مدرسه شیکاگو از رویداد اسباب‌بازی جنسی در میان واکنش‌ها به دلیل ویدیوی مخفی دفاع می‌کند

در طول ضبط ویدئویی مخفیانه ای که توسط Project Veritas منتشر شد، مصاحبه کننده خارج از دوربین به برونو می گوید: «شما آزادی زیادی دارید. اتاق تکان دادن زیاد، که برونو پاسخ می دهد: «آزادی بسیار. پول زیادی برای انجام کارها.»

برونو که به مدت چهار سال در نقش فعلی خود بوده است، افزود که دانش آموزان از او پرسیدند: «این دوشاخه باسن چگونه کار می کند؟ چگونه این کار را انجام دهیم – این کار چگونه است؟ . . . این بخش واقعاً جالبی از کار من است.»

با این حال، انتشار ویدیوی مخفی ظاهراً ایمان مدرسه فرانسیس دبلیو پارکر به برونو را متزلزل نکرده است. مدرسه در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد از او دفاع کرد.

با توجه به بخش وب سایت شهریه و شهریه پارکر، هزینه ثبت نام در موسسه از کمی بیش از 37000 دلار در سال برای مهدکودک خردسال تا بیش از 42000 دلار برای کلاس دوازده متغیر است.

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع

به گزارش این نشریه، در این بیانیه همچنین آمده است: «مدیران پارکر و هیئت امنای پارکر از برنامه‌ریزی پارکر، قدرت و فراگیر بودن برنامه درسی ما، و اساتید و کارکنان متعهد و با استعدادی که آن را آموزش می‌دهند، حمایت می‌کنند.»

یک مدرسه خصوصی معتبر در شیکاگو، فرانسیس دبلیو پارکر، روز پنجشنبه پس از انتشار ویدئویی از جو برونو، رئیس دانش‌آموزان، دفاع کرد که در آن او گفت برنامه‌های آموزش جنسی LGBTQ مدرسه شامل رد کردن اسباب‌بازی‌های جنسی و آموزش دانش‌آموزان در مورد نحوه استفاده از آنها است. .

برونو در آن زمان نمی‌دانست که اظهاراتش توسط یکی از اعضای Project Veritas، یک سازمان آمریکایی که به ساختن فیلم‌های مخفی مشابه معروف است، ضبط شده است. این لباس با موفقیت توسط یک سازمان به دلیل تاکتیک های آن مورد شکایت قرار گرفته است.

مدرسه شیکاگو از رویداد اسباب‌بازی جنسی در میان واکنش‌ها به دلیل ویدیوی مخفی دفاع می‌کند

او بدون اطلاع یا اجازه او فیلمبرداری شد، در حالی که یک نمونه از رویکرد فراگیر، تایید LGBTQ+ و جامع ما در مورد آموزش جنسی را توصیف می کرد. Veritas به طور فریبنده ویدیو را با نیت مخرب ویرایش کرد.

«در طول پراید – ما هر سال یک هفته افتخار برگزار می‌کنیم – و من به مرکز بهداشت LGBTQ+ ما مراجعه کردم. صحبت در مورد سکس عجیب و غریب استفاده از روغن در مقابل استفاده از تف» برونو در یک کلیپ می گوید.

ماهواره NPR شیکاگو، WBEZ، گزارش داد که این افشاگری ها مدرسه را بر آن داشته است تا “چک بررسی های سلامت روان” را برای دانش آموزان ارائه دهد.