زوج تگزاس 7 خواهر و برادر فیلیپینی را قبول کردند که سال ها از هم جدا شده بودند

جسیکا گفت: «از لحظه‌ای که پروفایل‌های آن‌ها را خواندم، به این فکر کردم که «اوه، این‌ها بچه‌های ما هستند». فاکس نیوز 4. آنها عاشق حیوانات بودند، آنها عاشق قلع و قمع بودند، آنها عاشق گیاهان بودند.

بیشتر از NextShark: یک زن آسیایی در درگیری بر سر کیف لویی ویتون با سارقان در SF کشته شد

برادر بزرگترش افزود: «ما قرار است خانواده ای داشته باشیم تا از ما مراقبت کند تا زمانی که بالغ شویم و بتوانیم از خود مراقبت کنیم.

کریس و جسیکا میلام از کانتی دنتون مصمم هستند که دو برادر و پنج خواهر 5 تا 12 ساله را که در سه خانه مختلف در تگزاس از هم جدا شده بودند بزرگ کنند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: بایدن قانون ضدآسیایی جنایات نفرت را امضا کرد

زوجی از تگزاس شمالی هفت خواهر و برادر فیلیپینی را که بیش از دو سال است از هم جدا شده اند به فرزندی پذیرفته اند.

“همه آنها می گفتند، “امروز می توانیم با شما به خانه بیاییم، آیا می توانیم همین امروز بیاییم؟” جسیکا را به یاد می آورد «آنها سعی می کردند مذاکره کنند تا زودتر بیایند. بنابراین آنها بسیار هیجان زده بودند که واقعاً با هم باشند، اما همچنین از داشتن والدینی که قرار بود برای همیشه والدین آنها باشند.

تصویر انتخاب شده از طریق KDFW FOX 4

یکی از دخترها به فاکس 4 گفت: “این بدان معناست که ما برای همیشه اینجا خواهیم بود.”

این زوج یک پروسه هشت ماهه فرزندخواندگی را پشت سر گذاشتند تا دوباره به هم بپیوندند و خواهر و برادرهایی را که گفته بودند برای آنها در نظر گرفته شده بودند به خانه بیاورند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: یک مقام اندونزیایی پیشنهاد می کند که ثروتمندان برای کاهش فقر با فقیر ازدواج کنند



Source link

او افزود: “ما یک خانه خالی داشتیم که به تازگی در آن نقل مکان کردیم.” ما خانه‌ای ساختیم که با بچه‌ها پر شود، بنابراین می‌دانستیم که این فضا را داریم. ما خوداشتغال هستیم، بنابراین مراقبت از هفت کودک در سنین مختلف کمی آسان تر است.

موارد بیشتر NextShark: «اینفلوئنسرها» برای اولین بار واکسن COVID-19 را در اندونزی دریافت می کنند

این زوج که در ابتدا قصد داشتند در مقیاس کوچکتر والدین فرزندخوانده شوند، می خواستند خواهر و برادر بفهمند که همه آنها یک خانواده خواهند شد.

قاضی اعلام کرد که اعطای فرزندخواندگی زوجین، تغییر نام فرزندان و مهر و موم شدن سوابق به نفع فرزندان است.