جسد دانشجوی گمشده دانشگاه وندربیلت در کوه های نیوهمپشایر پیدا شد

اتهامات وارده به نزاع فوتبال دانشگاهی: نبرد تونل ایالت میشیگان و میشیگان: اتهامات علیه 7 اسپارتی بدون ولورین مطرح شد

جسد سوتلو حدود ساعت 11 صبح روز چهارشنبه به وقت شرقی در سمت شمال غربی کوه لافایت در شهری که در بخش شمال شرقی ایالت قرار دارد، کشف شد.

این مقاله در اصل در نشویل تنسی منتشر شد: جسد دانش‌آموز گمشده واندربیلت در کوه‌های نیوهمپشایر پیدا شد.



منبع

به گفته مقامات، امیلی سوتلو 20 ساله روز یکشنبه پس از پیاده روی در جنگل ملی وایت ماونت در نیوهمپشایر ناپدید شد.

نشویل – به گفته مقامات، جسد یک دانشجوی ناپدید شده 20 ساله دانشگاه وندربیلت پس از ناپدید شدن وی در جنگل ملی وایت ماونتین در حین پیاده روی در نیوهمپشایر پیدا شد.

علت مرگ این زن بلافاصله مشخص نشده است.

به گفته مقامات، امیلی سوتلو 20 ساله روز یکشنبه پس از پیاده روی در جنگل ملی وایت ماونت در نیوهمپشایر ناپدید شد.

جستجوگران قبل از کشف جسد سوتلو، آثار و اقلام متعلق به سوتلو را در سرچشمه لافایت بروک پیدا کردند. یک هلیکوپتر گارد ملی ارتش به او کمک کرد تا او را به منطقه اسکی کوهستان کانن بیاورد.

پلیس گفت: مزرعه براونز تخریب شد: تخریب میدان کلیولند براونز با آج لاستیک، نشان می دهد ویدئو. پلیس در حال تحقیق

بر اساس انتشارات اداره بازی و ماهی نیوهمپشایر، امیلی سوتلو صبح یکشنبه در کمپ لافایت پلیس در فرانکونیا پیاده شد. او قصد داشت مسیری را طی کند که شامل کوه لافایت، هیستاک و فلوم بود.

سخنگوی دانشگاه واندربیلت گفت سوتلو دانشجوی سال دوم رشته بیوشیمی و زیست شناسی شیمیایی بود. او اهل وستفورد، ماساچوست بود.

در این نشریه آمده است که جستجو یک تلاش چند سازمانی بود که چندین گروه را درگیر کرد و شامل تیم جستجو و نجات دره Pemigewasset نیز می‌شد. تیم جستجو و نجات Androscoggin Valley. خدمات نجات کوهستان؛ جستجو و نجات منطقه دریاچه ها. تیم پاسخگویی Upper Valley Wilderness. نیوانگلند K-9; گارد ملی ارتش نیوهمپشایر؛ گشت هوایی غیرنظامی؛ و جنگل ملی کوه سفید.

بر اساس این خبر، خدمه در میان شرایط سخت یکشنبه شب تا صبح چهارشنبه جست و جو کردند، اما تلاش ها به دلیل بادهای شدید، دمای سرد و وزش برف با مشکل مواجه شد. وزش باد در این منطقه در این هفته بسیار زیر صفر بود و به ویژه در ارتفاعات سرد بود.