من دوره شهروندی زباله کالج Hillsdale را گذراندم

آرن درباره هانسون می گوید: «یکی از بزرگترین مورخان و متفکران زمان ما».

آرن می گوید: «سعی کنید با آنتونی فائوچی استدلال کنید یا حتی بفهمید که او چه می گوید.

سخنرانی پایانی، “نخبگان جهانی و تنظیم مجدد بزرگ” نشان می دهد که خود آمریکا در معرض تهدید است. اما هانسون می‌گوید که می‌خواهد با یک “خوش‌بینی” به پایان برساند. او گزارش می‌دهد که علی‌رغم «چالش‌های بسیاری برای شهروندی سنتی» که شامل «تلاش‌های عمدی نخبگان از بالا به پایین» می‌شود، او احساس اطمینان می‌کند که «اکثریت آمریکایی‌ها به قانون اساسی احترام می‌گذارند و می‌خواهند قانون اساسی را همانطور که هست حفظ کنند».

سه فرماندار جمهوری خواه دکتر لری آرن را به عنوان دشمن سرسخت “بیداری” و “ایدئولوژی چپ” در مدارس می پذیرند.

یازده نفر از سوگند به توطئه فتنه انگیز متهم شده اند و دو نفر به جرم خود اعتراف کرده اند. هنوز خیلی زود است که بگوییم چند نفر دیگر ممکن است در تلاش برای توقف انتقال منظم قدرت شرکت داشته باشند. هانسون توجه ندارد که بسیاری از آنها با اصرار رئیس جمهور ترامپ با این باور غلط که انتخابات به سرقت رفته است، به سمت ساختمان کنگره حرکت کردند. هانسون به سادگی می گوید که آشوبگران “از انتخابات عصبانی بودند”.

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty and Gage Skidmore/Wikimedia

او می‌گوید: «سپس سازمان‌های بوروکراسی از هر نوع برای کمک به آن و گرفتن پول از آن و گرفتن قدرت از آن و گرفتن اعتبار از آن رقابت می‌کنند.

ما به دکتر فائوسی اعتماد داریم

در همان زمان، هانسون به دنبال به حداقل رساندن طوفان 6 ژانویه به کاپیتول است. او می‌گوید که «همه ما از این حمله ابراز تأسف می‌کنیم» و هر کسی که به دلیل نقض قانون محکوم شود باید مجازات شود، اما…

مزیت گذراندن دوره آنلاین این است که می توانید سخنرانی را متوقف کنید تا حقایق را بررسی کنید. یک جستجوی سریع در گوگل نشان می‌دهد که گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده رکورد 1.82 میلیون دستگیری در مرز جنوبی را تا کنون در سال مالی جاری انجام داده است، در حالی که در سال مالی قبلی که در سپتامبر 2021 به پایان رسیده بود، این رقم 1.66 میلیون نفر بود.

اما آرن وقتی می‌گوید که این ترتیب «به‌طور فزاینده‌ای توسط یک دولت جهانی که توسط یک شکل خاص از حکومت اداره می‌شود، یعنی شکل بوروکراتیک، جایگزین می‌شود، چرخش سختی به راست می‌کشد».

مربی مردد در واکسن که به عنوان دیسانتیس هاوک درگذشت

جای تعجب نیست که آرن در مورد رئیس جمهور سابق که در آخرین روزهای ریاستش او را به عنوان رئیس کمیسیون 1776 منصوب کرد، منفی صحبت نمی کند. این مجموعه‌ای عاری از مورخانی بود که مسئول ایجاد چارچوبی برای «آموزش میهنی» در مورد «اصول اصلی تأسیس آمریکا و چگونگی درک این اصول برای بهره‌مندی بیشتر از «نعمت آزادی» بودند.»

هانسون در مستندی از کن برنز در مورد جنگ داخلی، حالتی آرام و معتبر دارد که شبیه به مورخی است. تقریباً می توانید ایدئولوژی دست راستی او را فراموش کنید زیرا او معتقد است که یک برنامه تاریک مترقی پشت هجوم مهاجران در مرزهای جنوبی است.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

