ساکنان باغ میامی در حال کنار گذاشتن لباس F-1 هستند. مسابقه پر سر و صدا بود اما باعث کاهش شنوایی نمی شود

در عوض، قاضی در اواخر آوریل گفت که این پرونده می‌تواند بر اساس معیارهای نویز رویداد امسال پیش برود، که قرارداد 10 ساله استادیوم هارد راک را برای میزبانی هر سال آغاز کرد.



Source link

بتی فرگوسن، کمیسر سابق شهرستان میامی-دید، به مسابقه فرمول یک در خارج از سوپر باول در استادیوم هارد راک در 2 فوریه 2020 اعتراض کرد.

ساکنان همچنین صدای خود را خوانش کردند و گفتند که سر و صدا در جامعه آنها یک مشکل است، حتی بدون مسابقات فرمول 1. قبل و بعد از رویداد، صدای محیط را بین 55 تا 65 دسی بل در شمال، جنوب و شرق استادیوم مشاهده کردند. مردم محلی گفتند که این سطوح “بسیار بالا” است و آن را یک “مسئله بهداشت عمومی جدی است که باید به آن رسیدگی شود”.

“سطوح صدای ضبط شده، اگرچه به شدت مخرب بود… به سطوح پایداری که توسط دولت قضاوت می شد نرسید [non-governmental organization] ساکنان به رهبری بتی فرگوسن، کمیسر سابق شهرستان میامی داد، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفتند که مقامات برای تهدید از دست دادن شنوایی، آستانه‌ای که در احکام دادگاه‌های قبلی برای ساکنان «وضعیت قانونی» تعیین شده بود.

آنها گفتند: “ما به دفاع از مقامات منتخب خود برای اجرای قوانین و محافظت از مردم باغ های شهر میامی ادامه خواهیم داد.”

ساکنان باغ میامی که به دنبال جلوگیری از مسابقه جایزه بزرگ فرمول 1 میامی در استادیوم هارد راک بودند، شکایت خود را روز سه‌شنبه انصراف دادند و گفتند که داده‌های جمع‌آوری‌شده در این رویداد سطوح نویز آزاردهنده اما کافی برای تهدید کاهش شنوایی را نشان نمی‌دهند.

فاین حکم داد که شهر در تصمیم گیری برای صدور مجوز رویدادهای خاص اختیار دارد و گفت که بر اساس تحلیل مهندسان از سطوح نویز گذشته در فرمول 1، این رویداد را مسدود نخواهد کرد.

در دادخواستی که در ماه مارس ارائه شد، ساکنان این شهر استدلال کردند که با اجازه دادن به جایزه بزرگ میامی، باغ‌های شهر میامی مقررات شهری را نقض می‌کند که بیان می‌کند رویدادها نباید “به طور غیرمنطقی آرامش و آسایش اقامتگاه‌های مجاور را مختل کنند”. قانون شهر سطوح سر و صدا را که بتواند این آستانه را برآورده کند، تعریف نمی کند.

(هر 10 دسی بل اضافی معادل دو برابر شدن حجم صدا است.)

یک برنامه آیفون سطح سر و صدا را در خانه جانیس مارشال ساکن باغ میامی در نزدیکی استادیوم هارد راک در طول یک روز تمرین برای جایزه بزرگ میامی، جمعه، 6 می 2022 ثبت می‌کند.

جنکینز گفت: «ما اخیراً نتایج یک مطالعه صدای آخر هفته مسابقه را ارائه کردیم که توسط چندین مهندس آکوستیک انجام شد و آنچه را که همیشه گفته بودیم تأیید کرد: صدا حتی نزدیک نمی‌شد، چه رسد به اینکه از خطرناک‌تر شدن آن فراتر رود. تأثیر مالی قابل توجهی بر منطقه و به ویژه باغ های میامی از طریق گنجاندن مشاغل محلی، فرصت های STEM برای جوانان، کارآموزی برای دانشجویان محلی و دسترسی به این رویداد برای 1500 ساکن.

بتی فرگوسن، کمیسر سابق شهرستان میامی-دید، به مسابقه فرمول یک در خارج از سوپر باول در استادیوم هارد راک در 2 فوریه 2020 اعتراض کرد.

ساکنان روز سه شنبه دادخواستی داوطلبانه برای رد این پرونده ارائه کردند. آنها در بیانیه خود از ناتوانی خود در اعتراض به این رویداد در دادگاه ابراز تاسف کردند، اما قول دادند که از طریق “فرایند سیاسی” به مبارزه ادامه دهند.

این شرکت در هر روز مسابقه فرمول 1 از 6 تا 8 مه در فواصل 15 دقیقه‌ای از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر، نویز را اندازه‌گیری می‌کرد، سپس میانگین دسی‌بل ساعتی را محاسبه کرد که سپس در مقابل دادگاه ثبت شد.

نتایج ساعتی از 53 تا 72 دسی بل متغیر بود، سطوحی که به گفته ساکنان در محله‌هایشان به‌طور قابل‌توجهی بلندتر از حد معمول بود و «بسیار بالاتر از سطوحی که سازمان بهداشت جهانی و سایر آژانس‌های بهداشت عمومی برای صدا در محله‌های مسکونی قابل قبول می‌دانستند».

سخنگوی جایزه بزرگ میامی، جیسون جنکینز در بیانیه ای گفت: ما خوشحالیم که این ادعاهای بی اساس بالاخره کنار گذاشته شد.

نمایندگان استادیوم هارد راک به منظور پیروی از دستور ماه گذشته قاضی میدان میامی داد، آلن فاین، شرکتی را برای جمع‌آوری نویز در نزدیکی استادیوم در پارک شهر دریاچه لوسرن در شمال غربی خیابان 207 و خیابان 23 استخدام کرده‌اند.

یک برنامه آیفون سطح سر و صدا را در خانه جانیس مارشال ساکن باغ میامی در نزدیکی استادیوم هارد راک در طول یک روز تمرین برای جایزه بزرگ میامی، جمعه، 6 می 2022 ثبت می‌کند.