مربی تیتانز دستگیری را “ویرانگر” می‌داند، می‌داند که درد ایجاد شده است

داونینگ گفت که می‌داند سوالات زیادی وجود دارد و مردم می‌خواهند پاسخی برای آنچه که باعث شد گشت بزرگراه تنسی چند ساعت پس از شکست تایتان‌ها بر پکرز 27-17 در گرین بی، او را دستگیر کند. NFL در پروازهای تیمی، اتوبوس ها یا امکانات تیم اجازه مصرف الکل را نمی دهد.

“این ویرانگر است که اقدامات من یا هر چیزی که با آن درگیر هستم می تواند توجه منفی را به این سازمان جلب کند یا باعث حواس پرتی شود، مالکیت خانم امی (آدامز استرانک) و دفتر اصلی و مشخصا مربی (مایک) ورابل.” داونینگ گفت.

داونینگ گفت: «می‌دانم که سؤالات زیادی وجود دارد، و ای کاش می‌توانستم همه چیز را بیان کنم، اما در حال حاضر نمی‌توانم درباره رویدادهای آن شب اظهار نظر کنم».

هماهنگ کننده با حضور معمول هفتگی خود به خبرنگاران خطاب کرد و تقریباً سه دقیقه در مورد دستگیری خود صحبت کرد، اگرچه از جزئیات در مورد حادثه ای که در آن زندان ویلیامسون کانتی را با وثیقه 2500 دلاری ترک کرد، اجتناب کرد.

___

داونینگ می‌گوید از این که تیتان‌ها سواری را برای هر کسی در سازمان در دسترس قرار می‌دهند، آگاه بوده است. هماهنگ کننده از پاسخ به این سوال که چرا از این فرصت استفاده نکرد، خودداری کرد و گفت: “نمی توانم وارد جزئیات آن شب شوم.”

داونینگ گفت: «متاسفانه، به دلیل شرایط، نمی‌توانم درباره آن (رویداد) صحبت کنم و در زمان مناسب و در صورت لزوم، به هر سؤالی که بتوانم پاسخ خواهم داد.

داونینگ در طول دو فصل خود هدف انتقادهای شدیدی قرار گرفته است، به خصوص امسال که تایتان ها در آخرین بازی NFL در گرین بی حضور داشتند و تنها 281.7 یارد در هر بازی را مدیریت کردند.

او همچنین از همسر و پسرش عذرخواهی کرد که آنها را با “چیزهایی که لیاقت آن ها را ندارند” روبه رو کردند.

هماهنگ کننده همچنین از پاسخ دادن به این سوال که آیا در هواپیمای تیمی که از ویسکانسین برمی‌گشت یا در محل تیم مشروب خورده است، خودداری کرد. یکی از گزارش‌ها اشاره می‌کند که داونینگ به سربازان گفته است که خانواده‌اش تهدید به مرگ شده‌اند. وی در پاسخ به این سوال که آیا این تهدیدها را به مقامات گزارش داده است، گفت که این موضوعی است که اکنون نمی تواند درباره آن صحبت کند.

نشویل، تن (AP) – هماهنگ کننده تهاجمی تنسی، تاد داونینگ، چهارشنبه گفت که او نمی تواند به چیزی که در زندگی حرفه ای خود “بسیار سخت تر” از آنچه در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کند، فکر کند، و این موضوع تماماً به عهده خودش است.

داونینگ گفت: «من درک می‌کنم که این موضوع چه موضوع حساس و نگران‌کننده‌ای است، و من ساده‌لوح نیستم که چقدر ممکن است برای برخی افراد درگیر در موقعیت‌های مشابه وجود داشته باشد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

داونینگ مشغول تلاش برای آماده شدن برای بازی یکشنبه با سینسیناتی (6-4) در یک مسابقه مجدد از بازی پلی آف تقسیمی است که تایتان ها در ژانویه به عنوان بازیکن شماره 1 AFC شکست خوردند در حالی که منتظر رسیدگی به عواقب ناشی از دستگیری در 18 نوامبر بودند. سرعت و رانندگی تحت تاثیر چند ساعت پس از یک برد بزرگ در گرین بی.

تایتان ها (7-3) بهترین عملکرد تهاجمی خود را در این فصل انجام دادند و برای هفتمین بار در هشت بازی پیروز شدند. این تیم می تواند هماهنگ کننده را قبل از اینکه اتهامات به طور قانونی حل شود یا NFL در مورد هر رشته ای تصمیم بگیرد، تنبیه کند.

ورابل روز سه‌شنبه گفت که تایتان‌ها منتظر «همه چیز برای بازی کردن» هستند. این شامل انضباط بالقوه از NFL و روند قانونی است.