معامله اسلحه سنا یک «دوش سرد» برای نمایندگان مجلس است

با این حال، سایر دموکرات‌ها آمادگی مشابهی را نداشتند. راسکین گفت: «ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم، اما می‌دانید، بلعیدن یک بسته ناکافی قوی، کار سختی است. اما ممکن است گرفتن چیزی که واقعاً ما را عقب می‌اندازد غیرقابل هضم باشد.»

در مجلس، نماینده جیمی راسکین (D-MD) روشی کاملاً متفاوت برای توصیف آنچه که می بیند در سنا شکل می گیرد داشت.

علیرغم نارضایتی جدی او از این قانون، آچینکلاس همچنان گفت که “مطمئن است که رای دهندگان من نمی خواهند که من علیه لایحه خشونت با اسلحه رای بدهم.”

این همان استدلالی است که مورفی در یک هفته مملو از مذاکرات برای مردم مطرح کرده است. او روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: «البته، این همه آن چیزی نیست که من می‌خواهم، اما این یک پیشرفت معنادار و نجات‌بخش است». در نهایت، من فکر می‌کنم اگر این چارچوب را وارد متن کنیم، امیدوارم مجلس سنا و مجلس به همین نتیجه برسند.»

این پنجره برای اقدامی که مدت‌ها در انتظار آن بود برای مقابله با خشونت اسلحه، موجی غیرعادی از ارتباطات بین کاپیتول را به امید تأثیرگذاری بر محصول نهایی فراهم کرده است. چند تن از دموکرات های مجلس نمایندگان به دیلی بیست گفتند که در حال انتقال ایده ها و بازخوردها به دفاتر سنا درگیر در مذاکرات بودند.

دموکرات‌ها می‌دانند که هرگونه توافق مصالحه‌ای با اصلاحات گسترده‌ای که آنها می‌خواهند به اجرا بگذارند، بسیار فاصله خواهد داشت. چنین واقعیت هایی در مورد حکومت با کمترین اکثریت ممکن در سنا وجود دارد، جایی که برای تصویب اکثر لوایح هنوز 60 رای لازم است.

در هر دو طرف کاپیتول، دموکرات ها این تحولات را با احتیاط تماشا کرده اند. سناتور الیزابت وارن (D-MA) به HuffPost گفت: “حمایت از این لایحه در سمت دموکرات عمدتاً از افرادی تشکیل شده است که معتقدند چیزی بهتر از هیچ است.” اما جمهوری خواهان همچنان در مورد چیزی کوتاهی می کنند.

اما به طور مشخص، بومن به اندازه سایر دموکرات‌ها با ایده گنجاندن برخی «سخت‌سازی» مدارس در بسته مخالف نیست و پذیرفت که این می‌تواند «بخش کوچکی از راه‌حل» باشد. او گفت که تجربه‌اش با تمرین‌های تیراندازی فعال مکرر و سایر ویژگی‌های پروتکل ایمنی مدرسه مدرن به‌عنوان مدیر به او چشم‌اندازی منحصربه‌فرد داده است که او در حال انتقال آن به دفتر مورفی است.

تلاش حزب جمهوری خواه برای منحرف کردن هر گونه بحث در مورد اصلاح قوانین اسلحه با پیشنهادهایی در مورد ایمنی مدارس، دموکرات هایی را که نظاره گر این ایده ها هستند، ناامید می کند.

اووالده در حال همکاری با یک وکیل خصوصی برای مبارزه با انتشار سوابق تیراندازی است

این چیزی است که نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز (D-NY) در پاسخ به سوالی درباره قانون سنا مطرح کرد.

اوکاسیو کورتز در مورد احتیاط خود در مورد مصالحه گفت: «این مسئله همه یا هیچ نیست. “این یک مسئله است که آسیب نرسانید.”

به‌عنوان مثال، به نظر می‌رسد سناتورهای هر دو حزب بر سر ماده‌ای برای تأمین بودجه برای ایالت‌ها برای اجرای قوانین به اصطلاح «پرچم قرمز» که برای مسدود کردن موقت دسترسی به سلاح‌های گرم توسط افرادی که برای خود یا دیگران خطرناک تلقی می‌شوند، استفاده می‌شود، توافق دارند. .

یکی از کارکنان ارشد مترقی به The Daily Beast گفت: «اگر شما شروع به مشاهده بسته‌ای با زبانی می‌کنید که می‌تواند از منظری پیشروانه به‌عنوان سیاست بد طبقه‌بندی شود تا سیاست افزایشی، همه چیز را تغییر می‌دهد. “شما به جایی می رسید که ممکن است رای دادن سخت تر باشد.”