او می‌گوید: «هنگامی که من صحبت می‌کنم، ما افرادی را در زندان داریم که ظاهراً متهم به سازمان‌دهی یک شورش یا شورش مسلحانه هستند. اما مشکل اینجاست. هیچ کس به سازماندهی یک قیام متهم نشده است، زیرا این یک قیام نبود.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هر پرستار ICU که در اوج همه‌گیری کار می‌کرد، می‌تواند به شما بگوید که چیزی تحقیرکننده‌تر از مرگ ناشی از کووید در قرنطینه است. و هیچ کس نمی تواند به طور منطقی استدلال کند که مردم حق دارند دیگران را به خطر بیندازند فقط برای جلوگیری از ناراحتی جزئی ماسک یا خطر جزئی ضربه زدن. و واکسیناسیون اجباری در طول یک بیماری همه گیر بیشتر از واکسیناسیون هایی که برای مدت طولانی توسط مدارس و اردوگاه های تابستانی و همچنین ارتش مورد نیاز است، نقض آزادی نیست.

به نظر می رسد MAGA به دانشگاه می رود.

آرن می گوید: “شهروندی وظیفه ای است که شما در قبال کشور خود دارید.”

ایده در حال تبدیل شدن به ایدئولوژی است زیرا او پیشنهاد می کند که اجازه دادن به یک متخصص بیرونی برای وارد شدن به آن حس جمعی را مختل می کند.

او می‌گوید: «و آنها احساس می‌کنند که خوش‌شانس‌ترین مردم جهان هستند، زیرا شهروندان آمریکایی هستند. تا زمانی که ما اکثریت آمریکایی ها باقی بمانیم و هوشیار باشیم، قدرت تحت سیستم ما در دستان ما است و می توانیم صحبت کنیم و جلوی این فرسایش شهروندی را بگیریم و تولد جدیدی از یک شهروند آمریکایی داشته باشیم.

عنوان اشاره ای به کسانی نیست که در اثر کووید جان باختند. این متفکر بزرگ به تهدید دیگری اشاره می کند، تهدیدی که توسط مترقیان از فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام تا هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین ارائه شده است.

«اگر شهروندی بمیرد، آنچه در پی می آید وحدت نیست. آنچه در پی می‌آید نوعی هرج‌ومرج و نوعی تقسیم است، زیرا شروع به اهمیت زیادی می‌کند که چه کسی در صدر است، چه کسی باید تنظیم کند.» آرن معتقد است. او می‌گوید همه‌گیری «آخرین نمونه» است.

او می گوید: «قرار است 2 میلیون نفر از مرز ایالات متحده بین مکزیک و آمریکا عبور کنند. این فقط یک هجوم بزرگ است، نوعی مهاجرت اواخر امپراتوری روم، صرفاً به منظور تقویت دستور کار مترقی و حزب دمکرات، یا این ایده که اینها اجزای جدیدی خواهند بود.»

وی افزود: در حالی که یک خطر وجودی از سوی ویروس وجود دارد، ما باید بسیار مراقب باشیم که مقامات منتخب اقداماتی را برای مبارزه با ویروس انجام ندهند که در نهایت برای آزادی‌ها و در واقع شیوه زندگی ما از خود ویروس مضرتر خواهد بود. هانسون می گوید.

آرن پیشنهاد می کند که در شهر کوچکی که نام کالج هیلزدیل از آن گرفته شده است، به چنین کارشناسانی نیازی نیست.

اما هانسون می گوید: «ما هیچ مرزی نداریم و هیچ قانون مهاجرتی وجود ندارد. و رئیس‌جمهور ایالات متحده که سوگند یاد کرد که قانون را صادقانه اجرا کند، به سادگی وجود این قانون را باور ندارد.»

تصویرسازی عکس توسط ارین اوفلین/The Daily Beast/Getty and Gage Skidmore/Wikimedia

به نظر می‌رسد که آرن در اینجا به دستورات ماسک و واکسن اشاره می‌کند، که اگر بپذیرید که شامل زنده بودن و توانایی نفس کشیدن هم می‌شود، برای منافع عمومی در ضروری‌ترین سطح ضروری بودند.

او می‌گوید: «شما همه را به شکل رایجی از حکومت تقلیل می‌دهید که مردم را تحقیر می‌کند، زیرا مردم حق دارند خودشان را اداره کنند».

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

هانسون به ماه‌های شورش پس از مرگ جورج فلوید اشاره می‌کند، اما به سابقه طولانی برخوردهای مرگبار پلیس و رنگین پوستان اشاره نمی‌کند. و حضور در خیابان ها با گرفتن ساختمان کنگره برای جلوگیری از صدور گواهینامه انتخابات ریاست جمهوری یکسان نیست.

