اما به شدت در مورد نژاد و نژادپرستی با رئیس فعلی برخورد می کند، حتی از کینگ استناد می کند تا پیشنهاد کند که اولین سناتور سیاه پوست جورجیا مطیع رئیس جمهور سفیدپوست است.

واکر در امرسون استدلال می‌کند که بچه‌ها به‌ویژه آسیب‌پذیر هستند: «بچه‌های ما عقب هستند زیرا می‌خواهند بیدار شوند. در مورد آموزش نوشتن به آنها چطور؟ … چگونه بخوانیم؟ … چگونه املا کنیم؟

واکر در Norcross گفت: “این چیزی شبیه به این است که بگویید می خواهید هرشل واکر با دختران شما رقابت کند.”

در یکی از این آگهی‌ها، یک واکر خندان درباره وحدت صحبت می‌کند پس از اینکه مجموعه‌ای از دموکرات‌ها – وارناک، بایدن، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس و نامزد دموکرات فرمانداری جورجیا، استیسی آبرامز – درباره نژادپرستی صحبت می‌کنند.

مشاوران او بر این باورند که لفاظی واکر منعکس کننده نظرات بسیاری از گرجی ها است، حداقل اکثر کسانی که پاییز امسال رای خواهند داد. به طور خاص، این یک جذابیت برای سفیدپوستان است، از جمله میانه‌روهایی که ممکن است نسبت به نامزدی که برای اولین بار احتیاط می‌کنند، اما معتقدند دموکرات‌ها تغییرات اجتماعی زیادی را اعمال می‌کنند. نتیجه می‌تواند نشان دهد که چگونه میدان واکر در رای‌دهی جوان‌تر، شهری‌تر، کمتر سفیدپوست و کمتر بومی جورجیا از زمانی که واکر 60 ساله و وارناک 53 ساله در ایالت بزرگ شده‌اند، قرار می‌گیرد.

با این وجود، لفاظی واکر حمایت قوی رای دهندگانی مانند روی تیلور، ساکن کانتون را تقویت می کند که برای شنیدن صحبت های نامزد حزب جمهوری خواه در کامینگ، بخشی از حومه شمالی مهم مترو آتلانتا آمده بود. تیلور گفت که مخالفت او با “دولت عظیم و عظیم” باعث حمایت او از واکر می شود. اما وفاداری‌های او تشدید می‌شود زیرا او «از اینکه دموکرات‌ها تلاش می‌کنند جمهوری‌خواهان را از بین ببرند خسته شده است… مثل اینکه همه ما متعصب هستیم.

“مارتین لوتر کینگ، او گفت وقتی کمر شما خم شده است، مردم می توانند پشت شما را سوار کنند. واکر در کامینگ، با نقل قولی آزادانه از سلف نمادین وارناک در Ebenezer، گفت: صاف شوید و اجازه ندهید مردم پشت شما سوار شوند. این کاری است که (وارناک) همیشه انجام می‌داد، 96 درصد مواقع با جو بایدن رای می‌داد.

به نظر می رسد وارناک تمایلی به پاسخ مستقیم به نظرات واکر ندارد. او هفته گذشته به خبرنگاران گفت: “وظیفه من این است که نماینده همه مردم گرجستان در سراسر خطوط نژادی، قومی و مذهبی، و تمام گوشه و کنار این ایالت باشد.”

___

پس از توقف مبارزات انتخاباتی اخیر در حومه آتلانتا، واکر به خبرنگاران گفت: «نژادپرستی نهادی هنوز وجود دارد، زیرا شما همچنان در مورد آن صحبت می کنید. او افزود: «همیشه وجود دارد (اما) چیزها نسبت به سال‌ها قبل تغییر کرده است.»

واکر به ندرت سیاست هایی را که با آن مخالف است شناسایی می کند یا پیشنهادات متقابل را توضیح می دهد. او در عوض به برندسازی فرهنگی گسترده‌تر پایبند است و شاید در تضاد مستقیم پیام‌های وحدت خود، توصیه می‌کند کسانی که دیدگاه متفاوتی برای آمریکا دارند، حرکت کنند. او در شهرستان بارتو، پس از یادآوری پیام مشابهی که یک بار پدرش به او داده بود، گفت: “اگر قوانین زیر سقف ما را دوست ندارید، می توانید به جای دیگری بروید.”

