نورمن می گوید تایگر وودز پیشنهاد 700 تا 800 میلیون دلاری عربستان را رد کرد

زمانی که پیشنهادی به وودز ارائه شد مشخص نبود.

___

گزارش های مختلف خارج از بریتانیا حاکی از آن است که فیل میکلسون 200 میلیون دلار پاداش امضا دریافت کرده است، در حالی که داستین جانسون 150 میلیون دلار دریافت کرده است. زمین‌های 48 نفره که 54 سوراخ بدون بریدگی بازی می‌کنند، در هر رویداد 25 میلیون دلار جایزه ارائه می‌کنند. نورمن برنامه 14 تورنمنت را برای سال آینده اعلام کرد.

وودز از اواخر سال گذشته با LIV Golf مخالف بود و شدیدترین نظرات خود را در مسابقات آزاد بریتانیا بیان کرد زیرا گفت بازیکنانی که پولی را که توسط صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی تامین شده بود، به تور PGA “پشت زده اند” آنها معروف هستند

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

تایگر وودز پیشنهادی را که گرگ نورمن می‌گوید «جایی در آن محله» 700 تا 800 میلیون دلار برای شرکت در سریال گلف LIV با بودجه عربستان سعودی بود، رد کرد.

منبع بودجه به انتقاد شدید از سریال و بازیکنانی که نامزد شده‌اند منجر شده است زیرا تلاشی برای منحرف کردن توجه از سوابق حقوق بشری آن و ارتباط با حملات تروریستی 11 سپتامبر تلقی می‌شود.

نورمن در جریان حضور تاکر کارلسون در فاکس نیوز که دوشنبه شب پخش شد، آنچه را که دو ماه پیش در داستانی به واشنگتن پست گفته بود، تایید کرد. نورمن در ژوئن به پست گفت که این پیشنهاد «به طرز شگفت انگیزی بسیار زیاد بود. ما در مورد 9 رقم بالا صحبت می کنیم.

نورمن در پاسخ به این سوال که چرا تور رقیب او چنین سر و صدایی در میان طرفداران گلف آمریکایی ایجاد کرده است، نورمن به صراحت پاسخ داد: “نمی دانم.”

نورمن گفت: «و ببین، ببر یک سوزن‌زن است و البته باید به بهترین‌ها نگاه کرد.» “بنابراین آنها در ابتدا قبل از اینکه من مدیرعامل شوم به سراغ تایگر رفته بودند. بنابراین، بله، این تعداد در جایی در آن محله بود.»

نورمن گفت: “من واقعاً اهمیتی نمی دهم.” من فقط این بازی را خیلی دوست دارم و می خواهم بازی گلف را رشد دهم و ما در LIV این فرصت را نه فقط برای مردان بلکه برای زنان می بینیم.

LIV Golf Invitational به مدت یک ماه در طول بازی های پلی آف FedEx Cup در تور PGA خاموش است، در آخر هفته روز کارگر حدود یک ساعت در غرب بوستون بازمی گردد و سپس دو هفته بعد در حومه شیکاگو بازی می کند.

LIV Golf در حال حاضر تنها یک بازیکن دارد – جانسون در شماره 18 – از 20 بازیکن برتر جهان.

این شماره قبل از اینکه من مدیرعامل شوم وجود داشت. نورمن در مصاحبه با فاکس نیوز، که یکشنبه در ترامپ نشنال در بدمینستر، نیوجرسی، جایی که سومین دوره دعوت گلف LIV برگزار شد، گفت: «بنابراین این تعداد وجود دارد، بله.