مرد نپالی در اوکلند هنگام گرفتن غذا به طرز وحشیانه ای از پشت حمله کرد و بیهوش شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی متهم به حمله به صاحب رستوران سوشی پس از تلاش برای حذف اسکناس 70 دلاری در ویرجینیا شد.

این جوان 25 ساله روز بعد با صورت کتک خورده و متورم در اثر حمله از خواب بیدار شد. تامنگ گفت که او در یک کوچه رها شده و بسیاری از وسایلش از جمله تلفن، کیف پول، چکمه، شلوار و کتش گم شده است.

چان که معتقد است این حادثه یک جنایت ناشی از نفرت است، گفت که رهبران جامعه در حال گفتگو با FBI و برنامه ریزی جلسات عمومی در اوکلند و سانفرانسیسکو برای بحث در مورد چگونگی محافظت بهتر از جامعه آسیایی آمریکایی و جزیره ای در برابر حملات اقیانوس آرام هستند.

این حمله در حال حاضر یک جنایت نفرت محسوب نمی شود و توسط اداره پلیس اوکلند در حال بررسی است. تا به امروز هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: موزه ییل 13 اثر دزدیده شده از جنوب آسیا را به ارزش بیش از 1 میلیون دلار بازگرداند

تصویر انتخاب شده از طریق بیمالا تاپا





Source link

تمنگ خواهد داشت از پشت سر ضربه خورد و از هوش رفت. او به بخش اورژانس بیمارستان هایلند منتقل شد و در آنجا به دلیل ترومای سطح یک تحت درمان قرار گرفت.

تامانگ ماه آینده نمی تواند به عنوان راننده اشتراکی به کار خود بازگردد. Bimala Thapa، دوست دختر Tamang، ایجاد یک GoFundMe صفحه ای که به او کمک می کند تا هزینه های پزشکی خود را تامین کند. با هدف 30000 دلار، جمع آوری کمک های مالی تا به امروز نزدیک به 13000 دلار کمک مالی دریافت کرده است.

چان افزود: “من فکر می کنم مردم فکر می کنند، “اوه، شاید همه چیز در حال بهتر شدن است”، اما خیلی بهتر نمی شود. متأسفانه، آنچه ما متوجه می‌شویم، آنقدر حوادث وجود دارد که بسیاری از قربانیان، می‌ترسند یا نمی‌خواهند آن را گزارش کنند. بنابراین آنچه ما می بینیم در واقع تنها بخش کوچکی از مواردی است که قبلاً اتفاق افتاده است. »

کارل چان، رئیس اتاق بازرگانی محله چینی اوکلند، گفت: “ما در تلاش هستیم تا ببینیم آیا برخی از ویدئوها در دسترس است یا خیر، اما همچنین مردم را تشویق می کنیم که به ما کمک کنند و اگر اطلاعاتی دارند با پلیس همکاری کنند.” KTVU. من فکر می کنم همه ما متقاعد شده ایم که می خواهیم از او حمایت کنیم. بنابراین، من فقط می خواهم به او و خانواده اش بگویم که مردم به ما اهمیت می دهند و همه ما نیز می خواهیم کمک کنیم.

یک مرد نپالی در اوکلند کالیفرنیا در حالی که بعد از کار در حال گرفتن غذا بود مورد حمله وحشیانه، سرقت و بیهوش ماندن قرار گرفت.

تاپا: «از آنجایی که ما آسیایی هستیم، مردم فکر می‌کنند که ما به راحتی می‌توانیم دزدی کنیم، به راحتی می‌توانیم آن را دستکاری کنیم.» گفت اخبار ABC7

ساگر تامنگ، 25 ساله، گفت که او در حوالی ساعت 11 شب روز شنبه در خارج از تئاتر فاکس، در حالی که یک هات داگ را از یک فروشنده خیابانی گرفته بود، از پشت مورد حمله قرار گرفت.

تاپا، “این جنایات ناشی از نفرت باید متوقف شود.” نوشت. “قلب ما برای همه کسانی است که توسط این موج جنایات نفرت علیه جامعه آسیایی متاثر، مجروح و کشته شده اند. ما اهل نپال و ساکنان قدیمی سانفرانسیسکو هستیم که اخیراً به خلیج شرقی نقل مکان کرده اند. ما حق داریم احساس امنیت کنیم. جایی که بدون ترس دائمی زندگی می کنیم. ما از بودجه برای هزینه های پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، تروما درمانی و دستمزدهای از دست رفته شغل او استفاده خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: اولین کارخانه کیمچی آمریکا در لس آنجلس افتتاح شد

تامنگ گفت: «باید در مورد اتفاقی که برایم افتاده صحبت کنم تا بعداً جوانان یا افرادی از جامعه ناپلئونی جلو بیایند.