با نزدیک شدن به رای گیری SC، میس دو برابر پول نقد آرینگتون در مبارزات انتخاباتی دارد

طبق پرونده های فدرال، درآمدهای اولیه برای آرینگتون، یک قانونگذار سابق ایالتی که در سال 2018 نیز به دنبال کرسی بود، بیش از 909000 دلار بود. بیش از نیمی از این مبلغ از طریق وام شخصی 525,000 دلاری به دست آمد و Arrington تا 25 می 607,000 دلار در اختیار داشت.

روز انتخابات 14 ژوئن است.

___

کلمبیا، اس سی (AP) – نانسی میس، نماینده ایالات متحده، خزانه مبارزات انتخاباتی خود را در تلاش برای جلوگیری از رقیب حزب جمهوری خواه، کیتی آرینگتون، در روزهای پایانی رقابت های مقدماتی جمهوری خواهان برای ناحیه 1 کارولینای جنوبی افزایش می دهد.

آرینگتون که پس از شکست در سال 2018 برای کار در وزارت دفاع رفت، تا حد زیادی خود را به عنوان یک “رهبر خدمتگزار” وفادار به رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، که از پیشنهاد فعلی او حمایت می کند، نشان داده است. ترامپ در سال 2020 از میس حمایت کرد، اما پس از اظهارات انتقادی دانشجوی سال اول کنگره درباره نقش ترامپ در خشونت‌های کنگره، او را ناراحت کرد. رئیس جمهور سابق بهار امسال برای آرینگتون کمپین تبلیغاتی کرد و ماه گذشته حمایت خود را از او تکرار کرد.

می‌توانید با مگ کینارد تماس بگیرید http://twitter.com/MegKinnardAP.





Source link

اندروز دموکرات بدون مخالفت اولیه، توانسته است به جمع آوری پول ادامه دهد – بیش از 920,000 دلار، با بیش از 568,000 دلار در پرونده های فدرال پیش از مقدماتی – و اجازه دهد رقبای جمهوری خواه با یکدیگر دشمنی کنند.

میس دانشجوی سال اول به طور مداوم در صدر رقابت برای دلار در منطقه 1 کنگره قرار گرفته است، که در سال 2020 از دموکرات ها برنده شد. میس بیش از 4.1 میلیون دلار کمک تا 25 می، آخرین مهلت گزارش های جمع آوری کمک های مالی قبل از مقدماتی، دریافت کرده است. 1.4 میلیون دلار پول نقد.

در حالی که آنها برای نامزدی حزب خود رقابت می کنند، هر دو زن ادعای خود را به رای دهندگانی که یا هنوز در حال بررسی این هستند که کدام یک از آنها را انتخاب کنند، یا در حال حاضر در رای دادن هستند، مطرح کرده اند. به گفته مقامات ایالتی، رای‌گیری زودهنگام در کارولینای جنوبی از 31 ماه مه آغاز شده است و به گفته مقامات ایالتی، بیش از 28000 نفر در مجموع در رای‌گیری اولیه شرکت کرده‌اند.

همراه با گروه هایی از جمله انجمن ملی تفنگ و باشگاه رشد، میس توسط نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی، که به عنوان سفیر ترامپ در سازمان ملل نیز خدمت می کرد، حمایت می شود و به میس کمک کرد تا 300,000 دلار طی رویدادی در اوایل امسال جمع آوری کند. میس همچنین از حمایت میک مولوینی که به عنوان رئیس دفتر ترامپ، مدیر بودجه و فرستاده ویژه در ایرلند شمالی خدمت می کرد، و همچنین رهبران کنگره جمهوری خواه از جمله کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا و ویپ استیو اسکالیز، اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، برخوردار است.

علاوه بر این، آرینگتون توسط ریک گرنل، که به عنوان سفیر ترامپ در آلمان خدمت می کرد، حمایت می شود. جو ویلسون، نماینده ایالات متحده، در جدایی با عضو هیئت خود، میس، آرینگتون را تایید کرد، که به گفته او “یک مدافع خستگی ناپذیر برای کهنه سربازان و ارتش ما خواهد بود.”

نقطه جدیدی دیگر از کمیته اقدام سیاسی حامی میس به حمایت آرینگتون از اصلاحات مالیاتی گاز کارولینای جنوبی در سال 2017 – افزایش پلکانی با هدف ترمیم جاده ها و پل های در حال فروپاشی ایالت – در دوره مجردی او به عنوان قانونگذار ایالتی اشاره دارد.

برنده مسابقه GOP در انتخابات عمومی با دکتر آنی اندروز روبرو خواهد شد.

برای شروع تنها مناظره مقدماتی حزب جمهوری خواه، لینز پایپر-لومیس نامزد سوم نیز از آرینگتون حمایت کرد، میکروفون خود را برداشت و صحنه مناظره را ترک کرد و رقابت را به یک مسابقه رودررو کاهش داد.

در آگهی اخیر آرینگتون، رأی دهندگانی – به عنوان مشتری – به دنبال «بازپرداخت» برای انتخاب میس بودند، زیرا «او پشت خود را به ترامپ»، در میان شخصیت‌های دیگر، نشان داد.

یک آگهی تلویزیونی جدید از Mac به تعجب است که آیا رای‌دهندگان می‌توانند «به کیتی آرینگتون برای حفظ امنیت آمریکا اعتماد کنند» که به تعلیق مجوز امنیتی آرینگتون در طی تحقیقات پنتاگون در مورد افشای اطلاعات طبقه‌بندی شده اشاره دارد.

آرینگتون توصیفات میس از موضوع ترخیص کالا را مورد مناقشه قرار داده است و استدلال می کند که وی پس از تصرف پنتاگون توسط جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات، به عنوان حامی ترامپ مورد هدف قرار گرفته است.