نگرانی اصلی این اعضا -عمدتا در جناح مترقی، بلکه در میان آنهایی که به مرکز نزدیکتر هستند- این احتمال است که این قانون شامل سیاست و بودجه جدید برای آنچه در چارچوب تازه صادر شده گروه به عنوان «اقدامات ایمنی در و اطراف مدارس ابتدایی.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

عکس از درو انگرر/گتی ایماژ

“ما نگاهی خواهیم انداخت”: AOC از گفتن اینکه آیا در سال 2024 از بایدن حمایت می کند یا نه خودداری می کند

تد کروز در حالی که درها را برای قتل عام با اسلحه مقصر می داند، «جستارهای سیاسی» را محکوم می کند

سرمایه گذاری گسترده فدرال در “افسران منابع مدرسه” – مدارس گشت زنی اجرای قانون – یکی از پاسخ های اصلی به تیراندازی در دبیرستان کلمباین در سال 1999 بود. تحقیقات گسترده در مورد گسترش SROs نشان داده است که در برخی مناطق، این برنامه تا حد زیادی انجام شده است. فقط جوانان کم درآمد و اقلیت بیشتری را وارد سیستم عدالت کیفری کرد.

اوکاسیو کورتز گفت: “اگر این متن اشتباه بگیرد، پیامدهای بسیار قوی خواهد داشت، اما متن نیز می تواند آن را به درستی بیان کند.” “امیدوارم که به اندازه کافی زود در حال گفتگو باشیم تا بتوانیم به مردم کمک کنیم تا آن را به درستی انجام دهند.”

مذاکره کنندگان سنا هنوز بر سر متن پیش نویس لایحه به توافق نرسیده اند، بنابراین مشخص نیست چه “اقدامات ایمنی” مدرسه ای را پیشنهاد خواهند کرد. اما وقتی برخی از دموکرات‌ها این عبارت را می‌خوانند، ذهنشان به یک جا می‌رود: پلیس بیشتر در مدارس.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

ممکن است برای دموکرات‌هایی مانند راسکین آماده‌سازی شود تا شاهد ظهور توافقی باشند که به‌طور قابل‌توجهی محدودتر از بسته جامعی است که هفته گذشته تصویب کردند – با پنج رای جمهوری‌خواهان – که شامل اصلاحات مربوط به سلاح‌های مورد انتظار بود.

سناتور کریس مورفی (D-CT)، که رهبری مذاکرات سنا را بر عهده دارد، پس از دیدار با اعضای رهبری دموکرات مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه، گفت که حسش این است که “اشتیاق گسترده ای در مجلس برای چارچوب وجود دارد.”

سناتورها چارچوب ایمنی اسلحه دو حزبی را اعلام کردند

دست‌کم، لحظه‌ای که رهبران دموکرات ممکن است بخواهند آن را به‌عنوان یک دستاورد بزرگ در یک موضوع فوری علامت‌گذاری کنند، می‌تواند در عوض برای بسیاری از اعضا به عنوان لحظه‌ای تحمل شود.

اگر مصالحه بالقوه شامل اقدامات بیشتری برای پیشگیری از خشونت با اسلحه باشد که دموکرات‌ها بیش از همه از آنها هیجان زده هستند، قرص ضرب المثل امتیاز دادن به جمهوری‌خواه راحت‌تر می‌تواند بلعیده شود.

سیسیلین گفت: «سناتور مورفی کار واقعاً قهرمانانه ای انجام داده است تا حمایت 10 جمهوری خواه را گرد هم آورد. “من همیشه می خواهم به زبان نگاه کنم، اما … این پیشرفت معنی داری خواهد داشت و به نجات زندگی کمک می کند.”

اوکاسیو-کورتز، که گفت بازخوردهای خود را از طریق رابطین مجلس به سنا نیز ارسال می کند، نکته خوش بینانه ای را نیز به زبان آورد – نشانه ای از این که در حال حاضر، حتی بزرگ ترین شکاکان به طرح نوظهور سنا به دور از آمادگی برای دست کشیدن از این تلاش ها هستند. .

در حالی که یک گروه دو حزبی از سناتورها برای دستیابی به توافقی در مورد اصلاح قانون اسلحه تلاش می کردند، رئیس جمهور جو بایدن بیانیه ای صادر کرد و گفت که مصالحه آنها می تواند “مهم ترین قانون ایمنی اسلحه را که در چند دهه اخیر تصویب شده است” در کنگره باشد.

اما دموکرات‌های اصلی مجلس به توانایی مورفی برای هدایت مذاکرات سنا در بهترین مسیر ممکن ابراز اطمینان کردند. نماینده دیوید سیسیلین (دکتر آی)، حامی قانون ممنوعیت تسلیحات تهاجمی مجلس، معتقد است که گروه سنا به اندازه کافی پیشرفت کرده است.

