“هدف ما این است که او را راضی نگه داریم”

با نزدیک شدن به کریسمس پس از تولد دلانی، کرینگز گفت که امیدوار است او به اندازه کافی خوب باشد که از جشن تعطیلات لذت ببرد و از جشن تعطیلات آگاه باشد. او گفت که خانواده‌اش به‌طور سنتی برای تعطیلات لباس‌های خواب خانوادگی می‌پوشند، همه یک هدیه را برای باز کردن در شب کریسمس انتخاب می‌کنند و روی کاناپه بزرگ و چاق خود جمع می‌شوند تا پاپ کورن بخورند و فیلم‌های کریسمس را تماشا کنند.

یک فرشته همان چیزی است که کرینگز آن را دیلینی می نامد، چیزی که او با گریه به دخترش بروکلین، 12 ساله، و پسرش، کارسون، 10 ساله، زمانی که پیش آگهی دلانی را در میان گذاشت، گفت.

خانواده کرینگز و اعضای جامعه در تلاش هستند تا به یاد ماندنی ترین جشن تولد پنج سالگی را به دلانی کرینگز در سمت چپ بدهند. اخیراً تشخیص داده شد که او یک تومور مغزی پایانی دارد. در تصویر، از سمت چپ، دلانی، هدر، بروکلین، جیک و کارسون هستند.

رکوردهای جهانی گینس: جان سینا رکورد جهانی بیشترین آرزوهای برآورده شده از طریق بنیاد Make-A-Wish را در اختیار دارد

بیشتر: بیمار مبتلا به سرطان مغز و مادرش با پیشبرد مراقبت از روش‌های جدید، زندگی را نجات می‌دهند

کرینگز گفت: “او گفت: “ما شما را دوست داریم و برای شما دعا می کنیم.”

کرینگز گفت: “او شیرین است، کمی زرنگ و شوخ است.”

خانواده کرینگز و اعضای جامعه در تلاش هستند تا به یاد ماندنی ترین جشن تولد پنج سالگی را به دلانی کرینگز در سمت چپ بدهند.  اخیراً تشخیص داده شد که او یک تومور مغزی پایانی دارد.  در تصویر، از سمت چپ، دلانی، هدر، بروکلین، جیک و کارسون هستند.

هدر کریگز، مادر دیلینی، گفت که کارت ها از سراسر کشور و برخی از سطح بین المللی سرازیر می شوند.

کرینگز گفت: این کلمات کار را چندان آسان نمی کند، اگرچه بهترین راه برای توضیح پیش آگهی دلانی است.

در حالی که خانواده کرینگز از جدول زمانی علائم او برای محدود کردن کامل دلانی مطمئن نیستند، خانواده او بر ارائه هر تجربه ممکن به او تمرکز می کنند.

یک رژه تولد، با حدود 150 راننده خودروهای کلاسیک و کلاسیک، برای تولد دلانی در 16 دسامبر در نزدیکی خانه او در Pewaukee، ویسکانسین برنامه ریزی شده است.

کتی کوزلویچ را در توییتر دنبال کنید @kozlowicz_cathy.

سمت چپ بدن او به دلیل تومور مغزی مفید نیست. مادرش گفت که او یک سفر آرزویی به دنیای دیزنی داشت که به دلیل سلامتی دلانی مجبور شد آن را لغو کند.

مادرش می‌گوید دلانی همیشه نوزادی شاد بود و حتی اکنون که از زمان تشخیصش تاکنون پنج عمل جراحی داشته است، همچنان پزشکانش را مجذوب خود می‌کند.

در نیوهمپشایر: این فقط یک عمل مهربانانه تصادفی بود. اما جرقه دهه انفاق یک خانواده شد.

جامعه در حال ارسال کارت و کمک به دیلینی کرینگز در جشن تولد 5 سالگی خود در 16 دسامبر است. دیلینی دارای یک نوع تهاجمی سرطان مغز است.

