نزاع بازی فوتبال دبیرستان بین Peoria High و Metamora را متوقف کرد

بیشتر:اجرای برتر منطقه Peoria از هفته 1 فصل فوتبال دبیرستان

این مقاله در ابتدا در مجله ژورنال استار منتشر شد: مبارزه در جمعیت بازی Peoria High Metamora در استادیوم Peoria را به تعویق انداخت.



منبع

پیوریا – بازی فوتبال دبیرستان بین Peoria High و Metamora جمعه شب پس از درگیری در سکوهای خانگی در استادیوم Peoria متوقف شد.

تورنتون گفت: “(باتوم) سر و صدایی ایجاد کرد که به چیز دیگری تعبیر شد و به نوعی باعث وحشت شد و همه دویدند.”

هفته اول فوتبال دبیرستان: امتیازات از اطراف منطقه Peoria

Peoria High با نتیجه 34-16 با 8 دقیقه و 5 ثانیه باقی مانده به کوارتر دوم پیش افتاد، زمانی که بازی در ابتدا به دنبال توالی هرج و مرج از حوادث که در تماشاگران خانگی آغاز شد به تعویق افتاد. با شروع دعوا، صداهای بلند و بلند متعددی در نزدیکی جایگاه شنیده شد، پس از آن جارد گربنر، مربی متامورا، تیمش را از زمین بیرون کشید. بازیکنان Peoria High در زمین ماندند و پس از مدت کوتاهی به رختکن رفتند.

اداره متامورا اواخر روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم فوتبال آن “بازی را از سر نمی‌گیرد”، برای فصل 2022 بهترین‌ها را برای Peoria High آرزو کرد، از جامعه خود برای حمایت از تیم تشکر کرد و همکاری با پلیس Peoria را برجسته کرد. و مدیریت بازی مدارس دولتی Peoria.

وقایع روز جمعه تا شنبه نیز تکرار شد. بازی فوتبال ساعت 13 شنبه بین مانوال و پیوریا نوتردام با تماشاگران محدود برگزار خواهد شد. PND اعلام کرد که هر بازیکن، تشویق کننده و عضو تیم رقص دو میهمان خواهد داشت. PND گفت که هیچ طرفدار دیگری اجازه ورود نخواهد داشت.

هواداران پس از یک دعوای بزرگ و گزارش‌های نادرست از شلیک گلوله، از ورزشگاه Peoria فرار کردند که باعث شد روز جمعه، 26 اوت 2022، در نیمه اول بازی فوتبال افتتاحیه بین Peoria High و Metamora، محل مسابقه تخلیه شود.

هواداران پس از یک دعوای بزرگ و گزارش‌های نادرست از شلیک گلوله، از ورزشگاه Peoria فرار کردند که باعث شد روز جمعه، 26 اوت 2022، در نیمه اول بازی فوتبال افتتاحیه بین Peoria High و Metamora، محل مسابقه تخلیه شود.

برخی در رسانه های اجتماعی این صداها را “تیراندازی” توصیف کردند، اما به گفته تیم تورنتون، مربی Peoria High، این صداها زمانی ایجاد شد که یک افسر منابع با باتوم به سفید کننده ها ضربه زد تا دعوا را از بین ببرد.

در مورد جمعه، مدیران متامورا گفتند که “صدا باعث ایجاد زنگ خطر و وحشت در ورزشگاه شد” و کارکنان مشاوره مدرسه صبح دوشنبه برای “هر دانش آموزی که ممکن است با این رویدادها دست و پنجه نرم کند” در دسترس خواهند بود.

بلافاصله پس از آن، گوینده نشانی عمومی از هواداران خواست تا ورزشگاه را پاک کنند، اگرچه حدود یک سوم از جمعیت اولیه باقی مانده بودند. سپس بازی به تعویق افتاد.

حضور گسترده پلیس جمعه شب در محوطه ورزشگاه حضور داشت و حداقل هشت خودرو پلیس دقایقی پس از شلوغی وارد محل شدند. بازیکنان متامورا زمین را ترک کردند و برخی از حصار پریدند و در محوطه نزدیک سمت بازدیدکنندگان ورزشگاه جمع شدند. مقامات میدانی سپس در میدان با گربنر و تورنتون ملاقات کردند.