ویدیوها نشان می‌دهند که نیک فوئنتس، طرفدار برتری‌طلبی سفیدپوستان، مارجوری تیلور گرین «زن طلاق‌گرفته» را به باد انتقاد می‌گیرد.


نیک فوئنتس MTG

نیک فوئنتس، چپ، و مارجوری تیلور گرین، سمت راست، در یک تصویر ترکیبی.گتی ایماژ

  • نیک فوئنتس، طرفدار برتری نژاد سفید، در یک برنامه آنلاین از شخصیت مارجوری تیلور گرین انتقاد کرد.

  • گرین که در کنفرانسی که فوئنتس در فوریه ترتیب داده بود ظاهر شد، این هفته او را محکوم کرد.

  • فوئنتس به طور جنجالی در یک شام مار-آ-لاگو با خواننده رپ Ye و دونالد ترامپ شرکت کرد.

نیک فوئنتس، یک سازمان‌دهنده برتری‌طلب سفیدپوست که می‌گوید در حال کار بر روی کمپین ریاست‌جمهوری 2024 است که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می‌شد، پس از اینکه مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، اوایل این هفته او را محکوم کرد، مخالفت کرد.

فوئنتس در برنامه آنلاین “سیاسی تحریک شده” به شخصیت گرین حمله کرد و او را “ضعیف” و توجه جو توصیف کرد.

او می‌گوید: «او می‌رود و برای جلب توجه چیزی عجیب می‌گوید و وقتی فشار می‌آید، کمان می‌خورد. فوئنتس به بینندگان برنامه آنلاین گفت که او اکنون از گرین “بیشتر” است.

او ادامه داد: “او می خواهد چهره ناسیونالیسم مسیحی باشد. او طلاق گرفته است و فعالانه زناکار است.” “چگونه می‌خواهی چهره ناسیونالیسم مسیحی باشی، وقتی یک دختر دختر مطلقه هستی؟ این حتی معنایی ندارد. من خیلی خوشحالم که دیگر مجبور نیستم وانمود کنم که از آن حمایت می‌کنم.”

به گزارش هیل، گرین در کنفرانسی به میزبانی فوئنتس در اوایل سال جاری صحبت کرد.

با این حال، این هفته، او پس از شرکت در یک جلسه شام ​​جنجالی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، Ye، و تحریک کننده Milo Yiannopoulos، در The Hill، از ملی‌گرای سفیدپوست فاصله گرفت.

او گفت: “البته، من نیک فوئنتس و ایدئولوژی نژادپرستانه و ضدیهودی او را محکوم می کنم.” توییت کرد در روز چهارشنبه در برنامه خودش صحبت کرد، گرین فوئنتس را “نژادپرست” و “نابالغ” توصیف کرد. و پرسید که چرا شما “خود را با آن هماهنگ می کنید.”

فوئنتس در مورد “سیاسی تحریک شده” ادعا کرد که فقط یک هفته پیش، گرین می خواست از دفتر مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 در کالیفرنیا بازدید کند. دیلی بیست گزارش داد که فوئنتس هفته گذشته گفت که با Ye در کمپین خود کار می کند. به گزارش NBC News، میلو یانوپولوس، یک تحریک کننده راست افراطی، اکنون به عنوان مشاور سیاسی Ye عمل می کند.

او مدعی شد: «مسئله خنده دار اینجاست… یک هفته پیش، او به میلو پیام می داد و می گفت که می خواهد به دفتر بیاید. فوئنتس در ادامه مدعی شد که گرین می‌خواست «وقتی هوا خنک بود» به آنجا برود، اما پس از آن «برگشت».

او مدعی شد: “وقتی داغ ترین چیز در جهان بود، او هر کاری می کرد تا بخشی از آن باشد.” “اما در مرحله دوم وقتی صلیب شکسته ها بیرون آمدند کمی ناراحت شد… حتی.

فوئنتس به تعلیق Ye از توئیتر پس از ارسال یک صلیب شکسته نازی در داخل ستاره یهودی دیوید، تنها چند ساعت پس از اینکه او در حین حضور در برنامه “Infowars” الکس جونز از هیتلر و نازی ها ستایش کرد، اشاره می کند.

فوئنتس هیچ مدرکی برای ادعای خود ارائه نکرد که گرین می خواست از ستاد انتخاباتی Ye’s بازدید کند.

گرین بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع