ایمیل‌ها نشان می‌دهند که مبارزه داخلی در مورد مدیریت لپ‌تاپ هانتر بایدن وجود دارد

ماسک، مدیر عامل توییتر، پیش از انتشار آنچه که عنوان کرد، نوشت: «این عالی خواهد بود. “فایل های توییتر” – یک تاپیک طولانی در توییتر توسط روزنامه نگار مت تایبی که جزئیات اسناد داخلی را که ظاهراً ماسک به تابی داده است، ارائه می دهد.

طیبی استدلال می کند که “این سیستم متعادل نبود” زیرا او می گوید اکثر کارمندان توییتر دموکرات هستند. برای بیان این موضوع، او به کمک قابل توجهی بیشتر تیم توییتر در مبارزات انتخاباتی به دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان اشاره کرد.

  • بایدن، متحدانش و مقامات اطلاعاتی سابق گفته اند که این داستان احتمالاً اطلاعات نادرست روسیه بوده است. با این حال، جان رتکلیف، مدیر وقت اطلاعات ملی آمریکا، گفت که ایمیل‌هایی که بایدن جوان را هدف قرار می‌داد، با هم مرتبط نبودند، حتی با وجود اینکه مقامات فدرال به بررسی اینکه آیا این مطالب بخشی از چنین کمپینی بوده است یا خیر.

    USA TODAY از آن زمان محتویات توییت های گزارش شده توسط کمپین بایدن را از طریق ابزارهای دسترسی آزاد تأیید کرد و دریافت که ماهیت پورنوگرافیک دارند یا به فعالیت های جنسی هانتر بایدن اشاره می کنند.

    هانتر، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل معاملات تجاری خود با اوکراین و چین در کانون توجه قرار دارد.

    در 7 نوامبر، ماسک در توییتی توصیه کرد رای دادن به کنگره جمهوری خواه در میان دوره ای، «با توجه به اینکه ریاست جمهوری دموکراتیک است». او در ادامه گفت که او موافق است با برخی از سیاست های دموکرات ها و برخی از سیاست های جمهوری خواه، اما نه همه.

    در ماه نوامبر، توییتر به طور خلاصه چک های تایید شده را از طریق اشتراک 8 دلاری در توییتر آبی ارائه کرد و راه های دیگری برای جذب تبلیغ کنندگان مانند راه اندازی مجدد پلت فرم ویدئویی کوتاه Vine را مورد بحث قرار داد. ماسک همچنین کارکنان را از طریق اخراج دسته جمعی از بین برده است.

    تلاش ماسک برای بازگرداندن داستان بایدن در کانون توجه پس از آن صورت می‌گیرد که این میلیاردر نشانه‌هایی از همسویی نزدیک‌تر با جناح راست سیاسی را نشان داد.

    دموکرات ها گفتند هیچ داستانی وجود ندارد. تد لیو، نماینده ایالات متحده، کالیفرنیا، “اینجا فاش شدن بزرگ است.” توییتر از افراد زیادی از جمله کمپین بایدن، کاخ سفید ترامپ و دوست پسر عموی شما شکایت هایی دریافت کرد. گاهی توییتر گوش می‌داد و گاهی نمی‌شنید.»

  • اما برخی در توییتر نگرانی هایی را مطرح کردند. ترنتون کندی، یکی از مقامات ارتباطات توییتر در ایمیلی نوشت: “من در تلاش برای درک اساس سیاست برای علامت گذاری این به عنوان ناامن هستم.” کندی توصیه کرد که شرکت می گوید “منتظر درک” است که آیا داستان نیویورک پست نتیجه مطالب هک شده

  • جمهوری خواهان از این مطالب به عنوان مدرکی استفاده کردند که توییتر به دنبال پنهان کردن یک داستان نامطلوب برای بایدن قبل از انتخابات بود. کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ما در لحظه یاد می گیریم که چگونه توییتر برای ساکت کردن حقیقت در مورد لپ تاپ هانتر بایدن درست چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 تبانی کرد. او متعهد شد که جمهوری‌خواهان در سال آینده وقتی کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند، «پاسخ‌هایی برای مردم آمریکا دریافت خواهند کرد».

  • طیبی گفت که برای گزارش دادن در مورد این داستان باید “با شرایط خاصی موافقت می کرد” اما آنها را فاش نکرد. USA TODAY قادر به تأیید صحت اسکرین شات های ایمیل ها و سایر اسنادی که بخش عمده گزارش Taibbi را تشکیل می دهند، نبود. کاخ سفید از اظهار نظر خودداری کرد.

    گزارش طیبی، درخواست‌های کمپین جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را در روزهای قبل از انتخابات 2020 از توییتر برای حذف توییت‌هایی که کمپین پرچم‌گذاری کرده بود، نشان می‌دهد. ایمیل یکی از کارمندان توییتر به تاریخ 24 اکتبر 2020 شامل شش پیوند به توییت‌ها است. این کارمند نوشت: «برای بررسی بیشتر از تیم بایدن.» یکی دیگر از کارگران توییتر پاسخ داد: «اینها را مدیریت کردم».

  • طیبی در ادامه می‌نویسد: «درخواست‌های کاخ سفید و کمپین بایدن دریافت و مورد استقبال قرار گرفت». او نمونه‌هایی از توییت‌هایی را که تیم ترامپ در توییتر پرچم‌گذاری کرده است، ارائه نمی‌کند.

  • نیویورک تایمز گزارش داد که فشارهای مالی پس از آن اتفاق می افتد که ماسک برای تامین مالی این معامله 13 میلیارد دلار بدهی به توییتر وارد کرد، به این معنی که شرکت باید سالانه بیش از 1 میلیارد دلار به تنهایی به عنوان بهره پرداخت کند.

    جارد هولت، کارشناس مقیم آزمایشگاه تحقیقات قانونی دیجیتال شورای آتلانتیک، نوشت که شکایت کمپین‌های سیاسی از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی یک روش معمول است و طیبی هیچ مدرکی مبنی بر اینکه توییتر رفتار ویژه‌ای با کمپین بایدن داشته باشد ارائه نکرده است. او نوشت: «ما قبلاً می‌دانیم که شرکت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی در داخل در مورد سیاست‌های اعتدال خود بحث می‌کنند و با اعمال تصمیم‌های خود ناسازگار هستند. «پس، دقیقاً چه چیز جدیدی در مورد افشاگری های طیبی وجود دارد؟ من تا اینجا تقریباً هیچ بحثی نمی‌کنم.»

    دیدگاه های سیاسی ماسک به سمت راست تغییر می کند

    آیا توییتر ایلان ماسک محافظه کارتر است: مارجوری تیلور گرین، دیگر ستارگان GOP برنده بزرگی هستند

    هانتر، پسر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل معاملات تجاری خود با اوکراین و چین در کانون توجه قرار دارد.

    یک نماینده دموکرات کنگره، نماینده رو خانا، کالیفرنیا، که منطقه آن شامل دره سیلیکون است، با یکی از مدیران ارشد توییتر با نگرانی تماس گرفت تصمیم برای مسدود کردن داستان “اصول متمم اول” را نقض می کند.

    نماینده رو خانا، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری در کنگره هیل در واشنگتن، چهارشنبه، 30 ژانویه 2019، در مورد معرفی مجدد قطعنامه ای برای پایان دادن به حمایت ایالات متحده از جنگ به رهبری عربستان سعودی در یمن صحبت می کند.

    توییتر همچنین از حساب‌های راست‌گرای تحت رهبری ماسک، از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق دعوت کرده است. ترامپ بعداً در ژانویه 2021 به دلیل خطراتی که پس از حمله 6 ژانویه به کپیتال توسط حمایت خود به خشونت بیشتر دامن می زد، از حضور در سکو محروم شد.

    سیاستمداران چه می گویند و چه اتفاقی می تواند بیفتد

    • واشنگتن – ایلان ماسک روز جمعه مجموعه‌ای از توییت‌ها را تبلیغ کرد که نشان می‌دهد مدیران توییتر با مدیریت توییت‌های مربوط به گزارشی درباره لپ‌تاپ هانتر بایدن قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مشکل داشتند، زیرا این شرکت اقداماتی را برای جلوگیری از آن انجام داد.

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ایلان ماسک و مت تایبی اسناد توییتر را در نوارهای هانتر بایدن منتشر کردند.





    منبع

    این ایمیل‌ها بر این بحث در توییتر تمرکز می‌کنند که آیا سانسور توییت‌هایی که یک داستان نیویورک پست 2020 را در لپ‌تاپ هانتر بایدن تبلیغ می‌کنند، تماس درستی بوده است. داستان پست اطلاعات حساسی را ارائه کرد که سازمان‌های خبری از جمله USA TODAY در آن زمان نتوانستند آن‌ها را تأیید کنند.

    نماینده رو خانا، کالیفرنیا، در یک کنفرانس خبری در کنگره هیل در واشنگتن، چهارشنبه، 30 ژانویه 2019، در مورد معرفی مجدد قطعنامه ای برای پایان دادن به حمایت ایالات متحده از جنگ به رهبری عربستان سعودی در یمن صحبت می کند.

    دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush Securities، موضوع توییتر Taibbi را “نمایش سیرک توییتر” می نامد، ماسک از مالکیت جدید و مهارت خود برای ایجاد سر و صدای سیاسی تا حد امکان برای ایجاد تعامل در پلت فرمی که در سال های اخیر پایه گذاری شده است استفاده می کند.

    ایلان ماسک و اپل: ایلان ماسک می گوید با تیم کوک اپل ملاقات کرده است، مشکل توییتر حل شده است.

    ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در افتتاحیه کارخانه تسلا برلین براندنبورگ در گرونهاید، آلمان، در 22 مارس 2022 دیده شد.

    “احتیاط ضروری است”: توییتر در مورد آنچه در مورد داستان نیویورک پست باید انجام شود بحث کرد

    • آیا می‌توانیم به درستی ادعا کنیم که این بخشی از سیاست است؟» براندون بورمن، معاون سابق ارتباطات جهانی در ایمیلی پرسید.جیم بیکر، معاون مشاور عمومی توییتر، پاسخ داد که “احتیاط لازم است” زیرا “معقول است که فرض کنیم” مطالب گزارش شده در داستان هک شده است.

    • به گفته طیبی، توییتر توئیت‌های مقامات سابق دولت ترامپ را که این مقاله را منتشر می‌کردند مسدود کرد و آنها را وادار کرد تا با این شرکت تماس بگیرند و از اقداماتش هشدار دهند. در همین حال، اعضای کمپین بایدن توئیت‌های خاصی را به توییتر گزارش کردند و خواستار مسدود شدن آن‌ها شدند.

      توییتر پیوندهای توییت‌هایی را که به استوری پیوند می‌دادند حذف کرد، آنها را به عنوان «ناامن» علامت‌گذاری کرد و امکان ارسال داستان در پیام‌های مستقیم را مسدود کرد. تیم توییتر گفت که مواد لپ‌تاپ هانتر بایدن تحت “سیاست مواد هک شده” آن قرار دارد.

    • قابل ذکر است، گزارش طیبی نشان نمی دهد که کمپین بایدن گزارش ۲۰۲۰ نیویورک پست را که برای اولین بار وجود لپ تاپ هانتر بایدن را فاش کرد، نشان می دهد.

    ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، در افتتاحیه کارخانه تسلا برلین براندنبورگ در گرونهاید، آلمان، در 22 مارس 2022 دیده شد.

    در اینجا آنچه اسناد نشان می دهد – و آنچه که آنها نشان نمی دهند:

    کمپین بایدن در آستانه انتخابات توییت هایی را علامت گذاری کرد

    • پیوند عصبی: Neuralink ایلان ماسک از مردم می خواهد که کامپیوترها را با ذهن خود کنترل کنند. چقدر به هم نزدیک هستند؟

      آیا فیس بوک و گوگل محافظه کاری را سانسور می کنند: ترامپ و جمهوری‌خواهان شرط می‌بندند که ادعا می‌کنند در سال 2022 پایه حزب جمهوری‌خواه را جمع خواهند کرد

      • بررسی واقعیت: ادعاهایی مبنی بر اینکه هانتر بایدن 3.5 میلیون دلار از روسیه دریافت کرده است، اثبات نشده است و زمینه ندارد

        تحلیلگران می گویند: «نمایش سیرک توییتری».

        «در پایان روز، 44 میلیارد دلیل وجود دارد که ماسک به افزایش تعامل در توییتر نیاز دارد. این معامله به عنوان پردرآمدترین تراکنش M&A در تاریخ فناوری ثبت خواهد شد و من فکر می کنم ماسک چالش های پیش رو را درک می کند.

        ماسک، که ماه گذشته از پیروان خود خواست به جمهوری‌خواهان رأی دهند، به نظر می‌رسید که مطالب را برای افشای آنچه که او ادعا می‌کند تسلط چپ سیاسی بر فناوری بزرگ است، تحت فشار قرار داده است.

        ماسک از زمان تصاحب 44 میلیارد دلاری توییتر در پایان اکتبر، در تلاش بوده تا راهی برای کسب درآمد بیشتر بیابد.

        ماسک در توییتی در 25 نوامبر تایید کرد که در سال 2024 از رون دیسانتیس، یک جمهوری خواه حمایت خواهد کرد. در ماه مه، او اذعان کرد که قبلا به دموکرات ها رای داده بود اما اکنون معتقد است که “حزب تفرقه و نفرت” باشید.