دلانی عفونت گوش داشت، چیزی که مادرش می‌گفت در کودکی به آن مبتلا بوده است. زمانی که عفونت گوش او بهبود یافت، دلانی مدام تعادل خود را از دست داد. مادرش می دانست که چیزی درست نیست.

والدین او به دنبال فعالیت های مناسب برای ADA هستند، زیرا دلانی از ویلچر استفاده می کند. والدینش دوست دارند که او یک نمایش ببیند، سورتمه سواری کند، چراغ کریسمس را ببیند، فیلم ببیند، آهنگ بخواند و با خمیر بازی بازی کند.

او گفت: “من انگشتانم را روی هم می گذارم.”

حتی زمانی که او جوانتر بود، کرینگز گفت که دیلینی همیشه به دیگران کمک می کرد.

مادرش گفت: «او عاشق عکس‌هاست.

وقتی دیلینی کرینگز در این ماه پنج ساله می شود، خانواده و حتی افراد غریبه تمام تلاش خود را می کنند تا برای او جشن تولد بگیرند که مردم همیشه به یاد خواهند آورد.

جامعه در این زمینه کمک می کند. به عنوان مثال، هنگامی که او نیاز به یافتن یک مکان سرگرم کننده برای کودکان را که مطابق با ADA باشد، پست کرد، غریبه ای از گروه فیس بوک Pewaukee Parents گروهی را توصیه کرد و یک کارت هدیه 100 دلاری به او داد تا خانواده از آن لذت ببرند.

اوهایو: زن و شوهر بسته هایی را دیدند که در کنار جاده دور ریخته شده بودند. بسته ها را خودشان تحویل دادند.

او گفت: “هدف ما این است که او را راضی نگه داریم و بنابراین او بداند که شاهزاده خانم ما است.”

تا جایی که ممکن است تجربیات زیادی را برای دلانی بسته بندی کنید

او حتی دیگران را با چیزی که دلنی خنده دار می داند جذاب می کند: مادرش می گوید: «جوک های بسیار بدی می گوید.

یک حساب GoFundMe با بیش از 46000 دلار از 100000 دلار هدف از اول دسامبر راه اندازی شده است.

در کودکی، مادرش همیشه می‌گفت که دلنی «بزرگ‌ترین و شیک‌ترین پوزخند» را داشت و حالا، چون سمت چپ بدنش به‌دلیل تومور مغزی‌اش به شدت آسیب دیده است، لبخندش به عنوان «شیرین‌ترین و کوچک‌ترین پوزخند کج‌رو» ساخته می‌شود. “

کارت های تولد یا تصاویر مکان ها را می توان به Delaney Krings c/o Shorewest Realtors, 1296 Summit Ave., Oconomowoc, WI 53066 ارسال کرد.

یک هفته پس از تشخیص تومور مغزی، او برای قرار ملاقات به بیمارستان کودکان ویسکانسین در Wauwatosa رفت. سه زن از کادر پزشکی که هر کدام یک جعبه کلینکس در دست داشتند از او استقبال کردند.

یک کیک با طراحی سفارشی، غذا و شکلات داغ، سگ K-9 وجود خواهد داشت و اگر خوب است، بچه‌ها می‌توانند در پارک اطراف بازی کنند. حتی ممکن است بابانوئل و خانم کلاوس ظاهر شوند.

جامعه در حال ارسال کارت و کمک به دیلینی کرینگز در جشن تولد 5 سالگی خود در 16 دسامبر است. دیلینی دارای یک نوع تهاجمی سرطان مغز است.

کرینگز گفت: “من احتمالاً حدود 10 درصد از (تامین کنندگان مالی) را می شناسم. کمک های مالی زیادی از افرادی وجود دارد که ما آنها را نمی شناسیم.