واکر در یکی از آگهی‌های خود می‌گوید: «سناتور وارناک معتقد است آمریکا کشور بدی است که پر از مردم نژادپرست است. واکر در پایان می‌گوید: «من معتقدم که ما یک کشور بزرگ پر از مردم سخاوتمند هستیم.

مارک رونتری، یک نظرسنجی جمهوری خواه، گفت که اکثریت محدود اما قابل قبولی از رای دهندگان گرجستان “به طور گسترده به پیام های جمهوری خواه پاسخ مثبت می دهند” از جمله لفاظی های محافظه کارانه اجتماعی.

وارناک در پاسخ به سوالی درباره تاکید واکر بر سیاست تراجنسیتی گفت: «مردم فرزندان خود را دوست دارند و می خواهند مطمئن شوند که فرزندانشان از نفرت و تعصب در امان هستند. بنابراین، می دانید، من روی همه جوانانمان متمرکز می شوم و در عین حال، فرصت هایی برای جوانان ایجاد می کنم.»

او گفت: “من نمی دانم که همه آنها از اصطلاحات “بیداری” استفاده می کنند، اما آنها کاملاً از همه تغییرات فرهنگی که در آمریکا رخ داده است راضی نیستند.” و تاکید کرد که این گروه شامل رای دهندگان سفیدپوست مترو آتلانتا است که به رئیس جمهور جو کمک کردند. بایدن در سال 2020 در گرجستان پیروز شود.

وارناک، به عنوان وزیر کلیسای باپتیست ابنزر آتلانتا، جایی که مارتین لوتر کینگ جونیور در آنجا موعظه می کرد، دیدگاه رهبر حقوق مدنی در مورد “جامعه محبوب” را به بحث های قرن بیست و یکم در مورد تنوع و عدالت، از جمله کثرت گرایی مذهبی، حقوق LGBTQ، دسترسی به رای گیری مرتبط می کند. ، برابری نژادی، اجرای قانون و مسائل دیگر. اما در تبلیغات پولی خود، جایی که اکثر 7 میلیون رای دهنده ثبت نام شده در ایالت با نامزدها روبرو می شوند، کشیش-سیاستمدار بیشتر خود را به عنوان یک سناتور سخت کوش معرفی می کند که نتایج و پول فدرال را برای جورجیا ارائه می دهد.

واکر در کامینگ، گا.، اشاره ای آشکار به پنتاگون که به افراد تراجنسیتی اجازه خدمت و دسترسی به مراقبت های پزشکی را می دهد، گفت: «آنها بیداری را در ارتش ما به ارمغان می آورند.

جف وتروسکی، مدیر کمپین در کمپین حقوق بشر، یک سازمان ملی که از حقوق دگرباشان جنسی دفاع می کند، گفت که واکر در حال بازیافت استراتژی سیاسی فرسوده ترساندن رأی دهندگان با استفاده از یک اقلیت به حاشیه رانده است.

تیلور گفت: «این درست نیست.»

واکر گاهی آداب و رسوم خود را به عنوان طنز معرفی می کند. “همه آن را می بینید. به شما می گویند زن چیست. در مورد آن فکر کنید،» او در شهرستان بارتو گفت که خنده رای دهندگان را برانگیخت. با لبخندی گسترده ادامه داد: درست است. آنها به شما می گویند که یک مرد می تواند باردار شود. هی، همین الان رفتم بهت بگم، یه مرد نمیتونه باردار بشه.

امرسون، گا. (AP) – هرشل واکر خود را به عنوان سیاستمداری معرفی می کند که می تواند شکاف های نژادی و فرهنگی آمریکا را پر کند، زیرا او همه را دوست دارد و تفاوت ها را نادیده می گیرد.

