ال راکر به موقع برای شام روز شکرگزاری بیمارستان را ترک می کند

خانواده TODAY نیز از این خبر تشکر کردند.

هواشناسی TODAY در 24 نوامبر در اینستاگرام خبر خوشحال کننده ای را به اشتراک گذاشت که به دلیل مشکل لخته شدن خون در پا و ریه از بیمارستان خارج شده است. او حتی توانست کمی از رژه سالانه روز شکرگزاری میسی را تماشا کند، جایی که نزدیک به 30 سال در آن حضور داشته است.

“اوووو!!!!!” دیلن درایر از TODAY، که جای Al را در رژه پر کرد، نظر داد.

آل حتی این فرصت را پیدا کرد که کمی از رژه را در تلویزیون تماشا کند، و از میزبانی هدی کاتب و ساوانا گاتری امروزی استقبال کرد.

“یاس!! حالا ما هم از شما تشکر ویژه ای داریم!!!” جنا بوش هاگر امروز در اینستاگرام کامنت گذاشت. و همه آن پزشکان و پرستارانی که از عزیز ما مراقبت کردند!

آل در ویدئویی که او را در حال رفتن به سمت خروجی بیمارستان نشان می‌دهد، گفت: “خوب، این نسخه من از یک رژه روز شکرگزاری است – باید بیمارستان را ترک کنم.” “وقت آن است که این پایه تاکو را باد کنم. وو هو!”

او در اینستاگرام در کنار تصویری از آل که سگشان را نوازش می‌کند، نوشت: “فراتر از کلام سپاسگزارم. سپاسگزار برای همه حمایت‌ها و آرزوهای خوب. #شکرگزاری #معجزه #قلب شکرگزار.”

ساوانا و هدی در طول پخش، آرزوهای خوب خود را برای آل ارسال کردند، و طرفداران رژه خاطرنشان کردند که امسال بدون چهره خندان آل که روز شکرگزاری را به همه تبریک می گوید، اینطور نبود.

او در اینستاگرام نوشت: «به موقع به خانه برگشتیم تا کمی از حضور #macysthanksgivingdayparade گم شدن در کنار @savannahguthrie و @hodakotb را ببینیم.

همسر آل، دبورا رابرتز نیز از بازگشت او به خانه در شادی خود شریک شد.

او در اینستاگرام نوشت: «خیلی باید در روز #شکرگزاری #سپاسگزار باشیم. “ترک بیمارستان و خانه برای #شام شکرگزاری.”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

ال راکر درست در زمان شام روز شکرگزاری از بیمارستان به خانه می آید.

آل، 68 ساله، قبلاً در 18 نوامبر در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در بیمارستان بستری است و در پایش لخته خونی وجود دارد که مقداری لخته خون به ریه هایش فرستاده است. او از اینکه توانست برای تعطیلات روز پنجشنبه نزد خانواده اش بازگردد، سپاسگزار بود.

پس از خبرهای خوب پنجشنبه، احتمال زیادی وجود دارد که او قبل از اینکه متوجه شوید در روز شکرگزاری با مرد کره ای مبارزه کند.