ناظر مرگ تایر نیکولز قبل از اخراج بازنشسته شد

اسمیت همچنین گزارش‌هایی از دیگر افسران در مورد استفاده از زور دریافت نکرد و به خانواده نیکولز گفت که تحت تأثیر رانندگی می‌کرد، حتی اگر هیچ اطلاعاتی برای اثبات اتهام وجود نداشت. بازرسان گفتند اسمیت بدون هیچ مدرکی به این نتیجه رسید که نیکولز مواد مخدر مصرف می‌کرده یا مست است و ویدیویی ضبط شد که به نیکولز می‌گوید: «تو چیزی برداشتی» وقتی او به محل حادثه رسید.

ستوان دیوین اسمیت روز جمعه در سوابق به دست آمده توسط رسانه ها به عنوان افسری که مقامات اوایل این ماه گفتند قبل از جلسه استماع خاتمه بازنشسته شده بود، شناسایی شد.

اسمایلی گفت: “من از این واقعیت خوشم نمی آید که والدینش به این افسر پول می دهند تا ادامه دهد و زندگی کند و این ناراحت کننده است.”

برخی از اعضای شورای شهر ممفیس از اینکه افسر اجازه بازنشستگی را قبل از انجام اقداماتی برای اخراج آنها گرفته بود، ناراحت بودند، از جمله نایب رئیس شورا جی بی اسمایلی جونیور، که گفت منصفانه به نظر نمی رسد که افسر ناشناس در آن زمان بتواند حقوق بازنشستگی خود را حفظ کند. و مزایای دیگر

نیکولز 29 ساله به سختی از ماشینش بیرون کشیده شد، زیرا افسری او را تهدید کرد که با یک تیزر شوکه می کند. او دوید، اما تعقیب شد. ویدئویی نشان می‌دهد که پنج افسر او را پایین نگه داشته و در حالی که برای مادرش فریاد می‌کشد، مکرراً با مشت، چکمه و باتوم به او ضربه می‌زنند.

بر اساس این گزارش، اسمیت شنید که نیکولز می‌گوید «نمی‌توانم نفس بکشم» در حالی که او را در مقابل یک ماشین تیم نگه‌داشته بودند، اما نتوانست به او مراقبت‌های پزشکی بدهد یا دستبندش را بردارد.

وکیل خانواده نیکولز گفت که وزارتخانه نباید به اسمیت اجازه می داد “بزدلانه از عواقب اقدامات خود چشم پوشی کند” و پس از 25 سال بازنشسته شود.

بن کرامپ، وکیل دادگستری گفت: ما از پلیس و مقامات ممفیس می خواهیم که تمام تلاش خود را انجام دهند تا ستوان اسمیت و همه کسانی که در آن دخیل هستند به طور کامل پاسخگو باشند.

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال حاضر در حال بررسی سیاست های اداره پلیس ممفیس در مورد استفاده از زور، راهبردهای کاهش تنش و واحدهای تخصصی در پاسخ به مرگ نیکولز است.



منبع

اسناد صدور گواهینامه علیه ستوان اسمیت جزئیات بیشتری را در مورد اقدامات او در آن شب نشان می دهد.

علاوه بر این، اسمیت از دوربین بدن خود استفاده نمی‌کند – این امر سیاست‌های اداره پلیس را نقض می‌کند. اسناد گفته می شود که اقدامات او در دوربین های بدن سایر افسران ثبت شده است.

هفت افسر دیگر ممفیس پس از مرگ نیکولز در پی توقف ترافیک در 7 ژانویه اخراج شدند و پنج نفر از آنها به قتل درجه دو متهم شدند. اسمیت در مرگ نیکولز متهم نیست.

ممفیس، تن (AP) – ناظر پلیس ممفیس در صحنه هنگامی که تایر نیکولز توسط افسران تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت، با مزایای خود بازنشسته شد، یک روز قبل از جلسه استماع اخراج او، بر اساس اسنادی که برای لغو گواهینامه اجرای قانون او ثبت شده بود.