تیم تنیس زنان K-State آمریکایی ندارد. به من بگو ورزش های دانشگاهی خراب نیست

شهرها باید با این قانون شکنان تماس بگیرند و با احترام از آنها بخواهند که این علائم موقت را حذف کنند. اگر آنها رعایت نمی کنند، پس باید از آنها خواسته شود. دستاوردهای گذشته را نباید رها کرد. در غیر این صورت، ما به عنوان یک جامعه به یک زمان کم سلیقه و تبدیل می شویم.

بویژه، رای منفی و هیجان‌انگیز این ماه به اصلاحیه قانون اساسی که به قانون‌گذار اجازه می‌دهد حقوق باروری را به شدت محدود کند، مجدداً تأیید می‌کند که سلامت عقل همچنان مهم‌تر از وفاداری حزب در کانزاس است.

زمانی که همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، کسب‌وکارها با کاهش ناگهانی خریداران، بازدیدکنندگان رستوران و سایر مشتریان مواجه شدند. بسیاری با پرچم‌های موقتی که بین پایه‌های فولادی نصب شده بودند، تابلوهای پر روی یک تیرک و سایر علائمی از این دست که همچنان در اطراف شهر می‌بینیم، پاسخ دادند.

کشاورزی شد

دهکده پریری جایی است که من بزرگ شدم، و اگرچه اکنون در کالیفرنیا زندگی می کنم، ایالت هنوز در فکر من است.

با این حال، برخی از کسب و کارها همچنان به نصب علائم جدید یا حفظ علائم موقت خود ادامه می دهند. این نوع بهم ریختگی برای ظاهر خیابان ها و محله های ما مضر است. همچنین نسبت به مشاغل (و رقبای آنها) که قوانین را رعایت می کنند اما برای جذابیت املاک خود ارزش قائل هستند و می خواهند دیده شوند، ناعادلانه است.

– رولی هیتلی، فورت ورث، تگزاس

حس کانزاس

آیا می توان ورزش های کوچک را از طمع نجات داد؟ تیم گلف هشت نفره 2021-2022 در دانشگاه من، K-State، چهار اروپایی دارد. تیم تنیس زنان آن اصلا آمریکایی ندارد. هر دو تیم امسال نهم شدند. تیم گلف مردان میسوری دارای چهار عضو از کشورهای دیگر است، به علاوه دو تگزاسی که دانشجوی کارشناسی ارشد هستند – نمایش محلی خوبی نیست.

– جوئل آتی، لس آنجلس

علائم دیده می شود

برو جیهاوکس!

از زمانی که ورن میلر در سال 1974 رقابت فرمانداری خود را از دست داد، این بهترین مدرک برای عادی بودن رای دهندگان بود – از قضا با تعداد آرایی که بچه هایی که برای چمن از دست داده بودند، برابر بود.

ورزش دانشگاهی از کنترل خارج شده است. کانزاس و ایالت کانزاس پس از گسترش Big 12 طی دو سال آینده، بازی های کنفرانسی را در فلوریدا، ویرجینیای غربی، یوتا و اوهایو برگزار خواهند کرد. کالیفرنیای جنوبی و UCLA به ده بزرگ خواهند پرید. این بدان معناست که دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان ممکن است هرگز بازی خارج از خانه را نبینند، و تیم‌های دارای رتبه برتر در SEC و Big Ten متمرکز خواهند شد و مدارس دیگر را در گرد و غبار رها می‌کنند.

– ویلیام روی دودارک، پارک اورلند

جذابیت داوسون

من و هم تیمی ام، هر دو 16 ساله، زادگاهمان مانگوم، اوکلاهاما را ترک کردیم تا در همان کمپ شرکت کنیم. پدرم سرهنگ نیروی هوایی در پایگاه نیروی هوایی ریچاردز-گباور در جنوب کانزاس سیتی بود و ما عاشق چیف بودیم. پدر از من خواست که پس از بازنشستگی داوسون و نقل مکان به اوکلاهاما به اردوگاه او بروم. من و دوستم نیز از طریق اتوبوس سفر کردیم و از شهر اوکلاهاما در راه به KC رفتیم.

– دبلیو مایکل یانگ بلاد، دانویل، کالیفرنیا



منبع

نکته اصلی این است که بچه‌ها، نوه‌ها و همسایه‌های ما فرصتی برای بازی در تیم‌های دانشگاهی خودمان، حتی در ورزش‌های کوچک، ندارند. بیایید این الگو را تغییر دهیم.

من همین الان نامه اخیر به سردبیر را در مورد همسر لن داوسون، جکی، و مهربانی او به مرد جوانی خواندم که در سال 1969 در کمپ فوتبال لن داوسون در کالج ویلیام جول شرکت کرد. (12 اوت 17)

وقتی رسیدیم، جکی داوسون ما را بلند کرد و مانند این نامه‌نویس، از سخاوت او بسیار سپاسگزار بودیم. ما مثل او شام استیک نخوردیم، اما داستان چیزهای بیشتری دارد. صبح روز بعد، متوجه شدیم که کفش های فوتبال و کفش های تنیس ما از اتوبوس خارج نشده اند. از آنجایی که به همه بازیکنان گفته شد برای تمرین از تپه پایین بیایند، لن داوسون ما را با ماشین جدید بنفش Dodge Super Bee سوار کرد و ما را به زمین مسابقه رساند.

من در آنجا دوستان خوبی پیدا کردم و هنوز هم کت آبی ام را دارم. من هرگز مهربانی لن و جکی داوسون را فراموش نمی کنم.

پنج مورد از 10 انتخاب اول در درفت NBA در سال جاری، بازیکنان یک و تمام هستند. اکنون ورزشکاران کالج پول نام، تصویر و شباهت جمع آوری می کنند. پس از امضای قرارداد NIL به ارزش حداقل 9.5 میلیون دلار، یک مدافع دبیرستانی برای بازی در میامی قرارداد امضا کرد. لینکلن رایلی، مربی جدید کالج جنوبی، از فارغ‌التحصیلان ثروتمند مدرسه‌اش خواسته است تا ضمانت‌های NIL جمعی را برای جذب افراد برتر تشکیل دهند.

به طور کلی، کسب و کارها اکنون بیشتر بهبود یافته اند و بسیاری از مشاغل جدید افتتاح شده اند. منطقه کانزاس سیتی در ایجاد جاده های جذاب با کاشت درختان جدید، نورپردازی، پیاده روها و ورودی های محوطه سازی شده گام های بلندی برداشته است.