مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید در استفاده از ذخایر نفت آمریکا است

گروه های محافظه کار و صنعتی از این لایحه حمایت می کنند.

گرانهولم، با استناد به هزاران اجاره نامه استفاده نشده توسط شرکت های نفتی، گفت که ادعاهای دولت جمهوری اسلامی مبنی بر انسداد حفاری غیرمجاز است. او گفت: «هیچ چیزی مانع تولید نفت و گاز داخلی نیست.» ادعایی که مک موریس راجرز با آن مخالفت کرد.

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، که همراه با ژان پیر در کاخ سفید ظاهر شد، گفت که این لایحه “ارائه تسهیلات در آینده به آمریکایی ها” را از اختلالات نفتی که می تواند قیمت ها را افزایش دهد، دشوارتر می کند.

مک موریس راجرز گفت: «میلیون‌ها آمریکایی در نتیجه برنامه رادیکال «عجله به سبز» دولت بایدن که انرژی آمریکا را تعطیل کرده است، پول بیشتری می‌پردازند.

بایدن بر اساس تعهدات خود مبنی بر پایان دادن به حفاری های جدید در زمین های عمومی کارزار انتخاباتی کرد و فعالان اقلیم او را تحت فشار قرار دادند تا برای تعطیل کردن لیزینگ نفت سریعتر حرکت کند. سوخت‌های فسیلی استخراج‌شده از زمین‌های عمومی حدود 20 درصد از انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با انرژی ایالات متحده را تشکیل می‌دهند، که آنها را به هدف اصلی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای که برای کاهش گرمایش جهانی است تبدیل می‌کند.

مؤسسه Competitive Enterprise و Competitive Enterprise گفت: «ما می‌توانیم ذخایر استراتژیک نفت را به عنوان تنها پاسخ کشور به اختلالات آینده تبدیل کنیم، یا همچنین می‌توانیم از ذخایر عظیم نفتی که در زیر زمین‌ها و مناطق فراساحلی که در حال حاضر توسط رئیس‌جمهور ممنوع است، استفاده کنیم». دیگر گروه های محافظه کار در نامه ای به کنگره گفتند.

وزارت خزانه داری تخمین می زند که انتشار نفت از انبار اضطراری قیمت ها را در پمپ تا 40 سنت در هر گالن کاهش داد. طبق گزارش باشگاه خودروی AAA، قیمت بنزین در روز پنجشنبه به طور متوسط ​​حدود 3.5 دلار در هر گالن بود که از 5 دلار در هر گالن در اوج خود در ماه ژوئن کمتر بود.

لفاظی های داغ بخشی از یک مبارزه بزرگتر بر سر حفاری نفت و تغییرات آب و هوایی است. جمهوری‌خواهان می‌گویند محدودیت‌های لیزینگ نفت که توسط دولت بایدن تحمیل شده است، تولید انرژی ایالات متحده را با مشکل مواجه می‌کند و به اقتصاد آسیب می‌زند، در حالی که دموکرات‌ها از قانون آب و هوای گسترده‌ای که سال گذشته تصویب شد، به عنوان گامی حیاتی برای دور کردن کشور از سوخت‌های فسیلی مانند نفت، زغال‌سنگ و گاز طبیعی یاد می‌کنند. این اقدام به میلیاردها دلار برای افزایش انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی بادی و خورشیدی اجازه می دهد و شامل مشوق هایی برای آمریکایی ها برای خرید میلیون ها خودروی الکتریکی، پمپ های حرارتی، پنل های خورشیدی و وسایل کارآمدتر می شود.

بایدن با اشاره به خطرات تغییرات آب و هوایی، خط لوله نفتی بحث برانگیز کیستون XL را در اولین روزهای ریاستش لغو کرد و اجاره‌های جدید نفت و گاز در اراضی فدرال را به حالت تعلیق درآورد. این تعلیق از آن زمان به دستور دادگاه برداشته شده است، اما جمهوری خواهان شکایت دارند که فروش اجاره برای حقوق حفاری جدید هنوز محدود است.

کتی مک موریس راجرز، نماینده جمهوری خواه، که ریاست کمیته انرژی و بازرگانی مجلس و حمایت از لایحه GOP را بر عهده دارد، گرانهولم و کاخ سفید را به چندین ادعای گمراه کننده متهم کرد، از جمله ادعای اشتباه مبنی بر اینکه این لایحه می تواند بر استفاده از ذخایر در شرایط اضطراری اعلام شده توسط ریاست جمهوری تأثیر بگذارد. .

