کارآموز جدید مارجوری تیلور گرین زمانی ظاهر شد که از پدوفیلیا چشم پوشی می کند

در سال 2017، یانوپولوس پس از بیان هر گونه اظهارات نژادپرستانه، جنسیتی و ترنس هراسی، سرانجام با پخش ویدیویی که در آن به نظر می رسید روابط جنسی بین بزرگسالان و پسران 13 ساله را تایید می کند، شاهد حضور سخنرانی خود و معامله کتاب سودآور لغو شد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان، که بی‌اساس بسیاری از قانون‌گذاران همکار خود را به “طرفدار پدوفیلی” متهم کرده است، یک کارآموز جدید استخدام کرده است، مردی 37 ساله که به دو چیز معروف است: ظهورش در شهرت به دلیل سمی بودن در فضای مجازی، و سقوط او از چشم عموم پس از اینکه ظاهراً پدوفیلی را تایید می کند.

این یک تضاد شدید با اعتقادات اعلام شده گرین است. اوایل روز دوشنبه، قبل از اینکه خبر استخدام جدیدش منتشر شود، در توییتی نوشت: “ما باید از کودکان در برابر شکارچیان و سوء استفاده کنندگان مراقبت کنیم.”

یانوپولوس بعداً گفت که این ویدیو به طور انتخابی ویرایش شده است و پدوفیلیا را به عنوان “جنایت پست و نفرت انگیز، شاید بدترین جنایت” محکوم کرد. با این حال، ویدیوهای دیگری از او منتشر شده است که به همین ترتیب اظهارات مبهم می کند.

گرین روز دوشنبه از طریق سخنگویی به Daily Beast استخدام شد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

کارآموز مورد بحث: میلو یانوپولوس، نفرت پراکن راست افراطی.

دیده بان جناح راست روز دوشنبه استخدام شد و در اوایل سال جاری، یانوپولوس را در کنار گرین در یک کنفرانس مطبوعاتی مشاهده کرد.

یانوپولوس، یکی از عزیزان راست افراطی سابق، استخدامی مشکوک برای هر کسی است – به ویژه قانونگذار که (مانند تعداد فزاینده ای از اعضای حزب خود) ادعا می کند که در مورد تهدید شکارچیانی که بچه ها را “آرایش” می کنند بسیار نگران است. دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان مختلف را به «طرفدار پدوفیل» متهم کرد.

در اخبار مرتبط، کارآموزان کاپیتول هیل نیازی به بررسی پیشینه ندارند.

گرین به هیولا گفت: «من کارآموزی دارم که در نوجوانی توسط یک کشیش مورد تجاوز قرار گرفت، همجنس‌گرا بود، همه را در مقطعی توهین کرد، زندگی‌اش را به مسیح و کلیسا برگرداند و زندگی‌اش را تغییر داد. “داستان عالی!”

در آن ویدئو، یانوپولوس، که تا همین اواخر به عنوان همجنس‌گرا شناخته می‌شد، به یک مصاحبه‌کننده پادکست گفت که «ما درگیر این نوع از کودک آزاری هستیم» و استدلال کرد که در «برخی از آن روابط بین پسران جوان‌تر و مردان مسن‌تر… آن مردان مسن‌تر به آن پسران جوان کمک می‌کنند تا بدانند که چه کسانی هستند و به آنها امنیت و امنیت می‌دهند و به آنها عشق می‌دهند.»

در ویدیوی دیگری، یانوپولوس استدلال کرد که رابطه جنسی با یک نوجوان 13 ساله پدوفیلیا نیست، زیرا «پدوفیلی جذب کودکانی است که به سن بلوغ نرسیده‌اند. پدوفیلی جذب افرادی است که هنوز اندام های جنسی فعال ندارند و بلوغ را طی نکرده اند.