مک کانل با کتاب بازی خود او را ترک کرد

مانچین، شومر با معامله شامل انرژی، مقررات مراقبت های بهداشتی عملی شدند

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

میچ مک کانل هرگز آمریکا را در اولویت قرار نمی دهد

نماینده جان یارموت (D-KY)، که سال ها به طور متناوب با مک کانل کار کرده و با مک کانل جنگیده است، گفت که «مطمئناً بدبین» است که روزی را ببیند که دموکرات ها از مک کانل پیشی بگیرند.

جو منچین حرکت بزرگ خود را درست قبل از انقضای ابرقدرت های سنای خود انجام داد

سناتور مایک براون (R-IN) در روز پنجشنبه به Daily Beast گفت: “من فکر می کنم این می تواند چیزی باشد که شما آن را “رول شدن” می نامید. «باید کمی اعتماد وجود داشت. حدس می‌زنم، یکی، به نظر می‌رسد که یا اشتباه متوجه شده‌اند یا آن‌طور که باید پیش نمی‌آید.»

میچ مک کانل در حال انجام حرکت مورد علاقه خود پس از تیراندازی های دسته جمعی است

زمانی که مک کانل رهبر اکثریت شد، مانچین به طور علنی و خصوصی از نحوه اداره مجلس سنا در زمین سوخته و فراحزبی عصبانی شد. اخیراً، مانچین به شدت از مک کانل به دلیل ممانعت از تشکیل کمیسیون مستقل برای تحقیق در 6 ژانویه انتقاد کرد.

او گفت: «آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد این است که مانچین و شومر به توافقی رسیده‌اند که با توجه به تورمی که دموکرات‌ها قبلاً ایجاد کرده‌اند، کاملاً وحشتناک و کاملاً غیرضروری است. بنابراین این موضوعی است که ما به سمت آن می رویم، و این یک فاجعه غیرقابل کاهش برای کشور است و ما تا جایی که می توانیم با آن مبارزه خواهیم کرد.»

پس از اینکه مانچین بیانیه خود را در روز چهارشنبه منتشر کرد و یک توافق را اعلام کرد، سنا در مورد تصویب نهایی آن لایحه رای‌گیری کرد و 41 سناتور جمهوری‌خواه شورش کردند و مانع از اجرای این قانون در آخرین مانع آن شدند.

مانچین در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که آیا او “سریع” را به جمهوری خواهان رسانده است، گفت: “امیدوارم آنها چنین احساسی نداشته باشند.”

هم شومر و هم مانچین زمان آشکار رویدادهای این هفته را کم اهمیت جلوه داده اند. هنگامی که از شومر در مورد آن در روز پنجشنبه پرسیده شد، شومر به خبرنگاران گفت که او و مانچین صرفاً «می‌خواستند هرچه سریع‌تر حرکت کنند» و آنها تنها پس از به ثمر رساندن این قانون توسط کمیته‌ای کنگره عمومی شدند.

برای دموکرات ها، فروپاشی جمهوری خواهان گیج کننده است. شومر و گروهش هرگز توافق نکردند که از برنامه های خود برای یک بسته خط حزبی برای تصویب لایحه تولید با فناوری پیشرفته دست بکشند.

مانچین مدتی پس از ورود او به مجلس سنا، زمانی که این دو کمپین های لابی دوئل را در سال 2012 به راه انداختند تا دانشگاه های ایالتی خود را در کنفرانس 12 بزرگ فوتبال به راه انداختند، با رهبر جمهوری خواهان اختلاف پیدا کرد. (مانچین برنده شد.)

در مدت 24 ساعت، دموکرات‌ها از سوگواری دستور کار خود به تبلیغ یک پیروزی بزرگ دو حزبی در اقتصاد و سرعت گرفتن به سمت نقطه عطف قانونگذاری در مورد آب و هوا و سیاست مالیاتی که بیش از یک سال است از آنها دوری می‌کردند، گذشتند.

برای مک کانل، این هفته دومین بار در سال گذشته است که ظاهراً یک تهدید هاردبال مشخص نتیجه معکوس داشته است.

Jabin Botsford/Poole از طریق رویترز

جمهوری خواهان، که ظاهراً دست و پا بسته بودند، تصمیم گرفتند با لوایحی که بسیاری از آنها قبلاً از آن حمایت کرده بودند، مقابله به مثل کنند. به عنوان مثال، در ماه ژوئن، تقریباً همه جمهوری‌خواهان به تصویب قانونی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم رای دادند تا مزایای مراقبت‌های بهداشتی را برای جانبازانی که در محل کار در معرض مواد سمی قرار دارند، افزایش دهند.

به گفته یکی از دستیاران دموکرات، مانچین به دلیل روابط خوبش با همکاران جمهوری خواه مشهور است، اما عشق کمی بین او و مک کانل از دست رفته است.

براون ادامه داد: “این طعم ترش برای برخی از ما است.”

مانچین روز پنجشنبه گفت: «جمهوری خواهان اکنون اساساً کهنه سربازان را به گروگان می گیرند زیرا آنها دیوانه هستند.

دموکرات ها، همراه با کهنه سربازان و حامیان آنها، از اینکه جمهوری خواهان – که بسیاری از آنها قبلاً از این لایحه حمایت کرده بودند – به ظاهر به عنوان پاسخی به مانور دموکرات ها، به مراقبت های بهداشتی برای کارکنان رای منفی می دهند، متحیر مانده بودند.

سناتور کریس مورفی (D-CT) گفت: “من به معنای واقعی کلمه نمی دانم آنها در مورد چه چیزی صحبت می کنند.” هیچ کس در کنفرانس جمهوری خواهان نباید تعجب کند که ما می خواهیم قانونی برای کاهش قیمت داروها و رسیدگی به تغییرات آب و هوایی تصویب کنیم.

