برنامه‌های جاده‌های تنسی، خطوط عوارضی، افزایش هزینه خودروهای الکتریکی

لی، با این حال، گفت که مقامات ممکن است به 300 دلار بسنده کنند یا نکنند.

جمهوری خواه در مورد کاری که انجام نخواهد داد، قاطعانه است: افزایش مالیات گاز. اضافه کردن جاده های با عوارض کامل یا به جای روش پرداخت هزینه ای دولت در جاده ها، بدهی صادر کند.

___

قانونگذار نشویل گفت: “من مشتاقانه منتظر یادگیری بیشتر و صحبت با فرماندار هستم زیرا تمرکز زیادی روی بزرگراه های ایالت شده است.” اما دولت به یک استراتژی حمل و نقل نیاز دارد، نه فقط یک طرح بزرگراه.

در همین حال، توسعه راه آهن بخشی از برنامه های فوری لی نیست. این مفهوم به شدت در اطراف نشویل مورد بحث قرار گرفته است، جایی که رای گیری راه آهن سبک در سال 2018 با شکست مخالفت های افزایش مالیات و نگرانی هایی که می تواند باعث تسریع اعیانی شدن شود که برخی از افراد کم درآمد را از جوامع خود بیرون کرده است، شکست خورد. ایلی گفت که ایالت به بررسی احتمالات آینده ریلی ادامه خواهد داد.

لی به خبرنگاران گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هزینه عادلانه‌ای برای همه وجود دارد. “ما متوجه خواهیم شد که این عدد چقدر است و به جلو حرکت خواهیم کرد.”

لی برای بسیاری از خواسته هایش به قانونگذاران جمهوری خواه نیاز دارد. این شامل باز کردن امکان برای شرکت های خصوصی برای ایجاد مناقصه برای ساخت خطوط سریع السیر جدید در بزرگراه ها و اعمال عوارض برای سود است. قانونگذاران همچنین باید افزایش هزینه سالانه برای داشتن یک وسیله نقلیه الکتریکی از 100 دلار به 300 دلار را تصویب کنند.

ایلی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: “به نظر من هیچ چیز منصفانه تر از این نیست که مردم برای چیزی که استفاده می کنند بپردازند.”

ایالت می تواند واجد شرایط بودن راننده و سیاست قیمت گذاری را کنترل کند، که ممکن است بر اساس ازدحام فعلی کاهش یا افزایش یابد، در حالی که فقط برای کسانی که خواهان سواری سریعتر هستند، هزینه دریافت می کند. یک شرکت خصوصی خطوط را طراحی، ساخت، تامین مالی، بهره برداری و نگهداری می کند.

وقتی قانونگذاران برای جلسه سالانه قانونگذاری خود در ژانویه بازگردند، آنها چیزهای زیادی برای بررسی خواهند داشت. برای یکی، سکستون از راه آهن به عنوان موضوعی که نیاز به بحث دارد یاد کرد.

جف یاربرو، رهبر اقلیت دموکرات سنا گفت که او منتظر جزئیات استراتژی لی خواهد بود و امیدوار است در مورد همه چیز از جاده‌سازی تا حمل‌ونقل جمعی بشنود.

مالیات بر خودرو یک ایالت مختلط است. به عنوان مثال، برخی از آنها مالیات بر دارایی و هزینه بازرسی سالانه دارند. تنسی آخرین آزمایش خودروی مورد نیاز خود را به تدریج حذف کرد و مالیات بر دارایی خودروهای شخصی دریافت نمی کند.

فشار لی پس از تصویب قانون زیرساخت های رئیس جمهور جو بایدن صورت می گیرد. با این حال، تیم حمل‌ونقل فرمانداری گفته است که برنامه ساختمانی پنج ساله تنسی حدود 1.7 میلیارد دلار بر اساس قانون افزایش داشته است و می‌گوید که این یک هجوم بودجه بزرگ نیست.

