نامزد دادستان کل جورجیا قول داد از قانون ایالتی دفاع نکند؟ اما کار همین است

موضع اردن نگران کننده است. با کنار گذاشتن موهای قانونی، دادستان کل ایالت نباید تصمیم بگیرد که از کدام قوانین دفاع کند. وکلا مسئولیت حرفه ای دارند تا بهترین دفاع ممکن را برای موکلان خود ارائه دهند و اغلب این امر مستلزم بحث برای کسی یا چیزی با وجود ایرادات است.

مهم نیست که شما در مورد لایحه ضربان قلب چه احساسی دارید، این قانون توسط اکثریت مجمع عمومی جورجیا تصویب شد، نهادی که توسط مردم برای ایجاد و تصویب قوانین انتخاب شده است. اگر اردن می خواهد قوانین را تغییر دهد، باید برای فرمانداری نامزد شود یا در سمت فعلی خود در سنای جورجیا بماند. اگر می‌خواهد قانون ضربان قلب لغو شود، باید کناره‌گیری کند و اعتراض کند.

دفتر جورجیا AG بخشی از سیستم کنترل و تعادل دولتی نیست. مردم باید اردن را در مورد آنچه که او نقش دفتر و محدودیت های اختیارات آن می داند تحت فشار قرار دهند.

جن جردن به عنوان یک دموکرات برای دادستان کل جورجیا نامزد می شود. (AP Photo/Brynn Anderson)

مطلب زیر از خبرنامه نظر این هفته میدان شهر ساوانا است. با ثبت نام در profile.savannahnow.com/newsletters/manage/، خبرنامه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

جن جردن می خواهد دادستان کل جورجیا شود. وظیفه اصلی صاحب منصب دفاع از ایالت و قوانین آن در برابر چالش های دادگاه است.

اردن اخیراً متعهد شد که در مبارزات انتخاباتی خود از قانون به اصطلاح “ضربان قلب” در گرجستان برای سقط جنین چشم پوشی کند. نظر حقوقی او این است که این قانون محافظت از حریم خصوصی موجود در قانون اساسی جورجیا را نقض می کند و در نتیجه خلاف قانون اساسی است. اگر شاکی بود که قانون ضربان قلب را به این دلایل در دادگاه ایالتی به چالش بکشد، او به عنوان دادستان کل از آن دفاع نمی کرد.

در صورتیکه آن را از دست دادید: پس از 40 سال، تنها ارائه‌دهنده سقط جنین در ساوانا در پی واژگونی Roe v. Wade بسته می‌شود.

اگر اردن از قانون ضربان قلب دفاع نکند، در صورت انتخاب شدنش به این سمت، چه دیگرانی را نادیده می گیرد؟ وکلای دادگستری بر هنر تفسیر زبان قوانین مطابق با اهداف خود مسلط شده اند. آیا قانون سلاح گرم بدون مجوز در لیست «دفاع نکن» اوست؟ در مورد قانون سلامت روان که اوایل امسال تصویب شد چطور؟ چه چیز دیگری؟

Vox Populi: خوانندگان به تصمیم قضات دیوان عالی در مورد حقوق سقط جنین واکنش نشان می دهند

این مقاله در ابتدا در Savannah Morning News منتشر شد: جن جردن نامزد دادستان کل جورجیا علیه قانون سقط جنین



منبع

نامه ها: خوانندگان با تصمیمات دیوان عالی در مورد سقط جنین، کنترل اسلحه مخالفت می کنند

برندگان اولیه: کریس کار و جن جردن نامزدهای حزبی در انتخابات مقدماتی جورجیا برای دادستان کل کشور شدند

جن جردن به عنوان یک دموکرات برای دادستان کل جورجیا نامزد می شود.  (AP Photo/Brynn Anderson)

یا اینکه موضع قانون سقط جنین اردن صرفاً لفاظی است به منظور جلب مشارکت رای دهندگان طرفدار که ممکن است به طور کامل مسئولیت های دادستان کل و عواقب ناخواسته انتخاب یک AG انتخاب کننده گیلاس را درک نکنند؟

نه برخی از قوانین. نه فقط آنهایی که دادستان کل با آنها موافق است. همه قوانین