مرد کالیفرنیایی متهم به پرتاب کوکتل مولوتف به سمت پلیس شد

قاتل رژه کریسمس واکیشا، دارل بروکس، برای درخواست تجدیدنظر در مورد محکومیت خود، اخطاریه ارسال کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

کوکتل مولوتف یک بمب خانگی است که از یک بطری پر از بنزین ساخته می شود و با یک تکه پارچه پر می شود که درست قبل از پرتاب شدن بطری روشن می شود.

راس به اتهامات متعددی از جمله اقدام به قتل، در اختیار داشتن یک وسیله انفجاری، آتش‌سوزی، آتش زدن یک افسر صلح و مقاومت در برابر دستگیری به زندان کانتی تهاما محکوم شد. او بدون قرار وثیقه در زندان شهرستان تهاما نگهداری می شود و قرار است هفته آینده در 6 دسامبر در دادگاه حاضر شود.



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

پلیس می گوید که راس توسط افسری مشاهده شد که به دنبال انفجار بمب از اداره پلیس دور شد و به خیابان سولانو رفت.

حدود ساعت 5:40 بعد از ظهر روز چهارشنبه، مأموران اداره پلیس کورنینگ شروع به بررسی صدای کوبیدن بلندی کردند که از بیرون اداره پلیس در بلوک 700 خیابان چهارم می آمد.

اداره پلیس در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: مظنون که بعداً به نام کسیدی راس 32 ساله شناخته شد، شروع به “لنگ زدن با یک وسیله نزدیک جلوی کمربند خود کرد.” در حالی که مأموران به مظنون دستورات شفاهی می دادند، راس یک کوکتل مولوتف روشن کرد و آن را به سمت پلیس پرتاب کرد. کوکتل مولوتف افسر را گم کرد و در نزدیکی خودروی پارک شده منفجر شد.

رئيس پليس تامپا پس از اينكه ويديوي بادي كمي نشان مي دهد نشان چشمك زن او در حين توقف ترافيك را نشان مي دهد در مرخصي قرار گرفت

یک مرد کالیفرنیایی چهارشنبه شب پس از پرتاب کوکتل مولوتف به سمت پلیس دستگیر شد.

مقامات می گویند که افسران راس را پس از مشاهده او در نزدیکی بخش تعقیب کردند. یک افسر خارج از وظیفه با راس در بلوک 1300 خیابان سولانو برخورد کرد، اما راس با پنهان کردن دستانش در کنار کمر و کوله پشتی خود به مقاومت در برابر دستگیری ادامه داد.

به گفته اداره پلیس کورنینگ، این اولین باری نیست که راس کوکتل مولوتوف را به سمت پلیس پرتاب می کند. راس برای یک حادثه قبلی در اواخر ژوئیه، زمانی که یک کوکتل مولوتف را در نزدیکی جایی که صحنه های اداره پلیس ماشین های گشت را مشخص کرده بود، پرتاب کرد، حکم بازداشت فعال داشت.

پلیس گفت که افسران از ضربات باتوم و تکنیک های انطباق با درد استفاده کردند تا راس را تحت کنترل درآورند که به مقاومت در برابر دستگیری ادامه داد. افسران سرانجام راس را با قرار دادن او در دستبند تحت مقاومت مستمر، بازداشت کردند.