نیکی میناژ از کوین فدرلاین «دلقک» پس از انتشار ویدیوهایی از همسر سابق بریتنی اسپیرز که به نظر می رسد بر سر پسرانشان فریاد می زند، انتقاد کرد.

میناژ، 39 ساله، در معرض اختلافات عمومی خود با افراد سابق از جمله Safaree Samuels و Meek Mill بوده است. ساموئلز پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر جدایی آن‌ها در سال 2014 و میک میل در آهنگ 2017 خود «1942 Flows» چند میله را به سمت خود پرت کرد، یک سری مصاحبه انجام داد.

در 10 آگوست، ظاهراً در پاسخ به مصاحبه فدرلاین با دیلی میل و یک روز قبل از به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی که اسپیرز را در حال فریاد زدن بر سر پسرانشان نشان می‌داد، اسپیرز در مورد تصمیم “خشن” پسرانش برای کمتر دیدن او در اینستاگرام طولانی و احساسی صحبت کرد. پستی که هم پاک شده

در رادیو کوئین، میناژ همچنین فدرلین را متهم کرد که از شهرت اسپیرز علیه خود “به عنوان این لحظه “گوچا” دائمی استفاده می کند. او پیامی مستقیم برای فدرلاین در جریان پخش ارسال کرد و از او پرسید که آیا فکر می‌کند مردم برای او ترحم خواهند کرد یا خیر. “فکر میکنی نمیخوای ازش کارما بگیری؟ فکر میکنی مشکلی نداره؟ فکر میکنی کسی برایت متاسف میشه؟” او پرسید.

میناژ گفت که فدرلاین با بحث در مورد پدر و مادرش با مطبوعات مانند یک “دلقک” رفتار می کرد.

  • نیکی میناژ با بریتنی اسپیرز در سال 2011 تور برگزار کرد.تئو وارگو / کارکنان / گتی ایماژ

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    “آیا می‌دانی که باید چه دلقکی باشی تا باشی – یک مرد لعنتی کامل و بالغ، و به محض اینکه دیدی کسی خوشحال است و ازدواج می‌کند و ادامه می‌دهد و آزاد است و در پوست خودش احساس خوبی دارد، باید این کار را انجام دهی. همان چیزی که می دانید قصد دارد آنها را از بین ببرد؟ رفتن به رسانه ها؟” رپر درباره فدرلاین گفت.

    بریتنی اسپیرز و نیکی میناژ

    نیکی میناژ، کوین فدرلاین را پس از انتشار ویدئوهایی از مخالفت بریتنی اسپیرز با پسرانش، ناراضی کرد.

  • نیکی میناژ به درگیری بین همسران سابق بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین پرداخت در اپیزودی از برنامه رادیویی آمپر او که سه شنبه منتشر شد، فدرلاین را به خاطر صحبت در مورد اسپیرز و رابطه او با پسرانشان در رسانه ها محکوم کرد.

    فدرلاین که از سال 2004 تا 2007 با اسپیرز ازدواج کرده بود و در سال 2008 حضانت کامل فرزندانش را به عهده داشت، ویدئوهایی را به اشتراک گذاشت – سپس به سرعت حذف شد – ویدئوهایی را که ظاهراً نشان می‌داد که ستاره پاپ با پسرانشان شان پرستون، 16 و جیدن، 15 ساله در اینستاگرام دعوا می‌کند. 11 آگوست.

    میناژ در پخش زنده ادامه داد: «فقط افراد بزدل از رسانه ها علیه شخص معروفی استفاده می کنند که زمانی دوستش داشته اند، با او تولید مثل کرده اند، تحت مراقبت هستند، زمانی تحت مراقبت قرار می گیرند.

    “وقتی به عقب نگاه می کنند، می گویند، “چرا، چرا، چرا این کار را کردیم؟” آنها بچه هستند. آنها نمی دانند که این چقدر مضر است، اما شما می دانید.”

    نیکی میناژ در مراسم مت گالا 2022 شرکت می کند.

    این خواننده رپ تجربیات خود را از صحبت های سابق با مطبوعات داشته است.

  • میناژ، مادر یک فرزند، درباره همکار سابقش گفت: «او بچه هایش را بیشتر از خود زندگی دوست دارد.

    هفته قبل، در 6 آگوست، فدرلاین مصاحبه ای با دیلی میل انجام داد و در آن درباره پسرانی که تصمیم گرفتند از عروسی اسپیرز با سام اصغری صرف نظر کنند و تصمیم آنها برای ندیدن مادرشان صحبت کرد.

    نمایندگان میناژ، اسپیرز و فدرلاین بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    اسپیرز و میناژ با هم در تور “Femme Fatale” در سال 2011 اجرا کردند. آنها همچنین روی ریمیکس “Till the World Ends” با هم کار کردند.

    بریتنی اسپیرز و نیکی میناژ در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد 2011 روی صحنه اجرا کردند.اتان میلر/ گتی ایماژ برای ABC

    میناژ همچنین از فدرلاین به خاطر کشاندن پسران خود و اسپیرز به درگیری عمومی آنها انتقاد کرد. “چطور جرات می کنی بچه های این زن را تشویق کنی که بخشی از مزخرفات تو باشند؟” او گفت.

    “من در مورد آن صحبت می کنم زیرا قلب من ظلم را نمی فهمد. قلبم را می شکند زیرا به نظر می رسد این روزها ظلم در واقع پیروز می شود ، اگرچه این برنده شدن یا باختن نیست!!!” خواننده “Womanizer” در پست حذف شده نوشت. “اما من نمی توانم بفهمم که چگونه 20 سال از زندگی ام را به آن بچه ها اختصاص دادم… همه چیز در مورد آنها بود!!! تا آنها نفسم را قطع کنند.”