این رویکرد در ایالتی که بیشتر تاریخ آن تحت کنترل محافظه کاران فرهنگی سفیدپوست است، تعجب آور نیست، و واکر را با بسیاری از جمهوری خواهان برجسته، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، همسو می کند. اما استدلال‌های واکر تضاد قابل توجهی را در مسابقه سنا ایجاد می‌کند که در آن دو مرد سیاه‌پوست متولد شده در جنوب عمیق در جریان یا بلافاصله پس از جنبش حقوق مدنی هستند.

واکر گفت: “بزرگترین نیروی جنگی که تا کنون در برابر خدا جمع شده است (و) آنها در مورد ضمایر صحبت می کنند.” “جدی میگی؟ چگونه تشخیص می دهید؟ من می توانم به شما قول بدهم که چین در حال حاضر در مورد چگونگی شناسایی شما صحبت نمی کند. آنها از جنگ صحبت می کنند.»

روش‌های واکر، به‌ویژه تلاش برای استفاده از کینگ علیه وارناک، دستیاران و متحدان سناتور را بی‌اعتبار می‌کند. کوئنتین فولکز، مدیر کمپین انتخاباتی، گفت که وارناک “مردم را از منبر و در مجلس سنای ایالات متحده برای انجام کارها گرد هم آورده است” و افزود که واکر “هیچ چشم اندازی” برای گرجی ها ندارد. این تغییری در خطی از سخنرانی استاندارد مبارزات انتخاباتی وارناک است: “افرادی که هیچ دیدی در تقسیم بندی ندارند.”

واکر با تاکید بر اینکه آیا دولت باید با نژادپرستی و سایر تبعیض ها مبارزه کند یا خیر، اصرار داشت که قانون اساسی قبلاً این کار را کرده است. او بدون توضیح بیشتر گفت: «اگر آنچه را که روی کاغذ آمده است انجام دهید، به این معنی است که با هر مردی منصفانه رفتار می شود. «آیا ما باید بهتر شویم؟ بله، او اجازه داد. اما در حال حاضر ما در مورد جدایی صحبت می کنیم. … باید با هم جمع کنی.»

در همین حال، واکر، داغ‌ترین لفاظی‌های خود را برای رویدادهای کمپین ذخیره می‌کند، جایی که جمعیت در ده‌ها یا صدها نفر اندازه‌گیری می‌شوند، نه هزاران و میلیون‌ها نفری که به دقت تبلیغات پرورش‌یافته را تماشا می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخابات میان دوره ای به آدرس زیر مراجعه کنید: https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections



منبع

این استراتژی در هفته‌های پایانی کمپین با سخت‌ترین آزمایش خود روبرو خواهد شد، زیرا واکر گزارش‌های دیلی بیست را به شدت تکذیب می‌کند مبنی بر اینکه او سقط جنین یک زن در سال 2009 را تشویق کرده و هزینه آن را پرداخت کرده و بعداً از او صاحب فرزند شده است. نیویورک تایمز روز جمعه گزارش داد که او از او خواسته بود که سقط دوم را انجام دهد، درخواستی که او رد کرد. دیلی بیست همچنین جزئیات جدیدی را که این زن در مورد عدم دخالت واکر با فرزندشان ارائه کرده است، منتشر کرد.

وتروسکی گفت: «او در حال گسترش تبلیغات و ایجاد انگ، تبعیض و خشونت بیشتر علیه افراد LGBTQ است. “لفاظی آنها در مورد ایمن نگه داشتن کودکان نیست، بلکه در مورد تحریک تعداد کمی از رای دهندگان پایه و در عین حال دخالت در حقوق والدین کودکان دگرباش جنسی برای فراهم کردن خانه های پایدار، شاد و سالم برای کودکان است.”

نامزد جمهوری‌خواه سنای جورجیا که سیاه‌پوست است، اخیراً در کانتی بارتو، شمال آتلانتا، به جمعیتی که اکثراً سفیدپوست بودند، گفت: «برای من مهم نیست که شما چه رنگی هستید. واکر در مورد ایالات متحده گفت: «این مکان خوبی است، و راهی که ما آن را بهتر می کنیم، دور هم جمع شدن است.»