یکی از معایب گذراندن دوره آنلاین این است که نمی توانید سؤال بپرسید. اما بخشی در سمت راست ویدیو وجود دارد که در آن می‌توانید نظر آنلاینی مانند «در مورد هرج و مرج ناشی از کارشناسان جعلی که به شدت اطلاعات نادرست پزشکی را منتشر می‌کنند؟ و در مورد تصور پرزیدنت ترامپ مبنی بر اینکه ویروس را می توان با تزریق سفید کننده یا تابش نور فوق العاده قوی در داخل بدن شکست داد، چطور؟

به نظر می رسد که آرن دوباره در مورد فائوچی به همراه سایر ژنرال های خط مقدم در مبارزه با ویروسی که بیش از یک میلیون آمریکایی را کشته است صحبت می کند. حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق مبارزان در تمام سطوح در این مبارزه نه به دنبال شهرت و نه ثروت بودند، بلکه صرفاً به دنبال این بودند که تا حد امکان از مرگ هولناکی که اکثراً از عزیزانشان جدا شده بودند جلوگیری کنند. اما آرن این قهرمانان سلامت عمومی را به عنوان یک نیروی بدخواه توصیف می کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

برای دریافت درک مستقیم از آنچه که آرن ممکن است به دانش‌آموزان تنسی، فلوریدا و داکوتای جنوبی خدمت کند، یک دوره رایگان آنلاین در مورد شهروندی که توسط کالج هیلزدیل ارائه شده بود، شرکت کردم، جایی که او از سال 2000 به عنوان رئیس جمهور خدمت کرده است. اولین سخنرانی در «شهروندی آمریکا و زوال آن» توسط خود آرن ارائه شده است. او شیوه‌ای دانشگاهی و دانشگاهی دارد و با استناد به تعریف ارسطو از شهروندی به‌عنوان مشارکت برای منافع عمومی، جریان اصلی به نظر می‌رسد.

او ادامه می دهد: «روحیه بزرگی در این اطراف وجود دارد که ما باید مشکلات خود را خودمان حل کنیم، و این مسئولیت و اختیار است که به همه افراد شهر می رسد.»

حداقل هفت سخنرانی بعدی دوره آنلاین توسط یک مورخ تحصیل کرده دانشگاه استنفورد، ویکتور دیوید هانسون، ارائه می شود. کتاب او شهروند در حال مرگ الهام بخش و اساس دوره است.

این ویدئو چهره یکی از این قانونگذاران بوروکراسی دولت های جهانی را نشان می دهد. او در یک عکس درون یک عکس روی یک صفحه نمایش بزرگ در پشت یک تریبون خالی با علامت «دفتر رئیس جمهور منتخب» ظاهر می شود. چهره او توسط دو چهره بسیار کوچکتر و نقابدار، جو بایدن، رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور منتخب، احاطه شده است.

فرماندار بیل لی تنسی با آرن وارد “مشارکت” شده است تا ده ها مدرسه چارتر جدید را در آنجا باز کند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، آرن را برای کمک به تدوین برنامه درسی مدنی جدید در ایالت خود استخدام کرده است و برای معلمانی که در آن آموزش می بینند، جایزه 3000 دلاری در نظر گرفته است. کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی، همراه با راه اندازی یک برنامه درسی الهام گرفته از آرن، پیشنهاد ساخت یک پردیس ماهواره ای را در ایالت خود در کالج میشیگان که ریاست آن را بر عهده دارد، داده است.

او ادامه می دهد: «این انتصاب کارشناسانی است که قوانین دقیقی در مورد هر زمینه ای از زندگی وضع کنند. و سپس همه ما تحت این قوانین زندگی می‌کنیم و ظاهراً جامعه هماهنگ‌تر و بهتر عمل می‌کند.»

در واقع، فائوچی به طور گسترده ای شناخته شده است که به طور خاص معقول باقی مانده است زیرا او جان صدها هزار نفر را در طول نیم قرن در بهداشت عمومی نجات داد. و یکی از موهبت های اثبات شده او این بوده است که آنچه را علم نشان می دهد بهترین اقدام در یک لحظه خاص است. توصیه فائوچی ممکن است تغییر کند، اما این مطابق با آخرین یافته های علمی است.

هانسون چنان اعتماد علمی دارد که ممکن است نتوانید بیهوده بودن روایت او را ببینید که دموکرات ها به مهاجران غیرقانونی اجازه ورود به کشور را می دهند تا رتبه خود را تقویت کنند.