مردی از کارولینای شمالی مبتلا به سندرم داون پس از 20 سال از وندی اخراج شد

در بیانیه آمده است: «ما متعهد به ایجاد محیطی دلپذیر و فراگیر برای کارکنان و مشتریان خود هستیم. “این یک اشتباه بسیار ناگوار و نقص در پروتکل بود…”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

او گفت: «از نظر من این به دنیس یک حالت عادی برمی گرداند. «الان عادلانه است؟ نه اصلا عادلانه نیست آیا باید عواقبی داشته باشد؟ کاملا. شما نمی توانید با کسی اینطور رفتار کنید.» گروه رستوران کارولینا به TODAY از طریق ایمیل گفت: «… ما برای دنیس ارزش قائل هستیم، با خانواده اش در تماس بوده ایم، و مشتاقانه منتظر بازگشت او برای کار در رستوران هستیم یا اگر تصمیم بگیرد بازنشسته شود، از او به شکلی بزرگ تجلیل شود.”

او گفت: «او همیشه برای رفتن به سر کار هیجان‌زده است. او دوست دارد مردم را ببیند که وارد می شوند و با او صحبت می کنند. او عاشق تعامل با مردم است.»

ترنر در صحبت با WBTV، یک شعبه محلی CBS در شارلوت، گفت که یک مدیر از محل به برادرش قبل از اینکه او را برای شیفتش توسط یک سرایدار اخراج کند، تلفنی از پایان کار خود مطلع کرد. او گفت که مدیر برادرش را اخراج کرد زیرا او نمی توانست وظایف اضافی لازم را در فروشگاه انجام دهد.

او دو به‌روزرسانی بعدی دیگر را به اشتراک گذاشت که سومی اعلام کرد که برادرش در نهایت قصد بازگشت به وندی را نداشت. ترنر توضیح داد: “او جشن بازنشستگی بزرگ خود را برگزار می کند که می خواست.”

پس از ارسال پیام اولیه، ترنر این پست را با یک به روز رسانی اصلاح کرد و افزود که به برادرش پیشنهاد شده است که دوباره کار کند و می تواند هفته بعد شروع کند. او نوشت: “قلب من از حمایتی که همه شما از من و برادرم کرده اید غرق شده است! از همه شما بسیار متشکرم!”

این شرکت افزود: “اگر دنیس بازنشسته شود و دوباره بخواهد کار کند، ما نیز خوشحال خواهیم شد که از بازگشت او استقبال کنیم.”

دنیس پیک در استانلی، کارولینای شمالی، محل زنجیره فست فود، کار می کرد. خواهر او، کونا ترنر، در ابتدا خبر اخراج او از محل را در فیس بوک به اشتراک گذاشت. او در روز چهارشنبه، 5 اکتبر، پستی نوشت که در بخشی از آن نوشته شده بود: “برادرم دنیس بیش از 20 سال در وندی در استانلی کار کرده است و من دلم شکسته که بگویم آنها او را اخراج کردند!!!!!!!!”

در شهری خارج از شارلوت، کارولینای شمالی، مردی مبتلا به سندرم داون پس از 20 سال کار از محل یک وندی اخراج شد.

او افزود: “وندی پیشنهاد داده است که در مورد هزینه ها و هر چیز دیگری که می تواند برای روز خاص خود کمک کند.” “در قلبم احساس می کنم در این مرحله باید بهترین کار را برای برادرم انجام دهم. دوشنبه یا سه شنبه جزئیات بیشتری خواهم داشت… باز هم از همه شما به خاطر همه محبت و حمایت شما از برادرم سپاسگزارم!

ترنر در ادامه این پست نوشت: “آنها به من گفتند که نمی توانم وظایف یک شغل عادی را انجام دهم! من همچنین به دنبال اخراج نادرست یک کارمند با نیازهای ویژه هستم، برای من آرزوی موفقیت کنید! من از این کار بسیار ناامید هستم. مدیریت در وندی در استنلی، آنها نمی دانند چگونه به برادرم آسیب رساندند!

دنیس پیک.  (توییتر)

پس از به اشتراک گذاشتن این خبر در رسانه های اجتماعی و جلب توجه جامعه محلی و همچنین در سطح ملی، او گفت که شرکت از وضعیت آگاه شده و در روز پنجشنبه، 6 اکتبر با او تماس گرفت. ترنر گفت که سازمان حق رای از برادرش بی اطلاع است. اخراج و اینکه او در برنامه بازگردانده خواهد شد.

گروه رستوران کارولینا، سازمان حق رای که محل استنلی وندی را اداره می‌کند، بیانیه‌ای درباره خاتمه کار پیک از طریق ایمیل با TODAY به اشتراک گذاشت.

دنیس پیک. (توییتر)

رویای او این بود که روزی از آنجا بازنشسته شود و مشتاقانه منتظر یک جشن بزرگ بازنشستگی بود، ممکن است آن جشن را به او بدهیم و به او بگوییم که بازنشسته شده است، زیرا او اخراج شدن را درک نمی کند!!!!!!! او افزود.