معلم قبل از حمله درب را بست

“او بیرون آمد در حالی که در تلفنش بود، شنید که کسی فریاد می زد، “او اسلحه دارد!”، او را دید که از حصار پرید و اسلحه داشت، بنابراین او به داخل دوید.” کنسیدین گفت.

___

پلیس ایالتی روز سه‌شنبه گفت معلم مدرسه ابتدایی راب که در بیرونی را باز کرد، گفت که یک مرد مسلح برای ورود به داخل و کشتن 19 دانش‌آموز و دو معلم در را بسته بودند اما قفل نشد.

محققان ابتدا گفتند که معلم قبل از ورود سالوادور راموس 18 ساله به مدرسه در Uvalde، تگزاس، در 24 مه، در را باز کرده بود. محققان اکنون متوجه شده اند که معلم، که شناسایی نشده است، در را با سنگ باز کرده است. تراویس کانسیدین، افسر ارشد ارتباطات اداره امنیت عمومی تگزاس گفت، اما پس از آن که متوجه شد تیراندازی در محوطه دانشگاه وجود دارد، سنگ را برداشت و در را بست. اما، کنسیدین گفت، در قفل نشد.

اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس: https://apnews.com/hub/uvalde-school-shooting



Source link

کانسیدین گفت که معلم ابتدا در را باز کرد اما وقتی راموس با کامیونش تصادف کرد، به داخل دوید تا تلفنش را بگیرد و با 911 تماس بگیرد.

دان فلنری، وکیل سن آنتونیو به اکسپرس نیوز سن آنتونیو گفت که کارمند مدرسه ابتدایی راب، که او نامی از او نمی‌برد، پس از اینکه متوجه شد یک مرد مسلح آزاد شده است، در را بست.

فلانری به روزنامه گفت که کارمند ابتدا در را باز کرده بود تا غذا را از ماشین به کلاس ببرد.

فلانی به روزنامه گفت: «او غرق شده را دید. او به داخل دوید تا تلفنش را برای گزارش تصادف بیاورد. او در حالی که با 911 تماس تلفنی داشت بیرون آمد. مردان حاضر در تشییع جنازه فریاد زدند: “او اسلحه دارد!” او را دید که از حصار پرید، و او یک تفنگ داشت، بنابراین او به داخل دوید.

او ادامه داد: «ما تأیید کردیم که او در را بسته است. در قفل نشد. ما اینقدر می دانیم و اکنون بازرسان در حال بررسی این هستند که چرا قفل نشده است.»

بازرسان این جزئیات را از طریق فیلم‌های ویدئویی اضافی که از کنفرانس خبری جمعه بازبینی شده بود، تأیید کردند، زمانی که برای اولین بار اعلام شد درب باز گذاشته شده است. مقامات در آن زمان بیان نکردند که از چه چیزی برای باز کردن در استفاده شده است.

زمانی که به داخل رفت، او سنگ را دور زد. او به یاد می‌آورد که در را بسته و به 911 می‌گوید که او تیراندازی می‌کند. او فکر می‌کرد که در قفل می‌شود، زیرا قرار است آن در همیشه قفل باشد.»