هدف اعتبارات مالیاتی بایدن کاهش تقاضا برای کامیون های برقی است

اولین مشوق در نوع خود، که تحت قانون کاهش تورم رئیس جمهور جو بایدن (IRA) ایجاد شد، بسته به اندازه خودروی الکتریکی (EV) اعتبار مالیاتی 7500 یا 40000 دلاری را ارائه می دهد. شرکت های تحویل مانند FedEx و Amazon.com برای بسیاری از کامیون های برقی خود در سطح 7500 دلار واجد شرایط هستند.

بن کینگ، معاون مدیر گروه Rhodium، یک شرکت تحقیقاتی، گفت: این به یکسان کردن زمین بازی برای وسایل نقلیه الکتریکی کمک خواهد کرد.

نوشته لیزا بارتلین

چه موانعی باقی می ماند؟

پل روزا، معاون ارشد تدارکات و برنامه‌ریزی ناوگان در Penske Truck Leasing، گفت که مشوق‌های EV ممکن است باعث شود خریداران اولیه خرید کنند، اما برای فریب دادن مشتریان به طور انبوه کافی نیستند. او گفت که به این دلیل است که آنها شکاف هزینه برچسب و قیمت را نمی‌بندند و می‌توانند با قوانین سختی همراه باشند.

به گفته کارشناسان، خریدهای تجاری بیشتر خودروهای برقی باید هزینه‌های ساخت و قیمت برچسب‌های خودرو را کاهش دهد – که می‌تواند حتی خریداران بیشتری را جذب کند.

این اعتبارات مالیاتی را می توان با برنامه های کوپن در کالیفرنیا، نیویورک و سایر ایالت ها ترکیب کرد که میلیاردها دلار هزینه می کنند تا شرکت ها را متقاعد کنند که به سمت وسایل نقلیه با آلایندگی صفر بروند. اعتبارات تجاری EV IRA دارای قوانین «ساخت ایالات متحده آمریکا» نیست که در مورد خودروهای سواری اعمال شود.

تراویس کاتز، مدیرعامل جنرال موتورز برایت دراپ، که فدرال اکسپرس، والمارت و دی اچ ال اکسپرس کانادا را مشتریان می داند، گفت: «ما در حال حاضر از مشتریان می شنویم که در مورد این موضوع هیجان زده هستند.

بخش حمل و نقل ایالات متحده، که شامل کامیون ها، اتوبوس ها و هواپیماهای بزرگ و کوچک می شود، بیش از یک سوم گازهای گلخانه ای تولید شده در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

(رویترز) – ایالات متحده در اول ژانویه مشوق هایی را برای شرکت های حمل و نقل و سایر شرکت ها در نظر خواهد گرفت تا به کامیون های برقی روی بیاورند تا بخشی از تلاش گسترده برای خارج کردن وسایل نقلیه آلاینده و اسب بخار از جاده ها و خارج کردن محله ها.

رزا گفت: “هنوز آنها را از خط دروازه عبور نمی دهد.”

به گفته کارشناسان، مشوق‌ها باید به نزدیک‌تر کردن قیمت برچسب خودروهای برقی با خودروهای سنتی گازسوز کمک کنند.

جیم فارلی، مدیر اجرایی شرکت فورد موتور پیشرو در بازار ون برقی، امسال پیش‌بینی کرد که اعتبارات مالیاتی IRA “تاثیری شگرف بر پذیرش خودروهای برقی” خواهد داشت.

چرا سیاست آب و هوایی بایدن شامل EVS تجاری می شود؟

در سالی که با سیل‌ها، طوفان‌ها و خشکسالی‌های بیشتر مرتبط با تغییرات آب‌وهوایی همراه بود، دولت‌ها و شرکت‌ها مجبور شدند با دقت بیشتری به ریسک‌های مالی و قرار گرفتن در معرض مسئولیت‌شان نگاه کنند.

(گزارش توسط لیزا بارتلین در لس آنجلس؛ ویرایش توسط جوزی کائو)



منبع

جیم چن، معاون سیاست عمومی در Rivian که خودروهای الکتریکی با برند آمازون را در خیابان‌های بیش از 100 شهر ایالات متحده در حال تردد است، گفت: «ما در نقطه اوج هستیم. آمازون در ایمیلی به رویترز گفت که انتظار دارد IRA “رویکرد جمعی ما را برای کاهش انتشار کربن در بخش‌ها تغییر دهد.”