بسیاری از جمهوری خواهان به قتل عام ویرانگر مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس، با فشار برای “سخت کردن” مدارس، استدلال برای استقرار نگهبانان مسلح، مسلح کردن معلمان و بازسازی محوطه دانشگاه ها برای متوقف کردن تیراندازان پاسخ داده اند.

عکس از درو انگرر/گتی ایماژ

با توجه به مخالفت ستیزه جویانه حزب جمهوری خواه با تغییر قوانین اسلحه در سال های اخیر، هر چه که کارگروه سنا به آن دست یابد – در صورت دستیابی به توافق – همانطور که بایدن توضیح داد، مهم ترین لایحه اصلاح سلاح در تاریخ معاصر خواهد بود.

اما برای بسیاری از دموکرات های مجلس نمایندگان، بزرگترین مشکل این نیست که طرح سنا به اندازه کافی انجام نخواهد شد. این ترس از این است که یک توافق سازش ممکن است عواقب ناخواسته ای را به همراه داشته باشد که تهدیدی برای خدشه دار کردن پیشرفت مورد انتظار در مبارزه با خشونت اسلحه است.

دموکرات‌ها بر این باورند که در نهایت فرصتی برای بستن به اصطلاح «گذاشته دوست پسر» دارند، که به مردانی که به دلیل تعرض به دوست دخترشان محکوم می‌شوند اجازه می‌دهد اسلحه بخرند، حتی اگر مردان متاهل با عقاید مشابه از انجام همین کار منع شوند. سناتور جان کورنین (R-TX)، مذاکره کننده اصلی حزب جمهوری خواه، این هفته گفت که این ماده در خطر حذف کامل قرار دارد.

بومن که قبل از آمدن به کنگره سال گذشته مدیر مدرسه ای در برانکس بود، به دیلی بیست گفت: «نگران و نگران پلیس های بیشتر در مدارس است، زیرا تعداد پلیس های بیشتر در مدارس معمولاً به معنای بیشتر شدن افراد سیاه پوست و قهوه ای در زندان و در زندان است. زندان پیش از موعد.»

اما نگرانی کنونی در مورد حاشیه‌های توافق سنا به این معنی است که دموکرات‌های مجلس می‌توانند با رأی‌گیری سخت‌تر از حد انتظار روبرو شوند و عملاً جایی برای تکان دادن نداشته باشند.

یکی دیگر از زمینه‌های همسویی، سخت‌تر کردن بررسی‌های پس‌زمینه برای خریداران احتمالی اسلحه‌های گرم بین 18 تا 21 سال است – ایده‌ای که با توجه به اینکه تیراندازان در Uvalde و Buffalo هر دو 18 ساله بودند، فوریت بیشتری پیدا کرد.

مربی K از انفعال سیاسی در مورد ایمنی اسلحه انتقاد می کند: “لعنتی ما چه می کنیم؟!”

اگر و زمانی که این قانون به پایان برسد، این که چقدر خواسته های دموکرات ها برای «آسیب نرساندن» را برآورده می کند، احتمالاً تعیین کننده تعداد رأی هایی است که در مجلس به دست می آورد. اکثریت دموکرات های مجلس نمایندگان، به احتمال زیاد، با کمال میل به برخی از نسخه های مورد بحث سنا رأی خواهند داد، حتی اگر زبان ایمنی مدارس باعث بیگانه شدن برخی شود.

او به دیلی بیست گفت: «این یک دوش آب سرد برای ما است تا ببینیم چه چیزی به عنوان به اصطلاح سازش در سنا ظاهر می شود.»

اما با توجه به اینکه مذاکرات در مرحله حساس این هفته است، برخی از عناصر مهم این پیشنهاد در مرحله نهایی قرار دارند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

درباره اسلحه و عیسی، لورن بوبرت یک نادان کامل است

اوکاسیو-کورتز و یکی از ترقی خواهان نیویورکی، نماینده جمال بومن، هر دو گفتند که به طور خاص سعی می کنند بر امنیت مدرسه تأثیر بگذارند.

روز پنجشنبه، نماینده جیک اوچینکلاس (D-MA) به The Daily Beast اظهار داشت که در نظر گرفتن اقدامات ایمنی مدرسه “به تمرکز حزب جمهوری‌خواه بر قلعه‌های مدرسه اعتبار می‌دهد.”

هنگامی که شروع به باز کردن گفتگوهایی می کنیم که شروع به خزیدن در سیاست عدالت کیفری می کند، یا می دانید، بین نوجوانان و افراد مبتلا به مشکلات روانی نیز تلاقی می کند … آن وقت است که شروع به باز کردن قوطی های کرم می کنیم که می تواند عواقب ناخواسته زیادی برای آنها داشته باشد. جوامع آسیب پذیر،» او گفت.