مردی که با پرتاب گلوله های برفی به گروهی از کودکان شلیک کرد، 16 سال را در زندان خواهد گذراند.

در 4 ژانویه 2020، یک گروه هفت نفره از کودکان در حال برف بازی و پرتاب گلوله های برفی به سمت خودروهای عبوری بودند تا اینکه یکی از رانندگان که بعداً به نام کارسون شناخته شد، ماشین خود را چرخاند و اسلحه خود را به سمت کودکان شلیک کرد. فرارکردن، فاکس 6 میلواکی گزارش داد.

هارهان در این جلسه گفت: «این طرف دیگر شما هم هست که تکانشی، بی پروا، خشن است – من فکر می کنم خودمحور است».

را انجمن بهداشت عمومی آمریکا می گوید خشونت با اسلحه در ایالات متحده یک بحران بهداشت عمومی است. عامل اصلی مرگ و میر زودرس در کشور است مسئول بیش از 38000 مرگ و میر سالانه بر اساس این گزارش، در سال 2020، 39492 نفر در تیراندازی مجروح شدند به آرشیو خشونت با سلاح گرم.

بیشتر در این مورد



منبع

طبق سوابق دادگاه، کارسون همچنین به 10 سال نظارت طولانی مدت محکوم شد که در طی آن باید به طور تمام وقت به کار یا مدرسه و همچنین هوشیاری، طبق دستور قاضی مایکل هانراهان، ادامه دهد.

کارسون به قاضی گفت: “دلم برای خانواده ام تنگ شده است. دلم برای بچه هایم تنگ شده است.”

مردی از ایالت ویسکانسین که پس از پرتاب گلوله های برفی به سمت خودرویش به سوی گروهی از کودکان تیراندازی کرده بود، به 16 سال حبس در پشت میله های زندان محکوم شد.

پس از تیراندازی، کارسون فرار کرد. به گفته فاکس 6، او بیش از یک هفته بعد، پس از اینکه پلیس متوجه شد که تحت تأثیر رانندگی می‌کرد و اسلحه‌ای را از ماشینش کشف کرد، دستگیر شد که «احتمال زیاد» اسلحه مورد استفاده در تیراندازی بود.

ویلیام کارسون

در جلسه دادگاه روز جمعه، مادر یکی از کودکان توضیح داد که تیراندازی بر خانواده‌اش تأثیر گذاشته است.

دو نفر از هفت کودک مجروح شدند. یکی در بازو و دیگری از ناحیه ران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش این نشریه، در زمان دستگیری، کارسون به افسران گفت که به تازگی اسلحه را برای دفاع از خود خریداری کرده است.

دادستان ها ابتدا از کارسون درخواست کرده بودند که پس از محکومیت، حکم 25 سال زندان را سپری کند.

او گفت: “شما واقعاً به ما صدمه زدید و من واقعاً از شما می خواهم تاوان کاری را که با خانواده من انجام دادید بپردازید.”

ویلیام کارسون، 27 ساله، در جلسه دادگاه خود در روز جمعه از دادگاه تقاضای نرمش و رحمت کرد. او در ماه نوامبر به دلیل دو فقره جراحت بی احتیاطی درجه یک و پنج فقره درجه یک به خطر انداختن بی احتیاطی ایمنی مجرم شناخته شد.