مرد بی خانمان لس آنجلسی در حال ساخت خانه چوبی در پیاده رو بلوار هالیوود: “به من قدرت می دهد”

رنس شاو از City Vibes Coffee به ایستگاه گفت: “او هیچ کس را آزار نداده است، و راستش من خوشحالم که درست است، زیرا صادقانه بگویم که در آنجا با او احساس امنیت بیشتری می کنم.” به نظر می‌رسد که او می‌داند دارد چه می‌کند و اینجا نیست که به کسی صدمه بزند.»

فاکس نیوز با اداره پلیس لس آنجلس و رهبران شهر تماس گرفته است. پلیس به فاکس لس آنجلس گفت که آنها نمی توانند کاری برای این وضعیت انجام دهند، مگر اینکه کسی پیاده رو، راهروی فعال یا کسب و کار را مسدود کند.

خانه توسط چرخ دستی‌های فلزی و باتری‌هایی با گیاهان گلدانی و یک ملیله در بیرون نگه‌داری می‌شود. او گفت که برای نیازهای الکتریکی خود از ژنراتوری که در بیرون خانه قرار داده شده است استفاده می کند.

کیو گفت: احساس خوبی دارم. می‌دانی، احساس می‌کنم که من به نوعی نمونه‌ای برای افرادی هستم که در موقعیت من هستند. اینکه به آنها بفهمانم که فقط به این دلیل که در خیابان زندگی می‌کنید به این معنی نیست که باید همه چیز را رها کنید.

یک مرد بی خانمان در لس آنجلس در میان ناامیدی از شهر که از او می خواهد چادرش را پایین بیاورد، یک خانه چوبی کوچک با چرخ در بلوار شلوغ هالیوود ساخته است.

مردی که از «کیو» استفاده می‌کند، به فاکس لس‌آنجلس گفت که با استفاده از چوب‌هایی که از محل‌های ساخت‌وساز دور انداخته شده و کمک دوستانش خانه‌ای روی چرخ‌ها ساخته است.

کالیفرنیا به دنبال پرداخت هزینه به معتادان به مواد مخدر برای هوشیار ماندن است

او گفت که قصد دارد روز جمعه خانه را با یک دالی جابجا کند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

او گفت: «این به نوعی به من قدرت می دهد. فکر نمی‌کنم اینجا کسی را اذیت کنم.»

بی خانمانی در شهرستان لس آنجلس برای سال ها موضوع اصلی ساکنان و قانونگذاران بوده است. بر اساس آمار منتشر شده در ماه سپتامبر، در شهر لس آنجلس، 41980 نفر به عنوان بی خانمان طبقه بندی شده اند، در حالی که در سطح شهرستان، 69،144 بی خانمان شمارش شده است.



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

به او پیشنهاد مسکن موقت از شهر داده شد اما نپذیرفت و گفت که خانه موقت را به اقامت موقت در هتل ترجیح می دهد.

کیو به خبرگزاری گفت که اهل غرب میانه است، کهنه سرباز ارتش است و به مدت سه ماه در لس آنجلس بوده است.