تد کروز می‌گوید این خطر واقعی وجود دارد که بخشش وام دانشجویی بایدن به دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 کمک کند.

کروز گفت: “یک خطر واقعی” وجود دارد که دموکرات ها در ماه نوامبر از حمایت بیشتری برخوردار شوند.

یک مقام سابق که در دولت اوباما کار می کرد نیز از کروز انتقاد کرد.

کروز در مورد این طرح گفت: “شاید در نوامبر رای نمی دادید و ناگهان 20 گرند گرفتید.”

  • سناتور جمهوری خواه تد کروز از تگزاس در مجلس سنا.بیل کلارک/CQ-Roll Call از طریق Getty Images

    • او ادامه داد: “و می دانید، اگر بتوانید یک دقیقه از بونگ پیاده شوید و به سمت مرکز رای گیری بروید.” “یا فقط برگه رای نامه ای خود را که دموکرات ها برای شما ارسال کرده اند بفرستید، این می تواند باعث افزایش مشارکت، به ویژه در میان جوانان شود.”

      سندرز: «این همان چیزی است که یک جمهوری‌خواه برجسته درباره آمریکایی‌های «تنبل» جوانی که وام گرفته‌اند تا به دانشگاه بروند، فکر می‌کند. توییت کرد در پاسخ به کلیپی از سخنان وی.

      میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش در بیانیه‌ای گفت: «برای بسیاری از افراد، بدهی وام دانشجویی توانایی آنها را برای رسیدن به رویاهایشان از جمله خرید خانه، راه‌اندازی کسب‌وکار یا تأمین مخارج خانواده‌شان مختل کرده است». “تحصیل باید ما را آزاد کند، نه اینکه ما را تحت فشار بگذارد! به همین دلیل است که از روز اول، دولت بایدن هریس برای اصلاح برنامه های کمک های دانشجویی فدرال شکست خورده و ارائه تسهیلات بی سابقه به وام گیرندگان تلاش کرده است.”

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    دولت بایدن در اوایل این هفته برنامه ای را برای لغو 10000 دلار بدهی وام دانشجویی برای وام گیرندگانی که درآمد سالانه آنها از 125000 دلار تجاوز نمی کند، اعلام کرد.

    کروز در حین حضور در «حکم با تد کروز» گفت: «اگر شما آن باریستای تنبلی هستید که هفت سال را در کالج برای مطالعه چیزهای کاملاً بیهوده هدر دادید، اکنون وام دارید و نمی توانید شغلی پیدا کنید، جو بایدن فقط 20 گرون به شما داد. “پادکست. “مثل گاو مقدس! 20 گراند. می‌دانی، شاید در نوامبر رای نمی‌دادی، و ناگهان 20 گراند گرفتی.”

    «از آنجایی که تد کروز می‌داند که باریستاها سال‌ها در قهوه‌اش تف می‌کنند، از نظر تکنیکی این قهوه‌اش به هم نمی‌خورد.» گفت براندون فریدمن، معاون سابق معاون وزیر امور عمومی در وزارت مسکن و توسعه شهری ایالات متحده.

    سناتور تد کروز روز جمعه با انتقاد از طرح بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، پیش بینی کرد که این طرح به دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای آتی برتری خواهد داد.

    سناتور تد کروز گفت که طرح بخشودگی وام دانشجویی بایدن باعث افزایش مشارکت دموکرات‌ها در نوامبر خواهد شد.

  • سناتور جمهوری خواه تد کروز تگزاس در مجلس سنا روز چهارشنبه.

    دموکرات های برجسته ای مانند سناتور برنی سندرز اظهارات کروز را به شدت مورد انتقاد قرار داده اند.

    او گفت: «اگر بتوانید برای یک دقیقه از بانگ خارج شوید… می‌تواند میزان مشارکت را افزایش دهد.