نامزدهای سنای کارولینای شمالی در مورد سقط جنین، ماری جوانا و 2024 شرکت می کنند

چری بیزلی، نامزد دموکرات سنای کارولینای شمالی، در طول یک رویداد شب انتخاباتی در 17 می 2022 در رالی، کارولینای شمالی، با جمعیت صحبت می‌کند.

بیزلی گفت که روشی که او عفو رئیس جمهور را درک می کند این است که در مورد جرایم سطح پایین ماری جوانا اعمال می شود. او گفت که از قانونی کردن حشیش برای استفاده پزشکی و تفریحی حمایت می کند.

چری بیزلی، نامزد دموکرات سنای کارولینای شمالی، در طول یک رویداد شب انتخاباتی در 17 می 2022 در رالی، کارولینای شمالی، با جمعیت صحبت می‌کند.

ایالت پاشنه تار، مانند بسیاری دیگر، قانون ماشه ای داشت که زمانی که دادگاه عالی Roe v. Wade را در ژوئن لغو کرد، اجرایی شد.

مانند اکثر رای دهندگان، بیزلی و باد نسبت به مسابقه مجدد بین جو بایدن، رئیس جمهور سابق آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، بی علاقه به نظر می رسیدند.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در یک گردهمایی تبلیغاتی در یانگستون، اوهایو، شنبه، 17 سپتامبر 2022 سخنرانی می کند.

او گفت: “و چرا می خواهید کسانی را که قوانین ما را زیر پا گذاشته اند عفو کنید و قانون شکنی را بیشتر تشویق کنید و حتی مواد مخدر را تشویق کنید… فکر می کنم همه جا بد است.”

طبق سوابق مالی کمپین، تا کنون، بیزلی با کسب بیش از 16 میلیون دلار تا 30 ژوئن در مقابل 6.5 میلیون دلار فروش، به طور قابل توجهی از باد پیشی گرفته است.

بیزلی از اظهارات باد مستثنی شد و انکار کرد که وی پول کمپین خود را با فعالان ضد پلیس جمع آوری کرده است.

بیشتر: یک دست انداز و یک دست انداز. کاهش نفت عربستان، سیاست های پرزیدنت بایدن را زیر سوال برد

در بیشتر سال‌ها، این مسابقه زیر نظر رادار بود، اما در هفته‌های اخیر شروع به تغییر کرده است.

سپس از بیزلی پرسیده شد که آیا بایدن تا دو سال دیگر به دنبال انتخاب مجدد باشد یا خیر.

او گفت: «وقتی نتایج را دیدیم، خوشحال شدیم که قبول کردیم. این با آنچه که باد نماینده کنگره اتفاق افتاد متفاوت است و این نوع انکار انتخابات واقعا برای این کشور خطرناک است.»

بیزلی، باد در مورد ماری جوانا تفاوت دارند

آریزونا: چنی از مردم آریزونا خواست به نامزدهای حزب جمهوری خواه، لیک برای فرمانداری و فینچم برای وزیر امور خارجه رای ندهند.

باد، نماینده سه دوره کنگره، به لطف حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، از انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه عبور کرد. او بر کاهش جرایم خشونت‌آمیز، حفظ امنیت مرزها و کنترل جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، که دارای محبوبیت 34 درصدی در ایالت است، تاکید کرده است.

بیشتر: نظرسنجی نشان می دهد که اکثر رای دهندگان لاتین تبار قبلاً تصمیم گرفته اند که چگونه رای دهند

این به این دلیل است که پیش از مناظره جمعه شب بین چری بیزلی دموکرات و تد باد جمهوری‌خواه، نظرسنجی‌های متعدد نشان می‌دهد که این رقابت یا مساوی است یا بسیار نزدیک به آن.

مناظرات: مناظره کلی و مسترز در رقابت تنگاتنگ سنای آریزونا. یک خلاصه

برای مشترکین: صدها منکر انتخابات در سراسر کشور در سال 2022، تهدیدی بزرگ برای دموکراسی ایالات متحده هستند.