بوچ ایلی، کمیسر حمل و نقل، اظهار داشته است که هر خط عوارضی سریع السیر جدید ساخته خواهد شد و خطوط موجود برای کارپول را به خطوط پولی تبدیل نخواهد کرد. بر اساس گزارش فوریه 2021 اداره بزرگراه فدرال، در سراسر کشور، پنج ایالت دارای خطوط عوارضی سریع السیر هستند، 10 ایالت دارای خطوط حمل و نقل عمومی هستند که به دیگران امکان می دهد با قیمت به آن بپیوندند، و برخی نیز هر دو را دارند.

لی می گوید زمان بندی برای چرخش سریع به جاده ها بسیار مهم است. با رشد سریع تنسی و تردد کامیون‌ها، مقامات حمل‌ونقل ایالتی می‌گویند برای رسیدگی به تراکم تراکم به 26 میلیارد دلار پروژه نیاز است و تنها 3.6 میلیارد دلار از آن تحت یک ضربه بزرگ در جاده‌ها توسط سلف لی برنامه‌ریزی شده است. مقامات همچنین می گویند که پروژه ها آنقدر طول می کشند – به طور متوسط ​​15 سال – که 40 درصد بیشتر از بودجه به دست می آیند.

ناشویل، تن (AP) – بیل لی فرماندار تنسی در حال بررسی اجازه دادن خطوط سریع عوارضی در بزرگراه ها و سه برابر کردن هزینه برای صاحبان خودروهای برقی است زیرا اولین فشار بزرگ خود پس از پیروزی در انتخابات مجدد را هدف قرار می دهد – پرداخت ده ها میلیارد دلار در پروژه های جاده ای. .

در مجلس قانونگذاری تحت رهبری حزب جمهوری خواه، کامرون سکستون، رئیس مجلس نمایندگان و رندی مک نالی، رئیس مجلس سنا، گفتند که در حال بررسی دقیق نحوه تامین مالی زیرساخت های حمل و نقل هستند.

تلاش گسترده لی در جاده‌ها، که همچنین خواستار افزایش دستمزد کارگران حمل‌ونقل و دیگر توسعه مشارکت‌های دولتی-خصوصی است، پس از آن صورت می‌گیرد که بیل هاسلم، فرماندار سابق جمهوری‌خواه، در جریان یک دعوای طولانی بر سر برنامه‌اش در سال 2017 به توافق رسید. قانون بهبود Haslam، مالیات گاز تنسی را از 0.20 دلار به 0.26 دلار در هر گالن طی سه سال افزایش داد و نرخ گازوئیل را نیز افزایش داد، در میان تغییرات دیگری که تا حدی مالیات‌های جداگانه را کاهش داد.

کیمبرلی کروسی در نشویل در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

هزینه 300 دلاری خودروی الکتریکی می تواند گران ترین هزینه کشور باشد. طبق کنفرانس ملی قانونگذاران ایالتی، از ژوئیه، 31 ایالت هزینه سالانه مشابهی دارند که از 50 دلار در کلرادو تا 225 دلار در واشنگتن متغیر است. ایلی می‌گوید این افزایش بهتر نشان‌دهنده آن چیزی است که رانندگان خودروهای برقی در مالیات فدرال و ایالتی بر گاز پرداخت می‌کنند.

سکستون گفت: “ما باید در مورد زیرساخت ها در ایالت خود بحث های صادقانه داشته باشیم تا مشکل تراکم ترافیک را حل کنیم.” اینها باید شامل گسترش دسترسی ریلی، کوتاه کردن جدول زمانی ده‌ها سال برای ساخت جاده‌ها و همچنین نگاه کردن به خطوط سریع السیر در بین ایالت‌های ما در مناطق بسیار شلوغ باشد.»

مانند سایر ایالت‌ها، بودجه فعلی جاده‌ای تنسی از طریق مالیات بر گاز کمتر قابل اعتماد به نظر می‌رسد، زیرا افراد بیشتری به سمت خودروهای کم‌مصرف و برقی روی می‌آورند. تنسی همچنین در حال تبدیل شدن به یک مرکز تولید خودروهای الکتریکی است که توسط پروژه عظیم خودروهای الکتریکی فورد آینده با کارخانه باتری یک شرکت شریک برجسته شده است.