مردی بدون وثیقه به اتهام آدم ربایی، تجاوز جنسی به یک زن ارشد آسیایی بازداشت شد

در جلسه روز چهارشنبه، یک قاضی تشخیص داد که کریستین ام. لینچ، 26 ساله، خطرناک تر از آن است که پس از آزادی آزاد شود. حادثه 12 نوامبر، که از آن زمان جامعه محلی را نگران امنیت خود کرده است.

دادستان ها گفتند که پس از حمله، لینچ برای خرید لوازم نظافت و یک تشک جدید رفت. او روز بعد در فروشگاهی نزدیک خانه اش دستگیر شد.

لینچ پیش از این به اتهام تجاوز جنسی، آدم ربایی، خفه کردن و حمله به فردی 60 ساله یا بالاتر محاکمه شده بود. علاوه بر این، او به تلاش برای آدم ربایی و حمله به قصد تجاوز جنسی در ارتباط با حمله قبلی، و همچنین افشای خود در معرض زنی در نزدیکی مسیرهای پیاده روی نیکرسون راک در ماه گذشته متهم شد.

تصویر ویژه از طریق پلیس ترانزیت اداره حمل و نقل خلیج ماساچوست، NBC10 بوستون

اطلاعات بیشتر از NextShark: نیکیتا دراگون در میامی به دلیل حادثه برهنه استخر، پرتاب بطری آب به سمت پلیس دستگیر شد.

مصیبت قربانی در ایستگاه Wollaston MBTA کمی بعد از ساعت 7 صبح زمانی که او ربوده شد و به آپارتمانی در خیابان Elm East رانده شد آغاز شد. بنا به گفته دادستان، او در 11 ساعت بعد در بند، خفه و مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

گزارش شده است که فیلم نظارتی نشان می دهد لحظه ای که لینچ قربانی را به زور سوار ماشینش کرد. قبل از آدم ربایی، او همچنین یک زن آسیایی دیگر را نیز هدف قرار داد که موفق به فرار شد و تا به امروز با مقامات تماس نگرفته است.

مرد متهم به ربودن، خفه کردن و تجاوز به یک زن آسیایی 64 ساله در کوئینسی، ماساچوست، اوایل این ماه بدون وثیقه بازداشت شد.

بیشتر از NextShark: سناتور تامی داکورث می‌گوید آخرین باری که صدای تیراندازی مانند تیراندازی در هایلند پارک را شنید، در جنگ عراق بود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد نیویورک پس از ترساندن همسایگان آسیایی با توهین و تهدید فیزیکی برای بیش از یک سال دستگیر شد.



منبع

لینچ که مدعی شد این برخورد بوده است توافقی، به پلیس گفت که “از کشیدن انگشت” روی برنامه های دوستیابی خسته شده است. او همچنین گفت: “این من است که به دنیا می روم تا قرار ملاقات بگذارم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: دزد سریالی تایلندی که صدها گوشی را در حالی که فقط شورت سفید پوشیده بود دزدیده بود دستگیر شد

او او را تا حدی کتک زد که دندان مصنوعی او افتاد. بت مک لافلین، از دفتر دادستان ناحیه نورفولک، سپس به مچ دست و پاهای او دستبند زد و دهانش را چسباند. گفت قاضی.

حدود ساعت 6 بعدازظهر، قربانی را در پارکینگی در مرکز خرید Westgate در براکتون رها کردند. رهگذری که صدای جیغ او را شنید با 911 تماس گرفت.