باد از لایحه ای حمایت کرده است که پس از 15 هفته بارداری ممنوعیت ملی ایجاد می کند، اما بیزلی پیشنهاد کرده است که نماینده کنگره از ممنوعیت کامل در سراسر کشور حمایت کند.

با توجه به اینکه سنا به طور مساوی با 50 به 50 تقسیم شده است و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور به عنوان رای تساوی شکست خورده است، دموکرات‌ها فشار بیشتری را برای سرمایه‌گذاری بیشتر در رقابت برای کمک به بازگرداندن کرسی حزب جمهوری‌خواه احساس می‌کنند.

اما او سپس به این موضوع پرداخت که بحث درباره اسلحه را بخشی از یک گفتگوی بزرگتر درباره امنیت عمومی و حمایت از اجرای قانون خواند. او بیزلی را نسبت به جرم و جنایت ملایم خواند و ادعا کرد که او از تلاش‌ها برای کاهش بودجه پلیس حمایت می‌کند.

باد گفت: “ما باید با پلیس ها مانند قهرمانانی رفتار کنیم که آنها هستند.” ما نمی‌توانیم کم‌هزینه‌ای داشته باشیم، همانطور که رقیب من با رهبر جنبش پولیس کمک مالی جمع‌آوری کرده است.»

باد از جمله 147 عضو جمهوری خواه کنگره بود که از تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 خودداری کرد و او در مناظره روز جمعه نگفت که آیا بایدن رئیس جمهور قانونی است یا خیر.

او گفت: «من از کاهش بودجه پلیس حمایت نمی کنم. ما باید پول پلیس را تامین کنیم تا مطمئن شویم که آنها منابع لازم برای حفظ امنیت خود و جامعه ما را دارند.”

بیزلی گفت که زنان شایستگی دسترسی به روش‌های نجات جان را دارند و به عنوان یک قاضی سابق به حمایت‌ها و محدودیت‌هایی که تحت روئه وجود داشت اعتقاد دارد.

باد گفت: “اگر آنها بخواهند این کار را انجام دهند، من به صورت فدرال با آن مقابله خواهم کرد، اما در عین حال معتقدم که این موضوع متعلق به ایالت ها است.”

اما بیزلی گفت که کشور همچنین باید در برنامه های پیشگیری از خشونت مبتنی بر جامعه سرمایه گذاری کند. او گفت که وقتی که شورشیان 6 ژانویه را میهن پرست خواند، باد نباید درباره جنایت به او سخنرانی کند.

قاضی سابق دو بار در پاسخ به این سوال که آیا در صورت کمپین انتخاباتی در کارولینای شمالی به رئیس‌جمهور کنونی روی صحنه می‌پیوندد یا خیر، قاضی سابق این احتمال را کم اهمیت جلوه داد.

رئیس جمهور جو بایدن در مورد کمک های دولت فدرال برای طوفان ایان به روز رسانی می کند.

انتخابات: برای بحث؟ نامزدهای میان‌دوره‌ای در یک کمپین جدید، قوانین را به چالش می‌کشند و از بحث‌ها طفره می‌روند

در اینجا خلاصه ای از مناظره روز جمعه است.

باد از ممنوعیت ملی سقط جنین طفره رفت

باد گفت که او “به طور مداوم طرفدار زندگی” بوده و در جهت حمله به دیدگاه های بیزلی بوده است. او گفت که این لایحه را به عنوان رد دموکرات های مجلس که از قانون حمایت از سلامت زنان حمایت می کنند، امضا کرده است.

نماینده کنگره گفت که بر آن رای ایستاده است و استدلال می کند که جمهوری خواهان آرای کافی برای لغو آخرین رقابت کاخ سفید را ندارد.

کمپین Budd استدلال کرده است که بیزلی یک منافق است و او نتایج شکست خود در سال 2020 را برای دادگاه عالی ایالت به چالش کشیده است.

باد گفت که با قانونی سازی برای استفاده تفریحی مخالف است، اما برای بحث در مورد اهداف پزشکی باز است.

