مدیر مدرسه ای در تگزاس که تیراندازی در آن رخ داد، دوباره به کار خود بازگشت

گزارش قانونگذاری بیشترین تقصیر را متوجه سازمان‌های مجری قانون محلی، ایالتی و فدرال می‌دانست که بیش از یک ساعت طول کشید تا وارد کلاسی شوند که فرد تیرانداز در آن حضور داشت و او را کشتند، زیرا والدین در خارج از مدرسه از افسران التماس می‌کردند که کاری انجام دهند و اعزام‌کنندگان تماس‌های 911 را دریافت کردند. داخل مدرسه فیلم‌های نظارتی از افسران پلیس در حالی که مرد مسلح قتل عام را انجام می‌داد، به خشم خانواده‌های قربانیان منجر شد و آنها خواستار پاسخگویی شدند.

این بازگردانی پس از آن صورت گرفت که گوتیرز در نامه‌ای به اعضای کمیته، یافته‌های کلیدی مبنی بر ایجاد «فرهنگ رضایت‌بخشی» در مدرسه را که به یک مرد مسلح اجازه ورود به مدرسه و کشتن 19 کودک و دو معلم را می‌داد، رد کرد. او همچنین گفت که قفل در کلاس چهارم که در آن تیراندازی در 24 مه رخ داد، زمانی که یک متولی شب قبل آن را بررسی کرد، کار کرد.

یووالد، تگزاس (AP) – مدیر مدرسه تگزاس که در آن مرگبارترین تیراندازی در کلاس در یک دهه کشور در آن اتفاق افتاد، روز پنجشنبه، سه روز پس از تعلیق حقوقش در پی انتقادات امنیتی توسط کمیته قانونگذاری، به کار خود بازگردانده شد.

هارل روز دوشنبه گوتیرز را با حقوق به حالت تعلیق درآورد تا بررسی عملکرد مربوط به امنیت مدرسه باشد. با این حال، هارل در نامه پنج‌شنبه‌ای خود گفت که به او اجازه داده می‌شود فوراً به کار خود بازگردد و “به خدمت در منطقه در مقام اداری ادامه خواهد داد.”

اطلاعات بیشتر در مورد تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس: https://apnews.com/hub/uvalde-school-shooting



منبع

___

مندی گوتیرز، که مقامات منطقه مدرسه اووالده با حقوق روز دوشنبه او را به عنوان مدیر مدرسه ابتدایی راب تعلیق کردند، روز پنجشنبه در نامه کوتاهی از سرپرست هال هارل به سمت خود بازگردانده شد.