ترامپ و کریستی پس از پیش بینی غم انگیز 2024 به تبادل آتش پرداختند

کریستی که در سال 2016 پس از کنار گذاشتن مبارزات انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری از ترامپ حمایت کرد، اما از آن زمان به منتقد سرسخت ترامپ تبدیل شد، یکشنبه در ABC News پیش بینی سال 2024 را انجام داد، جایی که او اکنون یکی از مشارکت کنندگان است.

فرماندار سابق خاطرنشان کرد که ترامپ “تنها مردی است که در خارج از دلاور به بایدن باخت” و با اشاره به رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 افزود که “باخت برای جو هنوز هم دردناک است”.

کریستی بعدازظهر یکشنبه در توییتر واکنش نشان داد و پست تروث اجتماعی ترامپ را یک “عصبانیت جدید” خواند و حملات را رد کرد.

کریس سونونو فرماندار میانه‌رو جمهوری‌خواه از نیوهمپشایر با این استدلال موافق بود که ترامپ می‌تواند نامزدی حزب جمهوری‌خواه را تضمین کند، اما احتمالاً نمی‌تواند بایدن را شکست دهد – زیرا مردم آمریکا «یک نامزد بسیار افراطی» را «پس می‌زنند».

او در روز بعد از من حمایت کرد، بعداً کریس ری را به FBI توصیه کرد (چطور شد؟)، در آتش سوخت و سپس توسط ABC FAKE NEWS نجات یافت. من هرگز او را نخواستم!» رئیس جمهور سابق در مورد رئیس سابق تیم انتقالی خود گفت.

ترامپ به Truth Social پاسخ داد. کریس کریستی، فرماندار شکست خورده سابق نیوجرسی، تقریباً تمام سال گذشته خود را در مبارزات انتخاباتی در نیوهمپشایر برای نامزدی جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری گذراند. ترامپ نوشت، دقیقاً مانند دوره ریاست‌جمهوری‌اش، جایی که او با رتبه تایید تنها 9 درصد، کارزار ریاست‌جمهوری او را یک فاجعه کامل به پایان رساند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

رئیس جمهور سابق ترامپ و کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی روز یکشنبه پس از اینکه کریستی پیش بینی کرد که ترامپ نمی تواند رئیس جمهور بایدن را شکست دهد، در صورت رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2024، در فضای مجازی با هم گفتگو کردند.

ترامپ تنها نامزد اصلی حزب جمهوری‌خواه است که تاکنون نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرده است، اما انتظار می‌رود تعدادی دیگر از جمهوری‌خواهان برجسته به رقابت بپیوندند و ترامپ پس از شکست در سال ۲۰۲۰ و حمایت از تعدادی از نامزدهای شکست خورده در سال ۲۰۲۲، به عنوان یک نامزد ضعیف دیده می‌شود. .

من هدف عصبانیت جدید دونالد ترامپ هستم. کریستی در توییتر نوشت، هیچ‌کدام از دروغ‌های امروز او درباره من، وقتی از من خواست که او را برای هر مناظره انتخاباتی آماده کنم یا به من پیشنهاد 3 پست مختلف در کابینه داد، او را ناراحت نکرد.

کریستی در برنامه “این هفته” شبکه ای بی سی نیوز در روز یکشنبه در پاسخ به سوال جاناتان کارل از شبکه خبری که آیا ترامپ می تواند بایدن را در انتخابات آتی شکست دهد، گفت: “فکر نمی کنم”.