بیزلی بر جرایم و کاهش پلیس فشار آورد

این دو نامزد دیدگاه‌های متفاوتی در مورد اعلام بایدن مبنی بر عفو مردم به دلیل داشتن ماری جوانا ساده داشتند که بر بیش از 6500 نفر تأثیر خواهد گذاشت.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نکات مهم: نامزدهای سنا NC در مورد سقط جنین، علف های هرز و 2024 صحبت کردند



منبع

او گفت: هسته اصلی آن رای الهام بخشیدن به بحث بیشتر بود.

اما بیزلی گفت که مقایسه انکار انتخابات باد با تلاش او برای بازشماری پس از از دست دادن 401 رای از تقریبا 5.4 میلیون رای داده شده، “ظالمانه” است. قاضی سابق به این نکته اشاره کرد که چگونه زمانی گفت که حمله 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده “فقط میهن پرستانی بود که ایستاده بودند.”

او گفت: «می‌دانی، فکر نمی‌کنم او از من بپرسد، پس ببینیم چه می‌شود.»

در مورد نتایج انتخابات 2020 چطور؟

باد گفت که ترامپ در جریان انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه از او حمایت کرد زیرا او “نامزد اول آمریکا” است.

بیشتر: “این اشتباهات را اصلاح کنید”: درون حرکت های تاریخ ساز بایدن در مورد ماری جوانا

او گفت: “اگر این یک بازدید رسمی است، فقط باید ببینیم که آیا این چیزی است که ما در دسترس هستیم یا خیر.”

مسابقه سنای کارولینای شمالی به عنوان یکی از کمپین‌های ضروری سال 2022 آغاز نشد، اما در هفته‌های پایانی دوره‌های میان‌ترم، این رقابت توجه کشور را به خود جلب می‌کند.

با این حال، وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا ترامپ باید بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود یا خیر، این نماینده کنگره نپذیرفت و گفت که “هم اکنون به طور انحصاری روی این (مسابقه) تمرکز خواهد کرد.”

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در یک گردهمایی تبلیغاتی در یانگستون، اوهایو، شنبه، 17 سپتامبر 2022 سخنرانی می کند.

سیاست: رهبر سابق پسران مغرور به توطئه فتنه انگیز در حمله 6 ژانویه اعتراف کرد

رئیس جمهور جو بایدن در مورد کمک های دولت فدرال برای طوفان ایان به روز رسانی می کند.

بیزلی گفت: «منظورم این است که باد، نماینده کنگره واقعاً همه چیز صحبت می کند.

با این حال، دو بار دیگر درباره حمایت از ممنوعیت کامل در سطح ملی سؤال شد، اما، نماینده کنگره مستقیماً پاسخی نداد.

بیزلی، رئیس سابق دادگاه عالی ایالتی، به شخصیت و سوابق او به عنوان یک قاضی متمایل شده است زیرا او به دنبال تبدیل شدن به اولین سناتور زن سیاه پوست در ایالت است. او بر حمایت از حقوق سقط جنین و مقرون به صرفه تر کردن مراقبت های بهداشتی تمرکز دارد.

او می‌گوید: «نکته اصلی این است که باد نماینده کنگره می‌خواهد بین یک زن و پزشکش باشد. و در اتاق امتحان جایی برای کنگره و باد وجود نداشت.

هر دو در مسابقه مجدد بایدن علیه ترامپ موفق شدند

سپس مجری از باد پرسید که آیا ترامپ در مقابل رای دهندگان انتخابات عمومی مسئول است یا خیر. باد اشاره کرد که رئیس جمهور سابق دو بار در کارولینای شمالی پیروز شد.

وقتی بحث به کنترل اسلحه تبدیل شد، بود گفت که کشور باید در حفاظت از متمم دوم متمم دوم و در عین حال دور نگه داشتن سلاح گرم از افراد خطرناک تعادل ایجاد کند.

باد با تکان بیرون آمد و گفت که “پیام بدی برای فرزندان ما” می فرستد و فکر می کند که خارج از اختیارات قانون اساسی رئیس جمهور است.

در حال حاضر سقط جنین بعد از 20 هفته بارداری ممنوع است.