“شیرین ترین و کوچکترین پوزخند ناهنجار”

به او گفته شد: “این ترمینال است.” و بدتر از آن، به زودی به او گفته شد که ممکن است تنها شش هفته دیگر زنده بماند. مادرش گفت: “اگر سه ماه دیگر زنده بماند، معجزه خواهد بود.” “این بد است.”

او گفت: “ما نمی دانیم که آیا او دچار تشنج خواهد شد یا خونریزی مغزی می کند یا اینکه می تواند ذهنی همه چیز را ببیند، بشنود یا بفهمد.”

تاملینسون به میلواکی ژورنال سنتینل، بخشی از شبکه USA TODAY، گفت که تا کنون 100 کارت جمع آوری شده است و او امیدوار است تا سالروز تولد دلانی 1000 کارت دریافت کند. کرینگز با درخواست از مردم برای ارسال عکس از مکان های مختلف و ارسال آنها برای او، این تلاش را گسترش می دهد. آنها می توانند از ساحل، کوه ها یا دنیای دیزنی باشند، اگر در یکی باشند.

همه در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ برای دریافت آخرین اخبار روز در خبرنامه پرطرفدار ما ثبت نام کنید

کرینگز گفت هدف این است که “همه چیز را در خود جمع کند” و چیزی جز خنده و شوخی به او نشان ندهد.

دیلینی در حال حاضر در بیمارستان در حال نقاهت از یک عفونت است که به احتمال زیاد به دلیل کاشت شانت است. در حالی که او از عفونت پاک است، کرینگ امیدوار است که برای جشن تولدش به اندازه کافی خوب باشد.

اداره پلیس و گروه نجات در حال کار بر روی ظاهر شدن هستند. از آنجایی که دلانی فقط «یخ زده» را دوست دارد، تعداد زیادی از شخصیت‌های فیلم در رژه پاشیده می‌شوند و گروه‌های تئاتر محلی برای اجرای یک صحنه داوطلب شده‌اند.

این مقاله در اصل در میلواکی ژورنال سنتینل منتشر شد: دختر مبتلا به سرطان مغز ویسکانسین برای جشن تولد آخرین تولد





منبع

همانطور که او در سایت CaringBridge Delaney مستند کرده است: “Delaney فرشته شیرین ما است، و گاهی اوقات قرار نیست فرشته ها همیشه در کنار ما بمانند که ما می خواهیم، ​​زیرا آنها برای انجام کار فرشته خود در جای دیگری مورد نیاز هستند.”

مادرش تایید کرد: این آخرین تولد او خواهد بود.

وقتی او به مهدکودک می رفت، اگر کودکی پایین بود و گریه می کرد، او اولین کسی بود که به سراغ کودک می رفت تا آرام کنار او بنشیند و یک اسباب بازی با او تقسیم کند. مادرش گفت: “این فقط برای او ذاتی است.” او راهی برای ارتباط با همه و تسخیر قلب آنها دارد.”

در 24 اکتبر، تشخیص داده شد که دیلینی دارای یک تومور مغزی بزرگ و تهاجمی است.

“او فوق العاده عمل کرد”: پسر 7 ساله ای که با سرطان خون مبارزه می کرد همیشه دوست داشت زباله گرد باشد. آرزویش برآورده شد.

در حال حاضر تمرکز بر این است که دخترش را تا پایان عمر هر اونس عشق بدهد. مشاور املاک و دوست صمیمی خانواده، شارون تاملینسون، یک مراسم جشن تولد ترتیب داد و مردم را تشویق کرد که کارت‌هایی را بفرستند، مخصوصا کارت‌هایی با شخصیت‌های مورد علاقه Frozen یا هری پاتر، فیلم دیگری که او دوست دارد.

اما هیچ راهی وجود ندارد که نشان دهد چرا این تولد برای دیلینی، خانواده او – که شامل پدرش جک، مادرش و یک برادر و خواهر بزرگترش می شود – و جامعه بسیار مهم است.