کارمندان ایالت ویرجینیا پس از اینکه یانگکین دستور بازگشت آنها را به دفتر داد، استعفا می دهند

یانگکین در رقابت فرمانداری سال گذشته علیه فرماندار سابق، تری مک آلیف، که در سال 2018 بسیار محبوب بود، یک پیروزی شگفت‌انگیز به دست آورد. به ویژه در حوزه آموزشی بسیاری از مدارس دولتی ویرجینیا تا سال 2021 از راه دور باقی ماندند و حتی برای مدت طولانی تری به دانش آموزان ماسک تحمیل کردند.

بیش از 300 کارمند ایالت ویرجینیا به دلیل درخواست فرماندار گلن یانگکین مبنی بر بازگشت به دفتر پس از سال ها دورکاری، موقعیت خود را ترک کردند.

از مجموع 21314 کارمند ایالتی که واجد شرایط کار از راه دور بودند، تنها 9866 نفر برای دورکاری در هر عنوان درخواست دادند. تقریباً 90 درصد از کسانی که برنامه‌های کاربردی را تکمیل کردند، فقط یک یا دو روز در هفته به دنبال کار از راه دور تأیید شده بودند. روانوک تایمز. به 1046 کارمند 3-4 روز در هفته کار از راه دور داده شد.

طبق ABC 8 در ویرجینیا، دولت او اعلام کرده است که از “استفاده از دورکاری در صورت اقتضا” حمایت می کند و استدلال می کند که این سیاست تعادل بهتری بین “خواسته های خدمات دولتی و نیازهای کارمندان عمومی ما” فراهم می کند.

در ماه فوریه، یانگکین یک فرمان اجرایی صادر کرد که به والدین و دانش‌آموزان اجازه می‌دهد خودشان انتخاب کنند که آیا در کلاس درس بپوشند یا نه، و هدف خود را «توانمندسازی والدین ویرجینیا که می‌خواهند در تربیت و آموزش فرزندانشان صدایی داشته باشند» نامید. ”

کارمندان ایالت ویرجینیا پس از اینکه یانگکین دستور بازگشت آنها را به دفتر داد، استعفا می دهند

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

دن بیشاپ، که برای انجمن کارمندان دولتی ویرجینیا لابی می کند، به ABC 8 گفت که “او پیش بینی کرده بود که تغییر در سیاست منجر به مهاجرت کارگران شود، که به دلیل مسائل مربوط به استخدام و حفظ ایالت واقعا نگران کننده است.”

در حالی که بسیاری از کارکنان ایالتی اجازه داشتند در حالی که همه‌گیری کووید-19 در حال گسترش بود، از خانه کار کنند، یانگکین در ماه مه اعلام کرد که آنها یک بار دیگر باید از 5 ژوئیه در دفتر کار کنند.

یانگکین در بیانیه‌ای گفت: «ما نیروی کار باورنکردنی داریم که هر روز به کشورهای مشترک المنافع خدمت می‌کنند و بسیار هیجان‌زده هستیم که از بازگشت آنها به دفتر استقبال می‌کنیم.