“می توانستم مقداری پول بفرستم”

سخنگوی واکر بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نیویورک تایمز روز جمعه گزارش داد که این زن گفت واکر او را تشویق به سقط جنین دوم کرده است.

او فرستادن پول برای او را برای سقط جنین تکذیب کرد، اما گفت که می توانسته زمانی برای او پول بفرستد.

  • نیویورک تایمز جمعه گزارش داد که این زن همچنین واکر را متهم کرد که او را تشویق به سقط جنین دوم کرده است، اما او این کار را انجام نداد. تایمز گزارش دیلی بیست را از طریق گزارش های بازداشت و همچنین مصاحبه ای که توسط یکی از دوستان متهم واکر انجام شده بود، تأیید کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دیلی بیست روز دوشنبه گزارش داد که واکر – یک مدافع سرسخت ضد سقط جنین – به زنی که باردار شده بود پول داد تا سقط جنین کند. این زن شواهد دیلی بیست را در قالب یک رسید 575 دلاری از یک کلینیک سقط جنین، تصویر چک 700 دلاری با امضای واکر و یک «کارت سلامتی» با امضای او ارائه کرد.

    NBC گزارش داد که او همچنین تایید کرد که این زن مادر یکی از فرزندانش است.

    NBC همچنین پیام‌هایی را که روز جمعه بین جولی واکر همسر واکر و شریک سابق واکر ارسال شده بود، دریافت کرد. در متن‌ها، زن به همسر واکر – که آغازگر گفتگو بود – می‌گوید که آیا می‌دانست واکر از او خواسته دو بار سقط جنین کند.

    روز دوشنبه واکر این گزارش را “دروغ آشکار” خواند و گفت که قصد دارد از دیلی بیست شکایت کند.

    واکر در رقابتی تنگاتنگ برای برکناری سناتور دموکرات رافائل وارنوک در جورجیا است.

    واکر به NBC گفت: «او سال‌ها از دست من عصبانی بود و این خیلی سخت است. او یک مدافع بزرگ و بزرگ برای حقوق سقط جنین است؛ او این را گفته است.

    سی‌ان‌ان گزارش داد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قبلا از واکر حمایت کرده بود، اما اکنون فاصله خود را با نامزد مورد ستیز حفظ می‌کند.

    “این پیام مرا به شدت غمگین می کند. می دانید که من به طور مداوم سعی کرده ام رابطه بهتری بین شما و هرشل ایجاد کنم. [the child] به گزارش NBC، ابتدا همسر واکر پاسخ داد.

    اما در مصاحبه جدیدی با NBC که روز جمعه منتشر شد، واکر اکنون می‌گوید که می‌توانست مطالب مورد نظر زن را ارسال کند، اما «نه به دلایلی که او می‌گوید».

    هرشل واکر، کاندیدای رسوایی حزب جمهوری‌خواه در مجلس سنا، که با اتهاماتی مبنی بر پیشنهاد 700 دلاری به یک زن برای سقط جنین در سال 2009 مواجه است، به NBC News گفت که او زنی را می‌شناسد که این اتهام را مطرح کرده و تایید کرده است که با او قرار ملاقات داشته است.

    تایمز گزارش داد که واکر و این زن که نامش فاش نشده است، مدت کوتاهی پس از آن از هم جدا شدند.

    هرشل واکر

    استیو لیمنتانی/ISI Photos/Getty Images

    • واکر به NBC گفت: “من هیچ کارت یا چک یا چیز دیگری به خاطر ندارم. اما با او قرار ملاقات داشتم. می توانستم مقداری پول بفرستم. می توانستم یک کارت بفرستم.”

      کارشناسان به اینسایدر گفتند اگرچه اتهامات مطرح شده احتمالاً به حمایت واکر در میان جمهوری خواهان تندرو لطمه نمی زند، اما می تواند باعث شود برخی از او فاصله بگیرند. در سرتاسر اتهامات مربوط به سقط جنین، رهبران جمهوری خواه پشت سر واکر تجمع کرده اند.

      واکر به NBC تایید کرد که با زنی که گفته بود هزینه سقط جنین او را پرداخت کرده، قرار گذاشته است.