عمدی یا غیرعمدی، پیامدهای رویدادهای چهارشنبه به چند روش کلیدی برای هر دو طرف بازتاب خواهد داشت.

واضح است که منچین هرگز جدول را ترک نکرد. و جمهوری خواهان، همراه با بقیه جهان، زمانی متوجه شدند که سناتور بیانیه ای را منتشر کرد و حمایت خود را از لایحه خط حزبی اعلام کرد – دقایقی پس از اینکه حزب جمهوری خواه قدرت خود را کنار گذاشت.

پیشروها تصمیم می گیرند که بهتر است با مانچین برنده شویم تا بدون او شکست بخوریم

زمانی که مانچین به توافق آشتی دست یافت، احتمالاً به چاقو زدن مک کانل فکر نکرده بود. دستیار دموکرات گفت: این او نیست. “اما در یک لحظه خصوصی، او ممکن است بنشیند و لبخند بزند و فکر کند که برای WVU دریافت کرده است.”

قانونگذاران دموکرات این سؤال را مطرح کردند که چگونه می‌توانستند جمهوری‌خواهان را بر سر توافقی که در واقع هرگز آن را امضا نکرده بودند، تحت فشار قرار دهند.

هنگامی که دموکرات ها بلوف او را فراخواندند، مک کانل با تمدید دو ماهه سقف بدهی موافقت کرد و قول داد که جمهوری خواهان در دور بعدی کمکی نکنند. اما در ماه دسامبر، او به اندازه کافی آرای عمومی را برای موافقت با یک استثناء در فیلیباستر فراهم کرد و به دموکرات‌ها اجازه داد تا سقف بدهی خود را افزایش دهند.

یارموت گفت: “از دیدن آن خوشحال شدم و خوشحالم که دیدم آنها بسیار عملی و عمدی عمل می کنند.” “شما فکر می کنید پس از سال ها تماشای او ممکن است چیزی را انتخاب کنند.”

سال گذشته، زمانی که کنگره باید اختیارات وام‌گیری دولت فدرال را افزایش می‌داد – و از نکول فاجعه‌بار جلوگیری می‌کرد، مک کانل به دموکرات‌ها گفت که باید این کار را خودشان با 50 رای به جای 60 رای معمول انجام دهند.

لوایح دیگر ممکن است اکنون در معرض خطر قرار گیرند: سناتور سوزان کالینز (R-ME) روز پنجشنبه به هاف پست گفت که توافق در مورد قوانین آب و هوایی و مالیات ممکن است حمایت جمهوری‌خواهان را از لایحه‌ای که ازدواج همجنس‌گرایان را تدوین می‌کند، که برای رای‌گیری دو حزبی در سال 2019 طراحی شده بود، کاهش دهد. مجلس سنا.

اما این هفته، جمهوری خواهان سنا ممکن است طعم داروی خود را چشیده باشند – و به راحتی از بین نرفت.

سناتور جان کندی (R-LA) که در آکسفورد تحصیل کرده است، در مصاحبه با پولیتیکو، صریح تر بود. او گفت: «به نظر من مثل این است که ما رینکی دوو شده ایم. “این یک کلمه لوئیزیانایی برای “پیچ شده” است.”

برای سال‌ها، دموکرات‌ها شاهد به کارگیری تاکتیک‌های قانون‌گذاری فراحزبی از سوی میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، بوده‌اند تا بر آن‌ها غلبه کنند، از مذاکرات پرتگاه مالی گرفته تا پر کردن کرسی دادگاه عالی.

تنها یک ساعت بعد، پس از بیش از یک سال توقف مذاکرات، سناتور جو مانچین (DW.V.) اعلام کرد که با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (D-NY) در مورد بسته ای از سرمایه گذاری های آب و هوایی و افزایش مالیات به توافق رسیده است. برای ثروتمندان و اصلاحات داروهای تجویزی.

Jabin Botsford/Poole از طریق رویترز

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اما جدول زمانی وقایع دارای پیچش مشخص ماکیاولیستی است. برای برخی از دموکرات‌ها، چیزی شبیه چیزی بود که شکنجه‌گر دیرینه حزب جمهوری‌خواه آنها در سنا ممکن است با کمال میل انجام دهد.

مک‌کانل در ماه ژوئن گفت که اگر دموکرات‌ها لایحه گسترده‌تر خود را پیش ببرند، جمهوری‌خواهان لایحه تولید را گروگان نگه می‌دارند، این لایحه از طریق فرآیند رأی‌گیری خط حزبی به نام آشتی تصویب می‌شود. پس از آن، مانچین ایده تصویب یک لایحه جامع را مطرح کرد و جمهوری خواهان انتظار داشتند که دموکرات ها بسته کاهشی را دنبال کنند که فقط شامل اصلاحات قیمت گذاری دارو باشد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

دفتر مک کانل از اظهار نظر درباره این داستان خودداری کرد. اما یک خبرنگار در روز چهارشنبه از او پرسید که آیا او فریب خورده است، مک کانل عمدتاً این سوال را نادیده گرفت و در عوض به توافقی که مانچین و شومر به آن رسیده بودند حمله کرد.

روز چهارشنبه، مک‌کانل و 13 جمهوری‌خواه به همه دموکرات‌ها پیوستند تا لایحه‌ای گسترده را برای سرمایه‌گذاری در تولیدات فناوری پیشرفته ایالات متحده، که یک پیروزی بزرگ دو حزبی است، تصویب کنند.