ژان پیر با اشاره به لایحه فعلی جمهوری‌خواهان گفت: «جمهوری‌خواهان مجلس به افزایش قیمت بنزین برای خانواده‌های آمریکایی رأی خواهند داد… و با دخالت در توانایی ما برای آزادسازی نفت، به اهداف جنگی پوتین کمک خواهند کرد». این سیاست‌های افراطی خانواده‌های کارگری را در معرض درد و رنج مالی عظیم قرار می‌دهد و کسری ما را افزایش می‌دهد، همه اینها فقط به نفع ثروتمندترین مالیات دهندگان و شرکت‌های بزرگ است.»

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، به آخرین پیشنهاد GOP حمله کرد که به دنبال لایحه‌ای تصویب شد که دو هفته پیش تصویب شد و وزارت انرژی را از فروش نفت از ذخایر استراتژیک به شرکت‌های متعلق به یا تحت تأثیر حزب کمونیست چین منع می‌کرد.

واشنگتن (AP) – برای دومین بار در این ماه، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان به دنبال محدود کردن استفاده رئیس جمهور از ذخایر نفت اضطراری کشور هستند – پیشنهادی که قبلاً تهدید کاخ سفید را وتو کرده است.

موریس راجرز بایدن را متهم کرد که از ذخایر برای “پوشاندن سیاست های شکست خورده خود” استفاده می کند که به گفته او باعث افزایش قیمت انرژی و تورم می شود. میانگین قیمت گاز نسبت به یک ماه قبل بیش از 30 سنت افزایش یافته و نسبت به زمانی که بایدن در ژانویه به قدرت رسید بالاتر است. او و سایر جمهوری خواهان در سال 2021 اشاره کردند.

در زمانی که قیمت بنزین در حال افزایش است، وزیر گرانهولم و دولت بایدن باید با مردم آمریکا در مورد تلاش‌هایشان برای سرپوش گذاشتن بر نحوه سوء استفاده از ذخایر استراتژیک نفت به عنوان یک ترفند انتخاباتی شفاف باشند. مک موریس راجرز گفت.

بایدن طی چند ماه 180 میلیون بشکه از ذخایر استراتژیک خارج کرد و ذخایر را به پایین ترین سطح خود از دهه 1980 رساند. دولت ماه گذشته گفت که اکنون که قیمت نفت کاهش یافته است، شروع به تکمیل ذخایر خواهد کرد.

مک موریس راجرز از ایالت واشنگتن افزود: “جمهوری خواهان خواهان تسکین بادوام و طولانی مدت در پمپ هستند. بهترین راه برای انجام این کار آزاد کردن انرژی آمریکایی است.”

او با اشاره به اینکه تولید نفت آمریکا بسیار کمتر از اوج ۱۳ میلیون نفت در سال ۲۰۱۹ است، گفت: «موانع زیادی برای آزادسازی تولید نفت و گاز داخلی وجود دارد، از جمله مقررات سنگین و ممانعت این دولت از سرمایه‌گذاری مالی در صنایع نفت و گاز داخلی». بشکه نفت در روز



منبع

یک لایحه جمهوری خواه که روز جمعه برای رای گیری گذاشته شد، دولت را ملزم می کند هرگونه برداشت غیر اضطراری از ذخایر استراتژیک نفت را با حفاری جدید در زمین های عمومی و اقیانوس ها جبران کند. جمهوری‌خواهان، جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را به سوء استفاده از ذخایر به دلایل سیاسی برای پایین نگه داشتن قیمت گاز متهم می‌کنند، در حالی که بایدن می‌گوید بهره‌برداری از ذخایر در سال گذشته در پاسخ به ممنوعیت واردات نفت روسیه پس از حمله ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به اوکراین ضروری بود.

فرانک از قانونگذاران خواست که لایحه GOP را رد کنند و در عوض به طور دائمی حفاری جدید در سواحل ایالات متحده و در پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال آلاسکا را ممنوع کنند.

لیزا فرانک از Environment America، یک گروه مدافع، گفت: «حفاری نفت چه در خشکی و چه در دریا، خطری غیرقابل قبول برای حیات وحش، مکان‌های وحشی و آبراه‌های ما دارد. «وقتی حفاری می کنیم، می ریزیم. در زمانی که ما باید از این رویه مخرب و خطرناک دور شویم – و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را گسترش دهیم – این لایحه انرژی منسوخ گذشته را دو چندان می کند.»