مک کارتی در حالی که جمهوری خواهان اتهام احتمالی ترامپ را محکوم می کنند، خواستار تحقیقات مجلس نمایندگان شد

اریک سوالول، نماینده مجلس نمایندگان، گفت: «مردی که کمیته‌ای برای بررسی «سلاح‌سازی دولت» ایجاد کرد، از قدرت خود در دولت استفاده می‌کند تا از پیگرد مستقل رئیسش جلوگیری کند. در توییت خودش نوشت.

جمهوریخواهان در کنگره باید این کمونیستها را احضار کنند و به این موضوع پایان دهند! ما قدرت انجام آن را داریم و همچنین این قدرت را داریم که حقوق و ادارات آنها را کاهش دهیم!» گرین توییت کرد. «مردم آمریکا سزاوار دولتی هستند که واقعاً برای آنها کار کند، نه یک دسته کمونیست خودمحور که کمک‌کنندگان مالی خود را نجات دهند، از نخبگان محافظت کنند و به آنها کمک کنند. [sic] قدرت آنها برای مجازات دشمنان سیاسی خود!

سناتور جی دی ونس توییت کرد «اگر عدالت به سیاست بستگی داشته باشد، ما به سادگی یک کشور واقعی نداریم»، با این ادعا که کیفرخواست ترامپ باعث نمی شود که او در تأیید رئیس جمهور سابق در سال 2024 تجدید نظر کند.

هرزه. چیپ روی یک کیفرخواست گفت رئیس جمهور سابق “با انگیزه سیاسی” خواهد بود – نشانه ای از آنچه روی آن را “سیستم “عدالت” سیاسی می نامد که علیه همه آمریکایی ها (در حال ساخت) سلاح خواهد بود.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه گفت که کمیته‌های مجلس نمایندگان را هدایت می‌کند تا درباره پیگرد احتمالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، توسط دادستان منطقه منهتن تحقیق کنند.

ترامپ روز شنبه در شبکه Truth Social پیش‌بینی کرد که هفته آینده در تحقیقات مربوط به رسیدگی به پرداخت پول خاموش در جریان مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2016 دستگیر خواهد شد، که باعث شد تعداد زیادی از متحدان جمهوری‌خواه خشم خود را ابراز کنند.

آلوین براگ، عضو منهتن، از تحقیقات در حال انجام در جلسات مختلف رسانه ای این هفته دفاع کرد و گفت که تیم دادستان او “روی شواهد و قانون متمرکز شده اند.”

متحد برجسته ترامپ جمهوری خواهان مانند نماینده مارجوری تیلور گرین و پسر رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ جونیور، همچنین به حمایت از توییت مک کارتی پاسخ دادند زیرا دموکرات‌ها بلافاصله پاسخ دادند.

اوایل صبح، گرین انبوهی از اتهامات را به راه انداخت علیه براگ و «د.د.ج بایدن»، از جمهوری خواهان کنگره خواست تا با اقدامات قانونی پاسخ دهند.

مک کارتی گفت که این اقدام منهتن DA یک «سوءاستفاده ظالمانه از قدرت توسط یک DA رادیکال است که به جنایتکاران خشن اجازه می دهد تا در حالی که به دنبال انتقام گیری سیاسی از رئیس جمهور ترامپ هستند راه بروند» و گفت که او «کمیته های مربوطه را هدایت می کند تا فوراً در مورد بودجه فدرال تحقیق کنند. برای براندازی دموکراسی ما با مداخله در انتخابات با پیگردهای سیاسی با انگیزه استفاده می شود.»

در همین حال، ویوک راماسوامی، تنها نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در سال 2024 که تاکنون اظهار نظر کرده است، یک کیفرخواست ترامپ گفت “یک فاجعه ملی خواهد بود” و “غیرآمریکایی است که حزب حاکم از قدرت پلیس برای دستگیری رقبای سیاسی خود استفاده کند.” حفظ جمهوری مشروطه ما.»





منبع