جرد کوشنر پس از انتقاد از ایوانکا ترامپ، کریسی تیگن را یک ترول «زننده» خواند.

کوشنر گفت که همسرش همیشه وقتی با انتقاد مواجه می‌شد «زیبا می‌ماند» و «همیشه آن را نادیده می‌گرفت».

کوشنر طی مصاحبه ای با شخصیت محافظه کار رادیویی هیو هویت، از “تجارت شگفت انگیز” ایوانکا تمجید کرد و گفت که انتقادات از همسرش “قلب من را شکست.”

کوشنر می‌گوید: «او برندی داشت که تجارت شگفت‌انگیزی انجام می‌داد، و این برند در مورد توانمندسازی زنان و کمک به مردم برای یافتن تعادل در زندگی‌شان بود، و همه در رسانه‌ها او را به خاطر آن تحسین کردند. سپس او اساساً بخش تجاری واقعی را رها کرد و فقط به دنبال ماموریت رفت و همان افرادی که او را به خاطر آن ستایش کردند شروع به حمله به او کردند، اغلب با شرارت و بسیار ظالمانه.

تیگن، منتقد سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در ماه‌های اولیه همه‌گیری در سال 2020، دخترش ایوانکا را با انتشار عکسی از خود در تبلیغ کنسرو لوبیا گویا، مورد انتقاد قرار داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

تیگن یک بار ایوانکا ترامپ را به خاطر توییت‌هایش و «ترول کردن نفرت‌انگیز مردم» صدا زد.

  • “او هرگز خود را به سطح آنها پایین نیاورد. او هرگز به گل نرفت.” “اما باید بگویم که برای او خیلی سخت بود. وقتی مردم خیلی بد می شدند، افرادی مانند کریسی تیگن که ترول های بدی بودند که وحشتناک ترین و وحشتناک ترین چیزها را در مورد او می گفتند، آزارش می داد. من آن را می دیدم.”

    کوشنر با اشاره به اینکه ایوانکا «فقط از نام خود محافظت می‌کند» افزود: «فکر می‌کنم زمانی که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد باید دردناک باشد».

    جرد کوشنر به دلیل انتقاداتش از ایوانکا ترامپ، کریسی تیگن را یک ترول بد نامید.

  • تیگن توییت کرد که او “با هر کسی که از این زن دفاع می کند یا او را به عنوان “عاقل” در این خانواده قرار می دهد این مشکل را داشته است.

    کوشنر در حال تبلیغ کتاب جدید خود با عنوان «شکستن تاریخ: خاطرات کاخ سفید» است.